Ezek a pöcs olaszok, mikor rádobták ezt a dobot, akkor annyiban kimerült a karburálás, hogy a tűt felemelték maximumra, viszont a főfúvóka alap maradt. #165
az vagy ....nekem nem vet langot csak ha nagyon akarom viszont kicsit tobbet kap szelepek vegett is....de nem torpan nem ful nem is kormol csak tiltason
Ez így igaz. De nekem annyira nem megnyugtató a szelepek szempontjából, hogy néha lángot vet.
Tudom, hogy randa a gyári dob, de ha találnék egyet, feltenném azt.
De lehet, hogy kicsit paranoiás vagyok.
en ugy tudom hogy ha nyitott a rendszer es keves benzint kap a motor akkor hevulhet tul....ha rendesen be van kalibralva akkor a tobb benzin valahogy hutti is a motort....lehet hulyeseg
akkor uraim meg van fejtve nem is olyan jó ha nyitott :D teljesen nekem pl a dominátor dobok vannak rajta és csak a hátsó folytások vannak kivéve de elég szép a hangja:D álítolag...
Sebaj. Nem tudom érdemes e faragni, hogy jó legyen, vagy szerezzek be inkább egy gyárit. Szerintem nem is XR-re készült eredetileg, Arrowból csak egy csöveset gyártottak hozzá, úgy tudom. Azt sem hiszem, hogy jót tesz a motornak egy ilyen teljesen nyitott dob, böszme nagy nyílással.
A képen benne van a db killer, az enyémen még az sem szűkít, mert nincs.
olyasmi forma mint az xj 750 de mégsem teljesen
most bezzeg nem találok olyan gépet, pedig egyszer nézegettem milyen tetszetős, csak lyukas az agyam és felejtek
80as évekbeli volt
Tudom, hogy randa a gyári dob, de ha találnék egyet, feltenném azt.
De lehet, hogy kicsit paranoiás vagyok.
A képen benne van a db killer, az enyémen még az sem szűkít, mert nincs.
most bezzeg nem találok olyan gépet, pedig egyszer nézegettem milyen tetszetős, csak lyukas az agyam és felejtek
80as évekbeli volt
Hétvége meg szabad ennyi