Jobb első kapott fekete szigszalagot, a bal hátsót meg szétkapom és hajlítok bele egy másik lemezkét. Elfáradt a sok km-től.
Majd szabadidőmben nézek valami bontott Hondás indexet.
Üdv Satis!
Tudom, hogy lefizettek, de a szerelési tanácsokat ingyen osztjuk.
Legfőbb tipushiba, hogy a tank gyakori használat során kiürül és fel kell tölteni méregdrága üzemanyaggal. Továbbá az index a menetsebesség, a majrécsík az idő függvényében kopik.
Szerencsére Soichiro Honda jobb motorokat készít, mint amilyen op.rendszereket William H. Gates.
Grófúr!
Üdv a csapatban, tényleg nagyon szép gépet vettél! Gratulálok! Az előző hozzászólásom jelzés, hogy nem kell mindent komolyan venni! :) Sok km-t az új szerzeménnyel! Attila
Helló Dave!
Nekem már Pathfinder átutalta a megbeszélt összeget, úgyhogy mostmár őszintén beszélhetünk a motorjaink mindig visszatérő, drágán javítható számos típushibájáról! Mostmár az a feladat, hogy profi szerelőt képezzünk Grófbanditából, hogy legalább néha tudjon menni egy kissebb kört!
Első tapasztalataim:
Igaz, még csak néhány kört mentem óvatosan, de azonnal feltűnt, hogy a motor mennyire kezes, kezdőként is rögtön biztonságosan tudtam vele közlekedni. A váltó elsőrangú, a fék finoman adagolható.
Az üléshelyzet hosszú utakra is megfelelő lesz. Az erőforrás alacsony fordulatról fokozatosan húz, nincs hirtelen teljesítményugrás. Legalábbis hétezerig, tovább ugyanis még nem forgattam.
A futóműről ennyi tapasztalat alapján még nem tudok nyilatkozni.
Egyszóval: jó választásnak érzem, kítűnő kezdőmotor!
EZÚTON SZERETNÉM MEGKÖSZÖNNI PATHFINDERNEK, HOGY MEGBESZÉLT IDŐBEN PONTOSAN "LESZÁLLÍTOTTA" NEKEM A GÉPET!
Jogosítvány hiányában nem tudtam érte menni. A motor, korához képest korrekt, megbízható állapotban van.
Ki kell hogy ábrándítsalak minden tipusú motornak megvan a maga megfelelő olajszűrője,az azonos lökettérfogatú motorok esetében is.
Én Hilofiltro márkájú szűrőt használok,Boltban van katalógus hozzá...Vagyis tudnak segíteni
Üdv Ády
Üdvözlünk a fedélzeten! Olvastam mindent és így csak annyit tudok mondani hogy mivel nekem van a legöregebb VT(27 éves) csak jókat tudok mondani és megerősíteni a fórumlakok véleményét .Ha veszel akkor mindenre oda kell figyelned hogy nem-e csörög valahol legyen megfelelő olajszint járó motornál is.Utazásra nagyon kellemes kis gép talán többet fog mondani Neked egy két adat a részemről: 7 év közel 80ezer km és most jelenleg 101034 km van benne és semmi baja(még) .
Üdv Ádám
Szia András!
Ha ilyen elvárásokat támasztasz, jó helyen jársz! Úgymond "csak motorozni" nagyon kellemes társ a kis honda. 80-90-es tempóval kimegy a világból. Én kb 120-ig szoktam utazni, 140-ig használható, hogy mi a vége azt még nem próbáltam. Ja ez utassal értendő. Jól pakolható, komfortos futómű van alatta. Fenntartása nem túl költséges, a kapott szolgáltatásokat nézve, kifejezetten olcsó. Szóval nem nyúlsz mellé a típussal! Ja! A párom néhány éve még el sem tudta képzelni, hogy jöjjön velem, ehhez képest ma kapott új sisakot... Szóval ha ügyes vagy, semmi sem reménytelen! Üdv: Satis
Hogy mit várok tőle... Semmi extra, 80-90-es tempót tudjon tartani két személlyel, normál használat mellett ne nagyon egyen többet 4 liternél, lehessen haladni vele 5-6 ezres fordulaton. Városban legyen fürge, fordulékony. És persze lehessen élvezni!
Szevasztok Klubtársak!
Pár napja egészen véletlenül hallottam az első MO-i V2 találkozóról!
Természetesen már lecsúsztunk róla hisz mikor máskor lenne, ha nem május 2-án?! (V.2)
Egy Yamaha Shadow-zos ismerősöm (szintén V2) mesélte, hogy jövőre is meg szeretnék rendezni! Ott a helyünk! Ha tudok részletekkel szolgálni az idei találkozót illetően akkor bedobom ide.
Egyébként valóban nem száguldozni akarok vele, egyszerűen szeretek motorozni, és a motorral foglalkozni. Az is jó érzés, ha csak lemegyek a garázsba hozzá és nézegetem, kicsit beindítom...
Volt egy Zündapp KS80-asom és egy Honda NS1-em. Akkor még nem voltam nős, egyedül motorozgattam. De egy nyolcvanas azért még nem igazi motor.
Majd szabadidőmben nézek valami bontott Hondás indexet.