Uraim,
Nem tud valaki véletlen valahol működésképtelenül, hibásan vagy más okból sufniba hagyott vfr400 nc30-35öset?
Már a harmadik gépet újítom fel és szűkén állok az alkatrészeknek, ha véletlen bontóba van a gépből az is ritkán elégíti ki az igényeimet.
Ebay és az angoloktól való alkatrészbeszerzés meg eléggé megnyomja a büdzsét tekintve, hogy magamnak újítom a gépeket és nem biznisz célra.
cbf 1000 vagy ha nem tartasz tőle fjr 1300! ezek a csutkakormányos motorok a fazer után halál! nemrég vettem vfr 1200 fd-t de de semmivel sem jobb mint előtte a zzr 1400. Előtte egy xx-em volt 6 évig,hornet kormánnyal akkoriban átalakítva új motor született...
Az új motor átírási költségéből kb meg tudod csináltatni a komfortülést az FZ6-ra (Én pl. a Somotokarpit-nál csináltattam anno az Fi-re emlékező habosat 50-ért, most valamivel több lehet), egy nakedre való túraplexit meg az új motor első alap szervizének árából megveszel. Ha egyébként nem vágysz annyira másik motorra akkor kár cserélgetni, mert mindegyiknél sanszos az ülés-plexi csere (VFR-nél túrázáshoz még a kormánycsere is, ami önmagában 75-80 ezer). Ha beleszerettél egy másik típusba akkor persze nincs mit tenni...
Köszönöm a válaszokat. Igazából nem az üléspozíció kényelmetlen, hanem inkább az ülés, és autópályán sem kényelmes hoszabb távon, mivel nulla a szélvédelem, és 130 fölött már kapaszkodni kell. Néztem még a CBF600S -t is, de a VFR jobban tetszik, de még sajnos nem volt alkalmam egyiket sem kipróbálni.
Hi!
Fullmoon márkatársnak igaza van.
DE.
Nekem az egyenes testtartású motorokon 25-40-km után nagyon fáj a hátam.
A nagyon előredőlőstől pedig a vállam.
Most 800FI van túrásított kormánnyal,hibátlan.
Hosszú túrákra nem járok,de a napi 300-500km 3-4 megállóval problémamentes. 170 a testmagasságom,az ülésen alacsonyíttattam kb 2cm-t.
Ha neked kényelmetlen a Fazer akkor a VFR sem lesz kényelmesebb. Ha kényelmet keresel akkor egy túraendúró a te motorod. A Fazeren egyenes derékkal ülsz, mi pedig döntött testartásban. Az ülés lábtartó távolság is konstans, valamint a két paripa magassága is. Véleményem szerint a Fazer egy fokkal kényelmesebb mint a VFR.
Sziasztok!
Van valaki, aki Yamaha FZ6(N) -ról váltott VFR-re, vagy aki próbálta már az FZ6-t, mivel jelenleg azzal járok, de hoszabb túrákra nem a legkényelmesebb, egyhuzamban kb. 60km-t bírunk lemenni utassal, és szeretnék valami túrásabb gépre váltani, és a VFR eléggé megfogott. Ha van ilyen le tuná írni a tapasztalatait a két motorról. Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Első féktárcsámat cserélnem kell.
Ti mit ajánlotok egy 1994-es VFR 750F-re?
Bremboról lebeszéltek. FERODO - NISSIN vagy a NagyVasban a LUCAS féle?
Csak túrázni, meg a városban gurulok vele többnyire.
Köszi!
Van egy eladó használt Power Commander 5-ösöm VFR800 98-01' -hez. Ára 55 ezer. Motor eladása miatt válok meg tőle. harminc-562283kettő. Győr környékén átvehető.
1992-es 750F teleszkópjába mennyi és milyen teleszkópolaj kell tapasztalatotok alapján? Nem találtam hozzá konkrét adatot a letölthető manuljában.
Szimeringet találtam, https://www.motorosboltroadrid... Tourmax termék, esetleg abból egy jobb ötlet?
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni.
Van egy Honda VFR 800-as 2004-es motorom.
Generátor álló része "le éget".
Ki lett cserélve kapott egy új aksit is mert sajnos későn vettem észre, hogy nincs rendben a töltése.
A kérdésem pedig az lenne, hogy mi a maximum feszültség amit a feszültség szabályzó enged neki?
Vannak ismereteim a szerint nem jó, de manuálban is érdekes adat van és egy kis "vita" alakult és nem vagyok nyugodt.
Valaki meg tenné, hogy meg méri nekem terhelés nélkül, meg lámpával is.
Köszönöm szépen előre is a segítségeteket.
ÜDV:Letsgo
Nem tud valaki véletlen valahol működésképtelenül, hibásan vagy más okból sufniba hagyott vfr400 nc30-35öset?
Már a harmadik gépet újítom fel és szűkén állok az alkatrészeknek, ha véletlen bontóba van a gépből az is ritkán elégíti ki az igényeimet.
Ebay és az angoloktól való alkatrészbeszerzés meg eléggé megnyomja a büdzsét tekintve, hogy magamnak újítom a gépeket és nem biznisz célra.