az a dupla karbi nem jó,csak 30éve hitték azt a mérnökök,hogy jó de aztán rájöttek,hogy nem, aztán nem is rakták semmire
emgem is feltud mérgelni nagyon amikor nem birom a helyére tenni a karbit,2nél ugye ez még összetettebb
kezdem összepakolni az xt-t, ez az új szívócsonk olyan szűk mint egy 9 éves thai kislány
alig bírtam belenyomkodni....
amúgy mipicsáért jó ez a dupla karbi?
meg ez a nagy zsúfoltság..... 1 centivel előrébb lehetett volna a blokkot tenni, tizedét kellene küzdeni(ez az xl-re is igaz)
külsejére lehetne mit költeni az tény,te az erdőbe nem kell csili vilinek leenni,fejidom kéne rá, fesszabájzó, meg kézvédő esetleg a gallyak ellen.
meg monsteres matrica +5lóerőér esetleg
asszony eljátszik vele a kertbe csak akkor le kell ültetni a gépet,ha csak nem valami atom hosszúlábú 180magas csajod van
sikerült de keserves volt az út. a motoron gondolkodom kicsit még, sokallom tudom írtad rendben van .de a külseje ,sokat kellene rá költeni még.lámpa stb. másnem jó lessz az asszonynak
jaaa értem,akkor tárgytalan ez a téma?
az kemény,összetört az úszó,de haza tudtál még venni vele ?
eltört,akkor gondolom nem zárt el a tűszelep és ömlött orrán száján a benzin ?
tervezem ,hogy átnézek csak az enyém hátul is tárcsás. mit kezdjek egy dobfékessel? kerék meg kéne mert aszfalton rossz a kroszgumi. most enduro van rajta de keserves terepen
domi karbi van neked? nekem is az volt a régi xr emen,de valahogy nem pont akkora ,mint az xr é,és olyat küzdöttem vele ha vissza kellett rakni,hogy elborult az elmém néha tőle :D
ezen most gyári xr 6 karbi van,ezt könnyen visszatettem takaritás után
alkatrésznek nem rossz ha va negy másik,ebbe ilyen erősített did felni van asszem xl 600 lm ből származik, még fasza gumik is vannak rajta
ha gondolod gyere át szarvasra nézd meg, 40km csaba,nincs túl messze aztán lehet megegyezünk
emgem is feltud mérgelni nagyon amikor nem birom a helyére tenni a karbit,2nél ugye ez még összetettebb