Szia NewFullmoon! Igen ezt tudom. Engemet az érdekelne, hogy van e lehetőség csatlakozó segítségével kiolvasni a vezérlést meg hasonlók. Levegőmenyiség fojtószelep állása meg hasonlók.
Szia Szilárd! Én úgy tudom, hogy a műszerfalon van fi lámpád. Ha probléma van akkor ez kezd el világítani. Az fi lámpa villogása, annak üteme és db száma a hibakód. De nálam sokkal nagyobb szerelő zsenik tudják ezt megmondani.
Sziasztok van egy hinda vtr sp1 es hondám. Nem tudjátok hogy van e rajta hibakód kiolvasásra alkalmas csatlakozó. Rá lehet e csatlakoztatni copjúterre?
Annyira nem macerás, csak annyi kell hogy jól utánaolvasol, kell egy jóember aki beszél angolul vagy friccül, kell egy vonóhorgos autó és egy utánfutó. Ennyi
Hello NewFullmoon,
Igen, ezt tapasztalom én is. 2-őt hirdettek januárban, de az egyik piros volt, ami nem is érdekelt. A fehéret, meg 1 nappal azelőtt vették meg, hogy el tudtam menni megtekineni a szalonba, ahol árulták... :/
Németben ettől azért nagyobb a kínálat, csak hát az a sok macera a behozással...
Az már a legifjabb Viffer, mert a Vtec-nek akkor hagyták abba a gyártását. Szerintem annak az esélye, hogy kifogj egy ilyen 1-2 évest kis hazánkban (ahol a vásárló erő a nullához közelít, köszönhetően a sok parazita Kossuth téri gyökérnek) nagyon kicsi. Kinti oldalakat nézve nagyobb sikerrel fogsz járni.
Én tutti nem veszek tőlük semmit állapotukhoz képest drága notorjaik vannak kicsit törött kicsit fujkált és stb.Néztem náluk egy ezüstöt vfr persze a mai napig ott van.
Ha megkapta rendesen ami járt neki időben akkor egy Viffer 93 000-nél már nem bejáratós. Mindenesetre eléggé furán néz ki szegény pára. Most ahogy néztem a kínálatot a hahu-n vagy itt a sportmotoron van bőven 800-as magyar 750 környékén azaz, ha most veszed a holtszezon miatt 700. Inkább vegyél egy kicsit drágábban, de az legalább nem volt szarrá törve, újrafényezve, és nem kell xopni a honosítással sem. Ők ráadásul egy cég azaz nem köti semmilyen érzelmi szál a motorjaihoz. Egy igazi VFR tulaj (értsd magán személy) tuti, hogy bőgni fog miközben eladja a paripáját, mert egy VFR-t nem lehet nem szeretni. Szóval szerintem ne ezt vedd meg. (az enyémbe most 85 000 van és olyan mint ha új lenne és most kezdem vele a 8. szezonomat).
Milyen a kereskedés, szimpatikusak voltak?
A VFR megbízhatóságáról már hallottam nagyon sokat és ezért is kérdeztem, hogy a 93ezer futott kilométer lehet-e elrettentő?! Képek alapján egészen egyben van a gépezet.
Eddig a 750 RC36/2-vel szemeztem, aztán megláttam ezt.
Igen, ezt tapasztalom én is. 2-őt hirdettek januárban, de az egyik piros volt, ami nem is érdekelt. A fehéret, meg 1 nappal azelőtt vették meg, hogy el tudtam menni megtekineni a szalonba, ahol árulták... :/
Németben ettől azért nagyobb a kínálat, csak hát az a sok macera a behozással...
Nekem van, komplett. Hívj fel.
http://vfrworld.com/photos/dat...
A VFR megbízhatóságáról már hallottam nagyon sokat és ezért is kérdeztem, hogy a 93ezer futott kilométer lehet-e elrettentő?! Képek alapján egészen egyben van a gépezet.
Eddig a 750 RC36/2-vel szemeztem, aztán megláttam ezt.
Valaki ismeri közületek ezt a gépet esetleg?
http://www.markamotor.hu/magya...
A futásteljesítmény mennyire fontos egy ilyen VFR-nél? Van valami amire különösen figyelni kell ezeknél?