Igen, igazad van!
Próbáltam domiét szerezni, csak ott is a hengerfejben oszlik ketté.
Próbálom úgy hogy kicsit hátrább, egy új szívócsonkal .
Meghagyom a hengerfejet, a hővédő műa.lemezt, és egy új szívócsonkal egyesítem 1 karbira, 40mm belül.
akkor azon is valtoztani kell nem?...mert a XL-en 2 szivotorok jon ki XR-en meg egy....mar mint a gumi vagy mi az....passzol ra a 1 szivotorkos a XL hengerfejre?
Meglehet, nekem olyan xr-em volt ami dupla karbis volt.
Most az xl-nél le kell dugózni az egyiket, a másikat + bekötni a karbiba.
65mm a szívótorka a karbimnak, elég lenne az xr légszűrő?
Most próbálkozom, ha sikerül, dokumentálom!
40 mm van a szívótorokra, az már más kérdés hogy a légszűrőházból hogyan táplálod meg, de mindenre van megoldás.
A dominátoron hogy van?
Igen ott folyik be. Ez az alapvető hiba az xl-xr nél, a többi a karbantartás hiánya, v. elhasználódás.
Olyan csavart kell gyártatni, hogy a hengerfej csatlakozásnál el lehessen osztani 1 mérőóra felé, onnan már csak mérni kell, fordulaton.
hát igen meg nem látod mit veszel,úgy járnál még a végén mint egy srác aki írt multkor,hogy vett egy főtengelyt,azt mondták,hogy jó ,közbe meg lógott 2mm -t a hajtókar, lehetett dobni a kukába,bár ha én így járnék tuti nem hagynám annyiba,felkeresném az illetőt....
csak az olajnyomást nehéz megmérni.
de ez tényleg lehet baj,ha a csapágy külső oldalán nincs rajta a porvédő, az olaj a vezérműláncnál levő csapágynál folyik be,ugye? a csapágy külső oldalán?
Próbáltam domiét szerezni, csak ott is a hengerfejben oszlik ketté.
Próbálom úgy hogy kicsit hátrább, egy új szívócsonkal .
Meghagyom a hengerfejet, a hővédő műa.lemezt, és egy új szívócsonkal egyesítem 1 karbira, 40mm belül.
Most az xl-nél le kell dugózni az egyiket, a másikat + bekötni a karbiba.
65mm a szívótorka a karbimnak, elég lenne az xr légszűrő?
40 mm van a szívótorokra, az már más kérdés hogy a légszűrőházból hogyan táplálod meg, de mindenre van megoldás.
A dominátoron hogy van?
Olyan csavart kell gyártatni, hogy a hengerfej csatlakozásnál el lehessen osztani 1 mérőóra felé, onnan már csak mérni kell, fordulaton.
de ez tényleg lehet baj,ha a csapágy külső oldalán nincs rajta a porvédő, az olaj a vezérműláncnál levő csapágynál folyik be,ugye? a csapágy külső oldalán?