Egyik 800-asnál sem, sőt az RC-36 I-nél is max a két kis fekete műanyag betétből kell kivenni a fejidomon belül. Viszont az RC-36-II-nek rendesen le kellett vágni a fejidom felső fényezett részét az átalakításhoz az eddigi szettek esetén. Talán ezen változtat a most linkelt spiegler, ami szerintem a kormány formájában más. Ha Ők ezt tényleg megoldották, akkor ebből sokat fognak eladni, mert a tulajok többsége eddig visszarettent a motor elcsúfítása miatt a kormányemeléstől ennél a modellnél.
Köszönöm szépen a linket, már a kép is sokat segít, és a tudat, hogy lehetséges. 800ason láttam már ilyet, és tényleg hajszálon múli, hogy elfér a kormány az idomnál, de a 800asnál ugye mások a méretek.
Ha végsebesség a lényeg, akkor vegyél egy ezres sportgépet.
Amúgy jól írták az előttem szólok, láncfeszítő és generátor. Álltólag a generátor tovább bírja a korábbi évjáratokon, ahol még kapcsolgatható a lámpa, ezt tanusíthatom is, mert enyémben hajszál híján 60e km van és semmi baja a generátornak. Később próbáltak javítani rajta és rosszabb lett.
Évjárat alapján V-tec vezérlésűt nézegetsz. Ott elő szokott fordulni a korai évjáratoknál a vezérműlánc-feszítő hibája is, de van rá megoldás. Ezen kívül még a V-tec-nél a generátor lehet gyenge pont. Többet tudhatsz meg ha beregisztrálsz a VFR Club fórumába.
Az biztos hogy megrendelés esetén előbb rákérdeznék a dologra nehogy valami félreértés legyen, mert az tuti hogy régebben nem lehetett olyan szetthez jutni ami idom vágása nélküli lett volna. Nehogy csak valami elírás vagy félre fordítás legyen a dolog.
És természetesen adnak hozzá pontos leírást és TÜV igazolást. Mondjuk németül van. Az ABM hasonló szettjénél például azt írják vágni kell: http://www.ebay.de/itm/ABM-Sup...
De amit az előbb linkeltem LSL ott állítólag pont az az újdonság a hirdetés alapján, hogy azt már nem kell vágni. Nem hiszem hogy tolonganának itt az olyanok akiknek ez az újabb megoldás van a motorján, de azért akadhat valaki. A 800 esetében is millimétereken és hosszas beállítgatáson múlik hogy elfér.
Én régebben úgy tudtam, hogy nem lehet idom vágása nélkül megcsinálni, de találtam most olyat ahol azt írják lehetséges: http://www.ebay.de/itm/VFR-750...
Mondjuk nem épp olcsó.
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni, szemezgetek régóta egy vfr-rel, nagyon tetszenek, és abban kérném a segítségeteket hogy mire kell odafigyelni vásárlásnál, estleges típushibák? olyan 2002-2004-es évjáratokat nézegettem, egy ilyennek mennyi a végsebessége?Válaszokat előre is köszönöm!
1996os vfr 750-em van, amit szeretnék a közeljövőben átalakítani hagyományos "magas" kormányosra. Ha valaki rendelkezik már hasonlóan átalakított géppel, esetleg van ilyen egy ismerősének, akkor megköszönnék pár fotót, és méreteket az átalakításról, hogyan adódnak ki úgy a méretek, hogy az idomnál még éppen elférjen a kormány teljes elfordításkor.
Én is ebay-ról rendeltem az enyémet, de nem az volt a fő szempont , hogy minél olcsóbb legyen, hanem hogy kialakításában és anyagában megfelelő legyen, ráadásul még passzoljon is a paripához, nem akartam vele szarozni, mert mit csinálok vele ha nem jó? Szóval az enyém volt vagy 12-14 rugó, viszont qva jó, és szép, és minőségi stb.....Annyiban volt szerencsém, hogy az egyik klubtársunk rendelt arról a honlapról és minden gond nélkül meg is érkezett és jó is lett. Szóval ne ezen a 10-esen kockáztass, hanem vedd meg a drágábbat de tutit.
Ma véglegesen téli álmára raktam a Honda-t.
Helyi mesteremberrel két hete csináltattam egy első állványt, nagyon frankón összehozta. Először a villaszárak alsó pontjára gondoltam az emelőpontokat, de a keréktengely csavar menetét féltettem, nem akartam h szétverje, ezért bent, a fix tengelykülső lett végül az emelőpont.
Vaterán találtam 1500-ért 2 pár duplán csapágyazott új görkorcsolyakeretet, az állványt viszont ő csinálta, csak annyit kértem tőle, h ne verje a földet a vas, tegyen valami kis talpakat a végére.
Lekentem Hammerite alapozóval, meg fedővel, reméljük jó pár évig rozsdamentes lesz.
Amúgy jól írták az előttem szólok, láncfeszítő és generátor. Álltólag a generátor tovább bírja a korábbi évjáratokon, ahol még kapcsolgatható a lámpa, ezt tanusíthatom is, mert enyémben hajszál híján 60e km van és semmi baja a generátornak. Később próbáltak javítani rajta és rosszabb lett.
http://www.ebay.de/itm/ABM-Sup...
De amit az előbb linkeltem LSL ott állítólag pont az az újdonság a hirdetés alapján, hogy azt már nem kell vágni. Nem hiszem hogy tolonganának itt az olyanok akiknek ez az újabb megoldás van a motorján, de azért akadhat valaki. A 800 esetében is millimétereken és hosszas beállítgatáson múlik hogy elfér.
http://www.ebay.de/itm/VFR-750...
Mondjuk nem épp olcsó.
Kis segítséget szeretnék kérni, szemezgetek régóta egy vfr-rel, nagyon tetszenek, és abban kérném a segítségeteket hogy mire kell odafigyelni vásárlásnál, estleges típushibák? olyan 2002-2004-es évjáratokat nézegettem, egy ilyennek mennyi a végsebessége?Válaszokat előre is köszönöm!
1996os vfr 750-em van, amit szeretnék a közeljövőben átalakítani hagyományos "magas" kormányosra. Ha valaki rendelkezik már hasonlóan átalakított géppel, esetleg van ilyen egy ismerősének, akkor megköszönnék pár fotót, és méreteket az átalakításról, hogyan adódnak ki úgy a méretek, hogy az idomnál még éppen elférjen a kormány teljes elfordításkor.
Köszi, üdv!
Csaba
fékkar
Szerintetek ez jó Vtec-re?
http://www.aliexpress.com/item...
Helyi mesteremberrel két hete csináltattam egy első állványt, nagyon frankón összehozta. Először a villaszárak alsó pontjára gondoltam az emelőpontokat, de a keréktengely csavar menetét féltettem, nem akartam h szétverje, ezért bent, a fix tengelykülső lett végül az emelőpont.
Vaterán találtam 1500-ért 2 pár duplán csapágyazott új görkorcsolyakeretet, az állványt viszont ő csinálta, csak annyit kértem tőle, h ne verje a földet a vas, tegyen valami kis talpakat a végére.
Lekentem Hammerite alapozóval, meg fedővel, reméljük jó pár évig rozsdamentes lesz.