Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az az egyik,a másik meg az hogy pl. az 550 olyan erős,hogy csak birkózik vele az ember......azt mondják hogy endurózáshoz túl erős,nagyon parasztul tud viselkedni.
Volt itt kettő,de egy egészségeset nem tudtak motorozni velük mindig volt valami kínjuk
Ugyan az minden. Ezért is strapabíróbb a 400-as. Főtengely, váltó, minden. Karburátor, szívócsonk, henger, hengerfej ami más.
oké, de akkor jó helyen legyen az az egy
Erre jársz ugorj be vele.
Ezt nem ismerem annyira,havernak 640 LC4-e volt,én arról írtam.
Ja, de van 550-es is.
Én is szerettem az enyémet. Igaz nem volt fiatal, de fasza forgós dög volt. Bár nem volt olyan nyomatékos, mint az XR6, de 200 ccm különbség is volt köztük.
Új csizma legalább 5 paci
Szia
Te milyen tehetségtelen vagy
ennyire nem vagyok otthon a motorokba
hát én nem voltam a motor közelébe 2hete,mult hétvégén csak hazaugrottam, meg a lábam is fájt, de mostmár hétvégente itthon leszek ,akkor tudok vele menni,az új csizmámba
úgy nem tudok max keresek olyant amin 1 lyuk van kb jó helyen
van 10000féle vasunk
Ha enduró, V kettő,és Aprillia,akkor az! Azért írtam
Rendben hozhatsz de méretre vágva és kifúrva.
De haver azt mondja nagyon beteg egy motor persze versenyzet is tehát nem kezdő
pasz hétfőn leírom
látod én minden nap használom
RXV 550
megyek egyet szombaton,mert már 2hete be se indítottam,aztán leveszem,megtakarítom ilyesmi,és hétfőn megy postára
Miért is volna ily drága szimering?
aprilia valami két hengeres tehát V de majd hétfőn meg nézem pontosan
laposvas fillérek(ha nincs, hozok neked pár kilót) aztán lehet agyalni
majd akkor ha szarul indul
hetekig áll aztán pöccre indul, mifenéért szedjem széjjel
kb 20 rugó a szelepszárszimmering csere ez majd 20 liter olaj
most már evvel úgysem megyek messzire, ha meg igen akkor futóval viszem
Köszi, majd megpróbáljuk így. Bár az XT-n nem ilyen megoldásra emlékszem.