Beindult a Xelvis, amit működésképtelenül vettem egy tartalék csapágyas motorral!
nem kis munka volt, de megérte! Karburátorban az úszó szelepje ragacsos trutyis volt, plusz 2 membrán szakadt. ezek cseréje után beindult, de iszonyatosan csörgött. kiderült hogy az első hengerben a vezérműtengelyek 360fokkal fordítva lettek betéve, valamint mindkét hengerben az egyik vezérműtengely rendesen elkopott és a himbát is durván elkoptatta. most itt tartok, kicseréltem a fenti dolgokat és már egész szép hangja van, úgy néz ki most már motor lesz belőle és nem alkatrész.
szükségem lenne most alkatrészekre, ti honnan szoktatok venni/rendelni?
Kellene 4 lábtartó, kilométer spirál, gyertyák és első fékbetét. Nem tudjátok hogy melyik típus első fékje kompatibilis a Xelvissel? hogyan keressek?
A képen bejelöltem a különbséget. A naked motoroknál a tankkialakítás eleve úgy van hogy tereli a levegőt. Ha én leveszem a fejidomot ott lesz egy rés a bejelölt helyen, ahol alákaphat a levegő.
Helló Dave! Ezer éve nem voltál itt! Valóban jól néz ki Grófúr ötlete, de vigyázat! A nadrág nem koptatja le a szép festéket? :) Ugyanitt félve kérdem, ha valaki szép xelvist keres... Irányítsátok hozzám.... Grófúr! Hol tartasz a jogsi felé? Üdv: Satis
Tiszteletem Gróf Úr!
Nagyon jól néz ki a színrefújt műanyag takaró. Ötletet adtál nekem is.
Csak kár, hogy vezérműláncot nem lehet photoshop-pal cserélni.
Bakker, én észre se vettem mit akarsz színre fújatni, mert már megcsináltad szoftveresen :Dű
Szervízkönyv engem is érdekelne. paja1megolt@gmail.com címre kérném.
Ha a markolat forog a nyélen, akkor megoldás lehet FSBt közényomni? Illetve jobboldalról hiányzik a kormány végéről a kis félgömb alakú valami, olyasmit merre lehet beszerezni?
Szerintetek jól nézne ki, ha az ülés alatti szürke műanyag fedelet színre fújnám? Photoshoppal megcsináltam, nem lett tökéletes az árnyalat, de nekem tetszene.
Szia Szittja!
Ezt a tankosdit olvastad valahol? Nekem csak azért furcsa, mert nem értem, mi jelentősége van a tanknak ahhoz képest, hogy mi rajta ülünk a motoron, ami ugye jóval nagyobb felület. Az idomnak az a funkciója szerintem, hogy a motoros fölé terelje a levegőt.
De ha mégis úgy van ahogy mondod, szívesen elolvasnám én is, érdekelnek a tudományos, és műszaki fogások.
Üdv!
Hali Szittja!
Miattam nehogy elmenjél lelkiismeret-turnéra ,alap hogy segítek ahol tudok(még ha feleslegesen is elsőre nézve),de nem baj .Hát az tényleg nem olcsó mulatság ha teljes javítás kell a fejidomnak ha törik...A láncszett csere kb 35-40ezer körül ingadozik.A lánc kb 16-20ezer körül mozog("O" vagy "X" gyűrűs)a lánctányér(kicsi)kb 3-5ezer(nagy)meg 6-8ezer körül van.Én személy szerint csak DID láncokat veszek és Sunstar vagy JT lánctányérokat szoktam venni.A telóolaj mennyisége benne van a szervízkönyvben .Sok sikert
Üdv:Ády
Hali Gróf!
Amit mondasz azzal én is tisztában vagyok, de sajnos apám véleménye szent és sérthetetlen. Nélküle meg nem tudom megcsinálni mert nem vagyok annyira ügyes. Rendőr: sokan azt se tudják létezik e a motor és pl ott van a vtz az is idom nélküli. A tank alá tényleg bekaphat a levegő mert megszűnik a fejidom légterelése, az a kevés ami van. Az idom nélküli gépek meg eleve úgy lettek csinálva hogy nincs rajta idom és a tank tereli a levegőt. A végsebességbe meg annyira nem érint mert még nem néztem meg a végét és nem is szándékozom, valamint ez a kockás idom nem hiszem hogy sok vizet zavarna. Most kissé úgy tűnik ellened beszélek, pedig én szeretném legjobban levenni róla. De megvolt az eredmény: elrepedt több helyen is és ha eltörik nem tudok "sajnos" mit csinálni, le kell venni. Bár azóta apám felhozta hogy van ismerőse Debrecenben aki üvegszállal javít idomokat, csak nem veszi figyelembe: javítás+ festés- leszedni+ kicsit fabrikálni. Legjobban az bánt a dologban hogy szegény Ádámot ugráltattam feleslegesen. A javítás árát meg inkább beleölném benzinbe, vagy érik a gumi, lánc lánckerék csere. Apropó valaki cserélt már valamit ezek közül és ha igen mennyibe jött ki. Ha volt már bocsi csak most nincs időm visszaolvasni, de lehet megteszem.
Szia Szittja!
Olvastam a hozzászólásodat a fejidom leszereléséről. Szerintem, hogy a rendőr beleszól, az hülyeség. Kawasaki KZ 550-essel tanulok most, ezer éve letörték róla a fejidomot. Ha a lámpa normális módon fel van szerelve, senkinek semmi köze hozzá. És hogy a tank alá kap a szél? Hmm. Van néhány fejidom nélküli motor gyárilag, azokkal mi van?
Ami biztos: a végsebessége valamivel rosszabb lesz, és a bogarak rajtad fognak becsapódni. Szerintem ennyi a lényeg.
sziasztok
van 1 hatalmas problémám...
nemrég vettem egy 1983as honda vt250f típusu motort nagyon szép állapotban.
sajnos múlkor letört 1 szelepem és szétvágta a hengerfejet...
csak utána jöttem rá hogy ez egy japán belpiacos motor és nincs hozzá alkatrész!
jó lenne ha valaki tudna segíteni mert a motor át lett írva a nevemre és forgalomban van de így még eladni sem tudom! ha valaki meg tudná mondani honnan szerezhetnék hozzá cuccokat azt nagyon megköszönném... előre is köszönöm a válaszokat
Levegőszűrőt keresek, de csak gyárit találok 18e ért... Valakinek vmi jó ötlet? A szűrőn ez a kód van: HMKVO-AF
Kérlek, dobjatok egy mailt: orcinus@vipmail.hu
Előre is köszi!
Akkor nem . A hétvége eredménye: Elrepedt a fejidomom, majd széttörik egyszer. Leégett a hegesztő, nem sokra jutottam. Apám megállapította, szar lesz ha leveszem: ronda, megbasz a rendőr mert nincs rajta, lassabb lesz és a tank alá megy a szél és emelni fogja a motort. Egy kicsit elvette a kedvem. Így kicsit feleslegesen ugráltattalak, meg kell várni hogy eltörjön a fejidomom majd akkor talán kezdhetek vele valamit, addig csak hallgatom hogy hülyeség. Nagy vonalban ennyi.
Hali Szittja!
Meg ne próbálj bocsánatot kérni mert azért leszek dühbe jönve .
Amúgy a próbálok életet lehelni a laptopba mert csak abban van memkártya befogadó a fényképezőből...Mire jutottál a szerelésben?
Üdv: Ády
Keresek Xelvist,VTZ-t,vagy vmi hasonló vasat,tudtok vki,vmi megbizható forrást?