Hali. Új vagyok itt és a Hondánál. Megvettem álmaim motorját, egy VTR 1000 F-et. Kicseréltem rajta már lassan mindent, a szerelőm beállította a szelephézagokat, stb. Mégis tilt a motor 5-6000-nél, minden fokozatban és a max sebességem 140-150. Ez szerintem a gyári órák alapján elég kevéske. Találkozott már valaki ilyen problémával?
Nekem van egy barátom, kevés km-es piros SP1-et árul, lehet hogy a neten nincs is fent. Nem tudom mennyire akarja eladni, ha komolyan érdeklődsz utánuk, dobj egy emailt nekem, én meg küldök róla fotókat. A tulaj 6 éve vette mint én, csak én 40ezret mentem vele, Ő meg 6ezret. Nagyon vigyáz rá. Szerintem túlságosan is. Az nem kókler szétszart moci
Sziasztok,
Hogyha kéne valakinek, van egy eladó szett(2 pár) fékbetétem előre VTR SP-be. Kb 1000km-t használtam. Nincs megégve stb... I.á.: 14e
EBC FA265HH
Amennyire én tudom SP-1 csak 2000-2001-ig volt. Az RC51-esek piros vagy piros feketék voltak. Sp-1-ben volt szürke, ill. volt olyan amihez volt castrol matrica szett.De olyan színösszeállítású, mint az Sp-2-m, szerintem sem volt. Sp-1-ben nem tudom találsz e jót. SP-2-ben estleg, de az drága lesz. Kuplung, meg tud csúszni, ha sokat csesztették, esetleg kidobhatja a 6.-at, terhelésre. Ha utángyártott undertail, van rajta, akkor a vezetékek kidörzsölődhetnek. Ilyenkor a gyújtás elektronika szokott tönkremenni.
Én is szoktam nézegetni az SP-ket, de nagyon gyér a kínálat. Elkoptak, összetörték őket, sajnos sok SP kókler motorosok kezébe került, akik szétgyilkolták a gépet, akinek pedig van egy jó SP-je, az nem fogja eladni, mert egy kurva jó motor. Ezeknek a gépeknek már felfelé megy az áruk, lassan kuriózumnak fognak számítani. Remélem azzal tisztában vagy, hogy SP1-es nem készült fehér színben, úgyhogy számolhatsz azzal hogy a HaHu-n lévő példányok valszeg ropira voltak törve korábban. Ha jó SP-t akarsz, akkor sok pénzednek kell lenni.
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok és ami biztos az a V2, nézegetem VTR-eket is (SP1). Azt szeretném megkérdezni, hogy a jelenleg ha.hu-n fellelhető modellek közül ismerős-e valakinek a két fehér közül valamelyik. Illetve hol találok leírást vagy valami útmutatót, hogy vásárláskor mire érdemes egy ilyen motornál figyelni. Segítőkészségeteket előre is köszönöm. Tamás
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok és ami biztos az a V2, nézegetem VTR-eket is (SP1). Azt szeretném megkérdezni, hogy a jelenleg ha.hu-n fellelhető modellek közül ismerős-e valakinek a két fehér közül valamelyik. Illetve hol találok leírást vagy valami útmutatót, hogy vásárláskor mire érdemes egy ilyen motornál figyelni. Segítőkészségeteket előre is köszönöm. Tamás
Szia,
Igen van a kiolvasásra. A MIL lámpa villogása fogja meghatározni a hibakódot. Ennek a csatiját a hátsó ülés alatt a jobb oldalon fogod megtalálni. Egy drót darabbal össze kell zárni benne a két érintkezőt.
Tessék a hibakódok.
Sziasztok. Nemtudja esetleg valaki hogy a vtr sp1 esbe van lehetőség hibakód kiolvasásra,vagy van kozzá esetleg csatlakozó? Rá lehet e kötni comjútert? Előre is köszönöm!
Sziasztok
Nem találtam VTR 1000 F fórumot ezért ide írok.
Egy 900RR mellé keresek olyan motort ami kicsit komfortosabb (űlés, futómű), túrásabb testtartást enged meg, és kényelmes (relatíve) utasnak is. Nem mellesleg pedig V blokkos.
Sok típust nézegettem már de valahogy még nem jöttem rá mit szeretnék. Tudnátok segíteni abban, hogy milyen a fent említett motor?
Nyílván a legjobb lenne kipróbálni egyet, de így februárban nem marad más mint kérdezősködni. Az elvárást kb leírtam, vadulni / szerpentinezni az RR-t használnám.
Előre is köszi a kommenteket!
Sajnos eladóvá vált a gépezet:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_f-11345398
Hátha érdekel valakit :)
Sajnos későn láttam meg a hirdetést. Valaki megelőzött. Remélem hamar megunja és meghirdeti
Ismeritek ezt a gépet?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Lehet vennék egy ilyet
Hogyha kéne valakinek, van egy eladó szett(2 pár) fékbetétem előre VTR SP-be. Kb 1000km-t használtam. Nincs megégve stb... I.á.: 14e
EBC FA265HH
Amennyire én tudom SP-1 csak 2000-2001-ig volt. Az RC51-esek piros vagy piros feketék voltak. Sp-1-ben volt szürke, ill. volt olyan amihez volt castrol matrica szett.De olyan színösszeállítású, mint az Sp-2-m, szerintem sem volt. Sp-1-ben nem tudom találsz e jót. SP-2-ben estleg, de az drága lesz. Kuplung, meg tud csúszni, ha sokat csesztették, esetleg kidobhatja a 6.-at, terhelésre. Ha utángyártott undertail, van rajta, akkor a vezetékek kidörzsölődhetnek. Ilyenkor a gyújtás elektronika szokott tönkremenni.
Én is szoktam nézegetni az SP-ket, de nagyon gyér a kínálat. Elkoptak, összetörték őket, sajnos sok SP kókler motorosok kezébe került, akik szétgyilkolták a gépet, akinek pedig van egy jó SP-je, az nem fogja eladni, mert egy kurva jó motor. Ezeknek a gépeknek már felfelé megy az áruk, lassan kuriózumnak fognak számítani. Remélem azzal tisztában vagy, hogy SP1-es nem készült fehér színben, úgyhogy számolhatsz azzal hogy a HaHu-n lévő példányok valszeg ropira voltak törve korábban. Ha jó SP-t akarsz, akkor sok pénzednek kell lenni.
Motor vásárlás előtt állok és ami biztos az a V2, nézegetem VTR-eket is (SP1). Azt szeretném megkérdezni, hogy a jelenleg ha.hu-n fellelhető modellek közül ismerős-e valakinek a két fehér közül valamelyik. Illetve hol találok leírást vagy valami útmutatót, hogy vásárláskor mire érdemes egy ilyen motornál figyelni. Segítőkészségeteket előre is köszönöm. Tamás
Motor vásárlás előtt állok és ami biztos az a V2, nézegetem VTR-eket is (SP1). Azt szeretném megkérdezni, hogy a jelenleg ha.hu-n fellelhető modellek közül ismerős-e valakinek a két fehér közül valamelyik. Illetve hol találok leírást vagy valami útmutatót, hogy vásárláskor mire érdemes egy ilyen motornál figyelni. Segítőkészségeteket előre is köszönöm. Tamás
Tegnap délután, járt közületek valaki Tihanyban, egy fekete-piros SP-vel? A part mellett jöttem szembe egy fehérrel.
Igen van a kiolvasásra. A MIL lámpa villogása fogja meghatározni a hibakódot. Ennek a csatiját a hátsó ülés alatt a jobb oldalon fogod megtalálni. Egy drót darabbal össze kell zárni benne a két érintkezőt.
Tessék a hibakódok.
Nem találtam VTR 1000 F fórumot ezért ide írok.
Egy 900RR mellé keresek olyan motort ami kicsit komfortosabb (űlés, futómű), túrásabb testtartást enged meg, és kényelmes (relatíve) utasnak is. Nem mellesleg pedig V blokkos.
Sok típust nézegettem már de valahogy még nem jöttem rá mit szeretnék. Tudnátok segíteni abban, hogy milyen a fent említett motor?
Nyílván a legjobb lenne kipróbálni egyet, de így februárban nem marad más mint kérdezősködni. Az elvárást kb leírtam, vadulni / szerpentinezni az RR-t használnám.
Előre is köszi a kommenteket!
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
https://www.facebook.com/group...