Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyenkor nem szoktam behúzni a "dekompit". Ráállsz a lábtartóra,és átrúgod párszor. Ha behúzod,akkor könnyebb átrúgni,viszont nem szív be annyi benzin-levegő keveréket,mert olyankor nyitva marad a jobb oldali kipufogószelep.
Csak össze hozzuk.Úgy néz ki meg lesz a fejkamom.
Pókerezni szokott valamelyikőtök
"Próbáld úgy hidegen,hogy gyújtás nélkül full szivatóval,és gáz nélkül,rúgjál bele 3at 4et,"
Dekompi vagy anélkül rugjak bele 3-4et?
És ezt csak most mondjátok?
Indításkor nem is szoktam gázt adni csak előtte amikor átforgatom.
Akkor kipróbálom a Ti módszeretekkel. Remélem jó lesz!

El kell olvasni a végét is!
"Próbáld úgy hidegen,hogy gyújtás nélkül full szivatóval,és gáz nélkül,rúgjál bele 3at 4et,utána gyújtás, és gáz nélkül indítsd be.
Gázt neeee adj neki,csak beindulás után,különben rugdoshatod"
Legalább most él a fórum
Próbáld úgy hidegen,hogy gyújtás nélkül:
még ha ez enyémen lehetne állítani
Ezt mondom én is,gázt nem szabad adni,mert akkor nem indul
Nem tudom ti hogy vagytok vele,de én még véletlenül se adok gázt indításnál.Benzincsap-szívató(nyakon)-dekomp behúz-berúgókar teljen lenyomva-dekomp elenged-kb negyedéig engedem vissza a kart és utána rárúgok.Így hidegen-melegen elsőre indul.
Ahogy mondod
Persze,hogy megyünk. Elvileg holnap is megyek egy dominátor társaságában,igazi hard túrázás lesz. Hétvégén meg még eldől.

Sok melód lehet,ha így ráérsz netezni.
Szelepet mindenképp nézd meg,az nem árt! Jelenleg ugyanilyen olaj van az enyémben is. A mocinak 1 rugásra kell indulni!
Próbáld úgy hidegen,hogy gyújtás nélkül full szivatóval,és gáz nélkül,rúgjál bele 3at 4et,utána gyújtás, és gáz nélkül indítsd be.
Gázt neeee adj neki,csak beindulás után,különben rugdoshatod
Nem volt tegnap időm megnézni de ma mindenképp előkerítem a rendszámtartót.
Most egy házilag készített tartó van rajta amit még az előző tulaj csinált. De szer ezt is át fogom szabni.
Tisztítottam a légszűrőt is de azt kb 1 hete. Eddig nem volt gáz.
Jah és ha nem is indul első rúgásra akkor is pöffent egyet. De tegnap semmi.
Hát a szelepeket mindenképp meg akarom nézetni. Az lehet probléma.
Az a módszer vált be hidegen hogy nyélgáz+dekompi+szívató és néhányszor átforgatom (6-8x). Aztán gyújtás rá, holtpont és rúgás. Mostanában hidegen is max 3-4 rúgásra indult de volt hogy elsőre.
Tegnap már reggel is nehezen indult. Aztán mikor mentem volna haza, még nehezebben.
Elfektetve nem volt.
Castrol Act -evo 20W50 ment bele
Még szép,hogy megyünk Jó meleg lesz,hőgutát fogunk kapni!
És ti merre mentek,ha mentek?
Egyébként a karbi problémát meg lehet oldani egy mikuni tm36 -ra cseréléssel. Azt mondják.........meg láttam is videót...........hogy azzal eldőlhetsz,akkor is indulni fog.........csak hát az ára Pénz,pénz,pénz!
Tulpa,még valami eszembe jutott!
Nekem is csinált ilyet a motor még régebben,de csak olyan +5 fok alatt. Az volt a probléma,hogy nem voltak szelephézagok,amit egy berúgós motor nagyon megérez .
Én is hulla fáradt voltam mire beindult.Tolásra,húzásra pöccre indult.
Be lettek állítva a szelepek,és mintha elvágták volna,tökéletesen indult.Melegen nekem is indult.
Egyébként hogy indítod a motort hidegen? Reggel is nehezen indult,vagy csak amikor délután mentél volna haza?
Akkor a karbi volt a bűnös Mentek a hétvégén
Ha megtaláltad a rendszámtábla tartót majd tegyél már fel róla képet, valamint arról is hogy van neked most megoldva, mert azt írtad nem a gyárival. Előre is köszönöm
Ok. megpróbáljuk!
Az eldőlés után nem az olaj miatt indul nehezen,hanem azért,mert túlfolyik a benzin a karburátorban,és megszívja magát. Ilyenkor kell átszellőztetni,és utána el fog indulni
kicsit drága
gerecsét próbáld meg vagy:http://www.krosszmotorok.hu/
nála is elég sok minden van bontva.

Nekem a gép akkor szokott ilyent csinálni,hogy nem indul,ha nyomok egy fekvetölcsöt.Mondjuk ez mindegyik xr-nél így van,hogy ha elfektetik akkor nehezen indul.Gondolom az olaj miatt.
Aunernél lehetne rendelni,de szerintem nem ér ennyit
Egyenlőre nincs! Írtam mail-t enduro2-nek,de csak régebbi XR-hez volt neki benzintankja.
Csak újat tudnánk rendelni,de elég borsos ára van(kb.100000ft).
Tankkal mi lett
Tuti nincs! Esetleg a légszűrőt is tisztítottad? Mert,ha sok olaj van a szivacson,akkor indulhat rosszabbul.