Szia!
Tetszik a motorod, legalábbis így képről. Sajnos még nincs meg a jogsim, jövőre akartam csak letenni, de egyre izgatottabb vagyok.
Az asszonykámat kellene még meggyőzni...
Ui: Így 40.-hez közel,az embert már nem a száguldozás ,hanem az élmények megélése vonzzák . Zoltán ,akitől vásároltam a mocit szintén ezt az álláspontot képviseli, ezzel a tipussal ezek a jó élmények garantáltak ,ezt a többiek is megerősítik,... szerintem!
Szia András!
Én amikor vettem a gépet ,nagyon "beleszerelmesedtem" .
Ha tehetném ,nem adnám el ,de a csekk isten az nagy úr!
A tipusnak erős nyomatékos blokkja van ,én csak melegités után használom ,mert tényleg szép és kedves darab. Túrázáshoz teljesen jó ,még két személlyel is !Hegy menetbe sem kellet vissza váltogatni,van benne erő!(V-2! )
Közúton (90km/h.-nál) is van benne bőven annyi tartalék ,hogy a "terhes" teherforgalmat elfelejts.Ha karbatartod meghálálja ,egy családi kedvenc válik belőle ,ezt a "Tisztelt publikum" is megerősíti.
nem egy bonyolult szerkezet,de hálás és megbízható!Több nagy motoros kikérte magának ,hogy ne nézzem hü..ének ,mert ez nem 250cm.-es, hanem 500.-as ! Szerintük a egy henger 250cm.-es ,és mivel V-2 így 500.-as!
Üdv András!
Ha nekem most kellene motort vennem és ebben kategóriában keresnék, akkor újra Xelvis-t választanék. (És nem csak 1 évre...)
Ha nem mész az Alpokba, akkor szerintem 80-90 közöti túrázáshoz elég két személlyel. A hegyekben utas nélkül jól lehet döntögetni, nagyobb motorokkal is lehet tartani a tempót.
Fogyasztás 4 körül általában és 6 fölé nem bírom tornászni max gázzal sem. Hátsó ülés még a telt hátsóval megáldott tankmacskának is kényelmes.
Szokásos dolgokra érdemes figyelni: blokk csörgés, visszadurrogás, kormány remegés elengedett kormánynál, egyenesfutás, gumik állapota (kora!), féktárcsák és -betétek vastagsága, felfüggesztés pattogása. Amúgy, ha rendesen gondját viseled, akkor nagyon hálás gép.
üdv, Dave
Helló Dave!
Nem tudsz untatni semmilyen szöveggel, ha motor körül forog a téma. Főleg, ha tanulhatok is. Szóval akkor most te leszel a bérepülő pilóta lánc ügyben... Én egyenlőre maradok az O gyűrűsnél, sajnos nem tudok annyit menni, hogy sűrűn kelljen láncot cserélnem...
Szia András!
Kezdjük a végéről. Használt motornál jó odafigyelni mindenre! Ha visszaolvasol találsz hibákról szóló hozzászólást. Viszont a típus megbízható, megfelelő karbantartás mellett nem kell különösebb hibától tartani. Melyik VT 250 a cél? Én a xelvisről tudom, hogy utassal is kényelmes, nálam a fogyasztás 4 körül alakul. Az ereje normál használat mellett megfelelő, kategóriájában nem nagyon találsz ellenfelet neki. Mondjuk sok múlik azon, hogy mit vársz el tőle! Üdv: Satis
Bp.-től nem messze eladó egy Xelvis ,a www.használtauto.hu.-n,vagy a www.autoweb.hu.-n bővebb infó. saját "gyermek" , a "csapat " tagjainak kedvezmény . Tel:06 20 4386738, vagy www.czapplaszlo@freemail.hu. Várom hívásaitokat!
Üdv mindenkinek!
Most regisztráltam, még nincs motorom, de a VT 250-es Hondát néztem ki magamnak. Nem vagyok fiatal, 40-éves koromban őrültem meg (vagy inkább most jött meg az eszem..). De már eldöntöttem hogy levizsgázom, és egy kezdő motort keresek. Tetszik nagyon a VT 250, bár még nem próbáltam, de a V2-es motoroknak van a legjobb hangjuk, és nyomatékosak is, úgy tudom. Ez a vizes V2-es blokk még látványnak is szuper.
A kérdésem az lenne, elég erős-e két személlyel való túrázáshoz, mennyit fogyaszt, van-e típushibája, hátul mennyire kényelmes, mire kell figyelni vásárláskor?
Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv: András
Üdv, Satis!
Szívesen, örülök, hogy nem untatott a részletes szöveg.
A kép csak illusztráció volt, neten kerestem, hogy milyen patentszemre gondoltam. O-gyűrű nélkülit veszek.
Próba, cseresznye lesz a hosszú túra. Nincs infóm, hogy fogja bírni.
Szia Dave!
Köszi, ez részletes volt! Már értem. Gondoltam, hogy ár szerepe van a dolognak, de ha megvan hozzá a lehetőség, hogy így kezeld, akkor jó. Amúgy a spray csak a lánc-lánckerék kapcsolatban játszik szerepet. Az O gyűrű tömíti a csapot. Vagy mifene. :) Szerintem is jó a klipszes szem ekkora teljesítményhez. De ott is látni az O gyűrűt. Azt kihagyod belőle? Meg mondjuk egy hosszú túrán sok esővel jobb a faggyú mint a gumi?
Szia Satis!
Elvileg fél évente kell megcsinálni a műveletet. Az nem tudom, hogy kell-e kenni közben. A faggyú nem csorog ki a görgő-csap közül és taszítja a vizet. A grafit pedig szárazon is jól ken.
(Faggyút használok pl. menetvágáshoz és jobb, mint bármilyen _modern_ kenőspray)
Főleg a lánc ára, ami jobb. 17.500 kontra 7.460 Ft Pink Motors-nál pl.
Az o-gyűrűs láncom elment kb 25.000km-t (már elég gáz az állapota).
Ha a sima lánc elmegy fele annyit, akkor megérte.
Abból indulok ki, hogy az o-gyűrű csak a lánc két szélén lévő lemezkét tömíti le. A görgőt _semmi_ nem tömíti, ezért megy alá a kosz.
De ugyanebből kiindulva szvsz a spray is alig megy alá.
Szia Dave!
A kifőzött láncot ugyanúgy kell a továbbiakban karbantartani? Mi az előnye az O gyűrűvel szemben? Milyen patentszemet fogsz használni? Hirtelen több kérdés nem jut eszembe... =D
Sziasztok!
Akkor valami hosszútávon beszerezhető indexet kell vennem.
Satis, ezt veszem alapul láncnál: http://www.jtsprockets.com/52....
Egyenlőre maradok a 14:43 aránynál és o-gyűrű nélküli láncot veszek.
Idősebb, motorokban jártas kollégám javasolta, hogy sima láncot főzzek ki grafitos faggyúban. Ki fogom próbálni.
Szia Dave!
Akkor belenyúltok rendesen! Ha láncot meg lánckereket veszel, légyszi írd meg a típust és az árát! Elvileg nekem is kellene, de még egy darabon bírja. Ha visszalapozol, nézd meg a gépemet, azon kicsiindexek vannak. Talán hamarabb beszerezhető mint a gyári. Meg könnyebb pótolni, ha már ennyire kopni kezdett... =D
Nekem van egy utángyártott bal első indexem. A felfogatása más mint a gyárié, de megvan hozzá a saját konzolja is. Sajnos a jobboldali teljesen összetört.
Most gyáriak vannak fent. Nekem valahogy ezen a motorn nem jön be az apró index. Igaz még nem láttam vele, de próbáltam elképzelni.
Apropó. 1 hétig bírtam hallgatni sportdobot, de ha összefutunk, akkor kicserélem. Tud valaki felesleges első indexről? Bár hátsó sem ártana. Kopnak a nagy légáramban és romlik a Cv-m.
Szia Satis!
Határozottan jobb volt az eredetivel, ami VESRAH VSR300GG típus volt. Valószínü itthon nem kapható ez a gyártmány, nem találtam sehol.
Cörög, cörög, de nem vibrál. Használom, üzemi hőfokon alig van hangja. Vszínü 3 lánc + 2 lánckerék + teló szimmering csere lesz a gépen.
Szia Adam!
Nem lehet tudni mikorra rázódunk össze... Emlékszel? Lassan két hónapja viccelődtél a téliesített motoromon! :) Pedig már nagyon kíváncsi vagyok Dave kipujának hangjára... Is!
Helló Dave!
Az előtte használt betét jól fogott? Mert nekem alapból elég érdekesen adagolható a hátsó fék és ezen semmilyen folyadékcsere, tisztítás nem segített.... Akkor most nem is használod a gépet a lánc miatt?
Sziasztok
Én meg tegnap szinkronizáltam(egyelőre ez is elég volt),nagyon el voltak mászva az értékek...A mutatók több mint negyeddel(majdnem 90 fok különbség)eltérőek voltak egymáshoz képes belőttem őket és egészen megváltozott a hangja alapjáraton,csendesebb lett és élénkebb a gázreakciója.Valaki említette hogy visszadurrog a motorja hát ez nekem is bejött .Pestre menet odavissza 1szer 1szer visszaszólt szépen a sötétben olyan tüzijátékot rendezve hogy a mögöttem dudálós kocsi szépen lemaradt (Valszeg ittas lehetett egy kicsit)
Üdv Mindenkinek
Sajna mégse jön össze a szelepes dolog a héten, mert nagyobb munka lett az egyik csónakmotorral, mint amekkorára cimbi számított, így csak jhéten lehet belőle ha minden jól halad
Tetszik a motorod, legalábbis így képről. Sajnos még nincs meg a jogsim, jövőre akartam csak letenni, de egyre izgatottabb vagyok.
Az asszonykámat kellene még meggyőzni...