Megoldódott a problémám, ugyanis nemkellett a karbit se szétszedni A gyertya volt a bűnös, azvégett durrogott vissza kis fordulaton is. Be se bírtam indítani tegnap, meg be is zabáltattam, de az lényegtelen, mert vagy 200 métert toltam, vagy 6x kivert a veríték meg az ideg is szétbaszott rendesen, s bikázással sem akart indulni, na akkor már itt komoly gondok vannak gondoltam magamban. Cimb hozott 2 gyertyát, kilevegőztettük a gépet, és beletettük, egy fél tekerésre már indult is a motor. Champion rgu92c volt benne, most pedig NGK cr9eh-9 van benne. Nagyon pöpec a verda, semmi gond, van alapjárat rendesen, nincs ingadozás se(az a szőkehajszálnyi ami a hengernél a kopás végett van az minimális, max 50 rpm et jelenthet most) harapni is jobban harap. Fogyasztását majd most fogom megnézni hogy mit mutat, mert eddig mindig volt vele vmi gányolás. MOst minden faszán bevan lőve, szelepek, szinkron és szépen is jár, ma indítottam, szívatót el is lehet felejteni télig, mert indul ahogy kell. Végsebessége viszont a motornak most 140km/h ahogy néztem tegnap. Anno ment 160at is, de most vmiért nem megy többet 140nél. 130ig erős a gép, utána is van kis húzás, de 140nél többet nem igazán akar menni. Mondjuk nem is a nagy végsebességes motorok közé tartozik ez a gép, ha majd száguldani akarok, veszek egy vfr800 ast
Sziasztok!
Most hétvégén nem lehetne összegurulni?Készülődik a tankjavítás csak pocsék a festék...Érthetetlen régen nagyon jók voltak a Neoluxok,most meg egy ragya gagyi vacakok...Tud valaki jó festéket piros színben ami benzinálló és szép a felülete is?Sznuupi motorjának tesztelése sajnos elmaradt az időjárás miatt.Érdekes jelenség!Belőttem a szelepeket aztán a karbikat majd a szinkront okés minden 100-120 fokos vízzel is okés az alapjárat többször is pörgetve6-8ezresbe és szépen ejti a fordulatot és stabilan megállt alapjáraton.Aztán mentem egy próba körre gyarmatra(25 km)és a piros lámpáknál mindig leállt semmi alapjárata nem volt ha meg feljebb tekertem az alapjáratot akkor kicsit hezitált és nem volt pontos az alapjárata...furcsa.Összevissza ingadozott és nem akart sehogyse beállni rendesen alapjáratra.Véleményem szerint az alapjárati benzin mennyiséget kéne állítani csak most nem tudom hogy még több benzint adjak neki vagy kevesebbet és több levegőt.Egyelőre ennyi.Holnap lesz kisérletezés...
Üdv:Ády
Szia P3Te!
Mi újság a karbi pucolással? A fáradtság nem lenne baj, olyan előfordul. De olyan idegen lett a motor. Pedig jó az ülés is, ráadásul eddig is így használtam és jól éreztem magamat rajta. Majd kinövöm, biztos én vagyok hisztis... :)
Satis, sztem másik motorosnál is van olyan hogy elfárad motorozás közben. Nekem múltkor 100km után fáradtságérzetem volt. Igaz nem volt végtagfájdalmam, csak úgy alapból voltam fáradt. Amióta nekem őjra van húzva az ülésem semmi gond a kényelemmel, sokkkal faszább lett az ülés mint volt. Az előző huzat nem is rávaló volt, vmi légbőrős huzat vagy mi a rák volt rajta, most pedig fasza gumis bőrrel lett megcsinálva, kb mintha gyári lenne, nagyon állat
Holnap szedjük szét a karbit cimbimmel, nagyon kiváncsi leszek hogy milesz, vagy egyáltalán milyen változás lesz karbiszétszedés és "pucolás" után, merugye írtam régebben, hogy a leeresztőknél semmi kosz nemjött...namind1, majd kiderül, majd írok a fórumra. Addig is széles utat mindenkinek
Szia Sznuupi! Péntekig-tagy csütörtökig- úgy volt, hogy összefutunk végre, de lemondta az utolsó pillanatban, szülinap okán. Vasárnapra strandot terveztek a párjával. Ezt írta ide, többet én nem tudok róla...
Szia P3Te! Három évnél több... Volt már eddig is, hogy fáradtan szálltam le róla, de most valahogy olyan nem az igazi. Kapott egy kormánykiemelőt, így egyenesebben ülök, de nem sokat változott.
Sziasztok!
Bocsi a hosszú szünetért. Időnként összecsapnak a fejem felett a hullámok.
Ami mioatt sürgősen írok, hogy nem tudjátok mi van Ádámmal?
Már kétszer írtam neki sms-t, és persze hívtam is, bár ehhez nagy reményeket nem fűztem, de nem felelt.
Az utolsó hírem róla az volt, hogy összerakta a motoromat, és elmegy kipróbálni. De ez már vagy 4 napja volt. Remélem nem esett baja. Ha nem, akkor hol van? És hol a VT-m?
Azért kérdeztem, mert volt már kiült ülésem és azon látszott. Ezen meg nem. De ha lejjeb vagyok, akkor jobb kellene legyen a nyakamnak és a kezemnek... Érdekes.
Hm.. nekem ki van ülve az ülésem. Szivacs kb 1-2 centivel lejjebb van, mint ahogy Soichiro san felkárpitozta.
Lehet, hogy ez okozza Neked is a problémát?
Most viszont nekem segítsetek! (légyszi) Egyszerűen nem kényelmes a gép. A nevetséges az, hogy eddig jól megvoltam vele, de mostanában tök fáradtan szállok le róla. Fáj a kezem, meg ahol ülök... :) Biztos én vagyok kretén, hisz híresen jó gép minden magassághoz, de mégis. Most kapott két centi kormánymagasítást, de nem lett sokkal jobb...
Ok, akkor notebook rendel a találkozóra.
Belegondolva japóknál nagyon ki van találva a 250, 400 ccm kategória. Kiforrott vasak lehetnek odaát, mi meg kapjuk a többit Európába.
Szia András!
Nos, látatlanban (hallatlanban) nehéz megmondani. Okozhatja lánc, de én nem gondolom veszélyesnek. Végülis egy gépen ülünk.
Én már kb. 17000 km-t lenyomtam kicsit ketyegő motorral. Szinte ugyanez volt a eleinte tünet, csak 5-10 perc után múlt el.
Hátsó hengered sok benzint kaphatott vagy a gyertya nem teljesen ugyanolyan.
Más: CB 500 tényleg jó motor. Sor2Xelvis.
Két hete engem is megkértek, hogy ne szivassam a másikat. Nem lehet 250-es a motorom!
Szia P3Te! Nem szeretnék látatlanul beletúrni a szakértők dolgába, de egy alapos komplettírozás jót tenne a gépednek! A múltkor is hasonló bajok voltak, de szelepállítás után rendbe jött minden. Vagyis mégse... Szóval szerintem módszeresen egy ágat végig, utána jöhet a többi. Mert így nagyon nehéz, hogy hol ezt egy kicsit, hol azt. A gyertyaképed milyen? Amit írsz, azt a szegény keverék szokta művelni... Persze innen könnyű, tudom. Szóval járjatok a végére sikeresen! Üdv: Satis
Dave! Én is pont ezt gondoltam! Tényleg kár, klassz volt a veterán felhozatal. Nekem azt írja a gmail, hogy elküldve... Ha dolgom lett volna, szólok, gondolom így lenne fair. :)
Megoldódott a problémám, ugyanis nemkellett a karbit se szétszedni A gyertya volt a bűnös, azvégett durrogott vissza kis fordulaton is. Be se bírtam indítani tegnap, meg be is zabáltattam, de az lényegtelen, mert vagy 200 métert toltam, vagy 6x kivert a veríték meg az ideg is szétbaszott rendesen, s bikázással sem akart indulni, na akkor már itt komoly gondok vannak gondoltam magamban. Cimb hozott 2 gyertyát, kilevegőztettük a gépet, és beletettük, egy fél tekerésre már indult is a motor. Champion rgu92c volt benne, most pedig NGK cr9eh-9 van benne. Nagyon pöpec a verda, semmi gond, van alapjárat rendesen, nincs ingadozás se(az a szőkehajszálnyi ami a hengernél a kopás végett van az minimális, max 50 rpm et jelenthet most) harapni is jobban harap. Fogyasztását majd most fogom megnézni hogy mit mutat, mert eddig mindig volt vele vmi gányolás. MOst minden faszán bevan lőve, szelepek, szinkron és szépen is jár, ma indítottam, szívatót el is lehet felejteni télig, mert indul ahogy kell. Végsebessége viszont a motornak most 140km/h ahogy néztem tegnap. Anno ment 160at is, de most vmiért nem megy többet 140nél. 130ig erős a gép, utána is van kis húzás, de 140nél többet nem igazán akar menni. Mondjuk nem is a nagy végsebességes motorok közé tartozik ez a gép, ha majd száguldani akarok, veszek egy vfr800 ast