Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen hővédő műanyag lemezt említettél?
lll.misi@freemail.hu
Adsz egy email címet?
Küldjetek egy nevet és posta címet.
Igen, igazad van!
Próbáltam domiét szerezni, csak ott is a hengerfejben oszlik ketté.
Próbálom úgy hogy kicsit hátrább, egy új szívócsonkal .
Meghagyom a hengerfejet, a hővédő műa.lemezt, és egy új szívócsonkal egyesítem 1 karbira, 40mm belül.
akkor azon is valtoztani kell nem?...mert a XL-en 2 szivotorok jon ki XR-en meg egy....mar mint a gumi vagy mi az....passzol ra a 1 szivotorkos a XL hengerfejre?
Normál xl hengerfej. Semmi extra, miért?
azt nem tudom...milyen hengerfejed van?
Meglehet, nekem olyan xr-em volt ami dupla karbis volt.
Most az xl-nél le kell dugózni az egyiket, a másikat + bekötni a karbiba.
65mm a szívótorka a karbimnak, elég lenne az xr légszűrő?
Így van. Kifelé van a porvédő.
XR-en olyan legszurohaz van amibol csak egy szivotorok jon a jobb oldalon...lehet paszolna is XL-be nem?
igen nekem is ugy volt
meg is erdekelne a pumpa ha ingyen adod....ha eltudnad kuldeni masteronnak joo lenne mert megyek majd pestre es odaadja...koszi elore is
igen akkor jól gondoltam el én is a dolgokat :D
A csapágy az olajat belülről, vez tengely felől kapja a kenést, tehát kivül van a porvédő.
Most próbálkozom, ha sikerül, dokumentálom!
40 mm van a szívótorokra, az már más kérdés hogy a légszűrőházból hogyan táplálod meg, de mindenre van megoldás.
A dominátoron hogy van?
a porvedonek kifele vagy befele kell allnia?
Igen ott folyik be. Ez az alapvető hiba az xl-xr nél, a többi a karbantartás hiánya, v. elhasználódás.
Olyan csavart kell gyártatni, hogy a hengerfej csatlakozásnál el lehessen osztani 1 mérőóra felé, onnan már csak mérni kell, fordulaton.
nincs hely.....
hát igen meg nem látod mit veszel,úgy járnál még a végén mint egy srác aki írt multkor,hogy vett egy főtengelyt,azt mondták,hogy jó ,közbe meg lógott 2mm -t a hajtókar, lehetett dobni a kukába,bár ha én így járnék tuti nem hagynám annyiba,felkeresném az illetőt....
csak az olajnyomást nehéz megmérni.
de ez tényleg lehet baj,ha a csapágy külső oldalán nincs rajta a porvédő, az olaj a vezérműláncnál levő csapágynál folyik be,ugye? a csapágy külső oldalán?
nincs sajnos de koszi
posta kb 6 7 euro + a mocskok nekem meg ratesznek kb 7 eurot ha nem tobbet az atvaltas miatt
Most próbálom 1 karbisra varázsolni az xl-t, szerelő ismerősöm segítségével, majd meglátom mi lesz belőle, lehet megy vissza a régi 2 torkú.
Csinálj 1 közösítő csövet, 2 szívószelephez + egy 40-es karbi, aztán csak jó?!