az xr4-et akartam mindenáron túrásítani, de nem jött össze
hosszú távon kényelmetlen, így jobban megéri pár órát szopni a súly miatt mint napokat a kényelmetlenség miatt
meg ugye a nagygépes túrán ha szopi van akkor mindenki cumizik nem csak én, aztán pl a 750es ténéré még nehezebb
amúgy egy kicsit től van ez a súly lihegve, nekem 2 évig csak ez a ténéré volt(vagyis nem ez hanem egy másik ) avval mentem én tengelyig homokban, sárban, de mélyszántás első borozdájában is itt mondjuk letettem a kormányt amikor kiugrattam
inkább az a gáz hogy ha rádesik akkor nemigen rúgod le magadról
de olyan kifogások(voltak ilyenek ismerősöktől) hogy azért nem mer felmenni az emelkedőn mert nehéz a motor egy hülyeség, persze nem siratófalról van szó
a 600as az más, azok izmosak
téged azért nem baszogtatnak a 125ösön mert már vén vagy, de egy tizenévest leszednek gyorsan
és az hogy eddig nem basztattak nem azt jelenti hogy nem is fognak
meg akarom hagyni eredeti állapotban
csak annyi változtatást akarok hogy egy bukócső előre és egy doboztartó hátra
így "dakarosabb" kinézete lesz
csak még nem találtam olyan embert aki tudna bukócsövet hajtogatni
kifejezetten MTX-re