Üdvözlet V2 fanok!
Hamarosan meglesz mostmár a szelephézag ellenőrzés a motormnál, mert havernak volt a hetekben 3 csónakmotorja, amit megkellett csinálnia, és mostmár csak 1 van hátra neki Nálam változatlan a helyzet, jól megy a motorom, csak a melegen való kisfordulati hörgés van meg még nála. A láncot sikeresen megcsináltuk, valószínű vmi kisipari bóvli patentszem lehetett rajta cimbim szerint, mert ő is azt mondta h nem olyan egyszerűen mennek szét ezek a szemek. Így vettünk egy DID patentszemet és azt frankón fel is tettük a mocira, és azóta semmi gond nincs vele. Csak mivel nem O gyűrűs a lánc, így kicsit sűrűbben kell fújnom. Most üzemanyagtablettát tettem a benzinbe, és azzal nyomatom a gépet, sokkal szebben jár mint azelőtt, és így szelepbajjal is keményebben megy mint régebben. Fater szerint fogyasztásban is kevesebbet fog majd enni, és fokozatosan fog javulni a menetteljesítmény is. Most olyan 5.5 körül eszik a motor vegyesben, kíváncsi leszek mennyire megy majd le ez az érték. Az ülést meg valószínű jhéten húzatom majd újra, mert a tanknál kivan szakadva. Utána jöhet a motoros tali
Sziasztok fórumlakók!
Huh Dave az tényleg nem lesz egyszerű csere a vezérműlánccal.
Paja1 hát a hangokról tudnék mit mondani meg a felvételekről...Bevezetőnek az enyém kb 114 dB-t ad le...
És egyáltalán mikor jön össze végre egy igazi Xelvis,VT-s felvonulás?
Üdv Mindenkinek és talán végre eljött a JÓ IDŐ Széles és Balesetmentes Utakat Mindenkinek!
Én nagyon kívnácsi vagyok más Xelviszekre, milyen a hangjuk, hogy mennek. Az enyém hangjáról készítettem egy felvételt, de mikor visszajátszottam teljesen más hangja volt mint élőben :s
A menettulajdonság meg azért érdekelne mert az enyémen nem gyári már az első futómű és az áttétel sem az eredeti méret.
Szia Satis!
Sajnos igen, verdesi a feszítőt 5000 rpm alatt. Egy barátommal fogom megoperálni, egy volt Xelvis tulaj tanácsai alapján.
Apropó, a Goldfren betéttel már van tapasztalatom: nem válik be ehhez a motorhoz/tárcsához. Gyenge a fékhatás és bizonytalan a fogáspont. Telitalppal és erővel bírok csak blokkolásig fékezni.
Szia Paja!
Szerencsére nálam még nem volt vízszintesen, de az elődöm csúszott egy picit. Azért van rajta mini index, meg szép dekoráció az idom néhány sarkán.... =D De legalább sötétben is megismerem... Amióta az előző gumikkal egy laza kormányszitálásos ívet tágító szólót adtam elő, azóta nem erőltetem a túl mély döntést nagyobb tempónál. Valahogy bennem maradt az élmény és örülök, hogy nem jött senki szembe!
Szia gkerekes!
Megnéztem pontosan, elől 110/80-17 57H K63 ; hátul 130/80-17 K64 felszerelve két éve 28361 magyar fizetőeszköz. Ennek ismeretében az, hogy meg vagyok elégedve enyhe kifejezés. Mi volt előtte nem tudom, de hátul kocka, elől fényes, kemény, úgyhogy egy garnitúra új gumi egész más dimenziót nyitott. Persze lehet, valami prémium márka még ennyit dobna rajta. A régi motorom csak michelinre volt hitelesítve, de tényleg avval volt a legjobb.
Szia Satis!
Ez a motor 250-esek között is páratlan a vizes V2-vel.
A Nagy túra eredménye, hogy a vezérműláncot tényleg kell cserélnem. Most már MTZ hangja van.
Nekem is a BT van fent. 4 éve még angol AVONok voltak rajta, azóta ez az első garnitúra, közte csak első és hátsó csere volt, amik nagyából egyszerre fogytak el, így került fel rá végre egyforma első és hátsó. Meg vagyok vele elégedve.
A tükör nekem még csak egyszer ért le, 0 sebességnél...az index látta kárát. Amúgy ha megyek és úgy döntöm akkor nekem a lábbeli ér le elsőnek :s elég nagy a lábam így kifele áll az orr. Csizmát is nehezen kaptam mikor vásároltam. Bcsabán a Suzukiban tudtak rendelni megfelelő méretet, ahol néztem ott nem volt boltban, a S-nál legalább mondták, hogy rendelni tudnak.
Sajnos megint nem motorral jöttem Pestre :( Kapkodnom kellett volna azt meg nem akartam mert általában nem lesz jó vége. Még szinte elő sem vettem tartós nyári használatra a gépet, párszor mentem vele tavasszal de semmi komoly kiruccanás. Még karbantartási feladatok is hátra vannak, de nem tudom megcsinálni mert ritkán vagyok otthon és akkor is ezer más dologgal megy el az idő.
Szia Satis, nekem a hátsó az Pirell i MT08 (már egy ideje nem gyártják) a másik pedig nekem is a Heidenau K63. Az gond, hogy nagyon régi gumik (2001/2004) a feliratok alapján bár az állapotukat tekintve nem rosszak. A futásteljesítményről pedig majd ha meglesz a jogsim...ezeket még azért kipróbálom.
Szia Dave!
Értem én, hogy kellett gépészkedni, de ez mégiscsak 250-es! És ezt figyelembe véve nincs mit felróni neki! Sajnálom a hétvégét, igazán szép idő volt. :) Mondjuk kicsit furcsa volt, hogy süt a nap! =D
Szia Dave78! Szuper, én is erre voksolnék első körben, és ahogy írtad az ára is egész jó. Van itt egy jó gumis a Métán, nemtom ismered-e: Taylor - Motorgumi Webáruház és Gumiszerviz.
Szia Gábor!
Bridgestone BT45 gumival már 6000 km-t mentem. A minta kb. 30..35 %-a kopott el azóta. Ár/érték arányban szerintem jó, mert jól dönthető vele a motor, tartja az ívet és hamar melegszik. +2..3 foktól felfelé használható. Esőben is jól tapad.
Szevasztok! Kinek milyen tapasztalatai vannak a különböző gumikkal? Nekem hamarosan aktuális lenne egy városi/túra jellegű szett de nem tudom milyen gyártó termékét vegyem? Szimpatikus a Bridgestone BT45 (ez van most rajta). Szerintetek?
Üdv Satis!
Élményre nem lehet panaszom, első napot leszámítva nem áztunk nagyon. :) A "simán partiban van a gép" mondatodat kiegészíteném azzal, hogy "rendesen kell pakolgani a sebességeket és 6000 ezer felett tartani blokkot".
Mennyiért vesztegetnéd el?
Lenne egy kérdésem, van egy 89-es spada amit beszámítanék a motoromba... kicsit aggaszt, hogy 89-es... vélemény? (a motort még nem láttam élőben)
Sziasztok! Jó kis motor a xelvis! Nekem is van egy,és nagyon szerettem,de most átültem cb500-ra,így a kis xelvis eladó lett.Ha valakit érdekel írjon!Keressen!
Olyan május közepe óta van meg a gép, amikor azok a szép nagy viharok voltak hvégente akkor hoztam el mosonszentmiklósról a mocit(lehet Isten azért vert végig a viharral , mert nemkellett volna elhozni ) Van havernak minden cucca a motorszereléshez, nem két éve csinálja már, szal remélem nem az én láncomat fogja elbaszni A motorra visszatérve pedig mondom, érdekes volt a dolog, ugyanis mikor beállítottuk a karbiszinkront, rohadt nyugodt lett a gép...a hátsó henger nagyon gyengén dolgozott ls mikor beállítottuk a karbikat sokkal keményebb lett a gép. Egész kb 20 km ig, utána jött az alapjárat baj, majd a melegen való kis fordulati hörgés...és erre mondta cimbim hogy anno neki is volt egy vfr je. 750es, nagyon jó konstrukció, szinte elnyűhetetlen blokkal, és nála is az volt h melegen hörgött kis föordulaton, meg nem mindig húzott egyformán..nála még füst is volt kicsi, és azt mondta h belőtte a szelephézagot, és utána nagyon pöpec lett a gép. Semmi melegen való hörgés, torpanás, hirtelen megindulás.
Úgyhogy én is csak bízni tudok benne, mert pár motor már volt a keze alatt és sosem adott ki szar munkát a keze közül. Nekem pláne nemfog , mertkülönben majd használatba veszem a cbr600f4 esét
Helló P3Te!
Rendesen rád jár a rúd! Mióta van meg a gép? A lánc nagyon durva! Nekem volt 60lovas gépen is klipszes szem és soha semmi baj nem volt vele! Nem volt túl feszes a lánc? Most állok lánccsere előtt, de megint bontható szemet teszek fel. A nittelős szemmel vigyázzatok, mert ha nem csak a csapot lapítjátok, oda az egész szem! Van szerszámotok hozzá? Annak szurkolok, hogy a szelepállítással megoldódjon minden baj! Üdv: Satis
Majd ma ha mindenigaz haver szerez láncszemet a láncra, ugyanis múlt hvégén, szétjött a láncom a biztosítószemnél, és ketté is szakadt, mert későn vettem észre Szerencse a szerencsétlenségben, hogy földesúton mentünk olyan 30al kb amikor hallottam h vmi csörög, és utána meg pár méterre megint megálltam, akkor láttam h szétjött a lánc....jó hogy nem olyan 100-110 nél jött elő ez a dolog, mert akkor lehet nem írogatnék egy jódarabig a fórumra Most ilyen szétverős végű biztonsági szem lesz feltéve a láncra, az azt mondják nagyon biztonságos, ugyanis nekem csak ez a hagyományos biztonsági pöckös hoki volt feltéve, de mai napig kétely hogy hogy jöhetett le, ráadául h alig mentem a motorral, csak ilyen tetűlassan..és nem is volt koszos a lánc, mert nem homokban mentünk, csak földes úton.
Így ezen dolgok után valószínű h holnap viszem a mocit haverhoz és megnézi h a szelephézagok hogy állnak a gépnél, mert ahogy régebben írtam ő erre gyanaxik..remélem én is h nincs komolyabb baja, mert nem akarok vele hokizni, h most itt a baj, meg amott is a baj, és a végén mégse jó a gép.
Hali Satis! Még vannak itt-ott tanulóiskolákban ETZ-k ám, de inkább az olcsóbb olaszból hozott Hondák elterjedtebbek. Volt ott egy kitűnő kis CG125 is, na azt is vezettem. Szeretnivaló kis dög az is :) pedig pici kis egyhengeres. Majd jelentkezem ha a kezemben a jogosítvány.
Hamarosan meglesz mostmár a szelephézag ellenőrzés a motormnál, mert havernak volt a hetekben 3 csónakmotorja, amit megkellett csinálnia, és mostmár csak 1 van hátra neki Nálam változatlan a helyzet, jól megy a motorom, csak a melegen való kisfordulati hörgés van meg még nála. A láncot sikeresen megcsináltuk, valószínű vmi kisipari bóvli patentszem lehetett rajta cimbim szerint, mert ő is azt mondta h nem olyan egyszerűen mennek szét ezek a szemek. Így vettünk egy DID patentszemet és azt frankón fel is tettük a mocira, és azóta semmi gond nincs vele. Csak mivel nem O gyűrűs a lánc, így kicsit sűrűbben kell fújnom. Most üzemanyagtablettát tettem a benzinbe, és azzal nyomatom a gépet, sokkal szebben jár mint azelőtt, és így szelepbajjal is keményebben megy mint régebben. Fater szerint fogyasztásban is kevesebbet fog majd enni, és fokozatosan fog javulni a menetteljesítmény is. Most olyan 5.5 körül eszik a motor vegyesben, kíváncsi leszek mennyire megy majd le ez az érték. Az ülést meg valószínű jhéten húzatom majd újra, mert a tanknál kivan szakadva. Utána jöhet a motoros tali