Most szombaton volt időm foglalkozni vele. Egy helyben fel megy 103 ig, ott kapcsol a ventilátor és vissza hűl 97 re. a szint megvan, mind a két hűtő és csövek is forró. Nem értem most miert csinal így.
Sziasztok!
Eladnám a szinte új hátsó Givi E460 Monokey hátsó dobozomat, E79 háttámlával + beépített féklámpával.
Mindkét kulcs megvan.
A féklámpa csatlakozása Skoda 5. ajtó érintkezővel van megoldva és vezetékkel előkészített hátsólámpa, csak a ledszallagot kell betenni (tudok adni ha kell).
A platniba való csatlakozót újat adok vagy adom a képen látható platnit ha kapok helyette csereplatnit-> (persze amit wingrackra tudok tenni).
A VTEC ilyen, nem szereti a kis tempós városi poroszkálást, mert az oldalhűtők hatékonysága ilyen környezetben rossz.
Ez van, nem városi poroszkálásra való.
szerintem a VFR-nek ( most az RC46 800 asra gondolok ) sokkal hatékonyabb a hűtése mint pl egy 1100 XX nek igaz , hogy oldalt van a hűtője , de mégiscsak 2 van. Nekem most van a második 800 asom , de pl: ha ilyen 15 - 20 C ba kihoztam még a 80 C ot sem érte el ha mentem vele. Nyáron a legmelegebb 40 C okba se melegedett túl soha 103 volt a legtöbb ha megálltam valahol , de ott már kapcsolt is a ventilátor azért van az a dolga . De azt is csak ritkán
Nem haladsz felmelegszek, kapcsol a venti és másodpercek alatt vissza hűtő. Atom reaktort le tudná hűteni az a nagy ventilátor :D Nyáron melegben haladósan nem kapcsolt be, aztán beérek BP-re és 10percenként szegénynek kapcsolnia kell.
én eddig nem tapasztaltam ilyet, ezért is kérdeztem itt. most kezdem a 3 szezonomat vele, de ilyet eddig júliusban 40 fokban tapasztaltam. mi lesz nyáron a nagy melegben?
Szia. Nálam ugyan ez van, de Én is úgy hallottam, hogy ezeknél (V4) ez normális. Múlthéten, faluban 50km/h-val poroszkáltam elég hosszan és beindul a ventilátor... mindig meglepődök ezen. Hűtővíz rendben,csatlakozók novicsentók, 7000km van a mociban. Ja és álló helyzetben jéghidegből is képes ezt produkálni nálam, mert téli beindításnál is 95°C feltud menni.
Ez tényleg normális?
Szerintem hosszú volt a tél és elfelejtetted a dolgot. Ha nem haladsz ezek a v4-ek pikk-pakk melegednek, mert oldalt van a hűtőjük. Amúgy, ha jól emlékszem 106 foknál kapcsol a ventilátor, szóval semmi para, de azért nézz rá, hogy van-e benne elég hűtővíz.
sziasztok! tudnátok segíteni mi lehet a baj?
ma elővettem a kicsikét és azt vettem észre, hogy nagyon melegszik. mentem egy pár kört és eddig nem ment feljebb a víz 75-80 foknál, de most mikor meg álltam kb 3-5 perc alatt 80-ról 95 ment fel és szerintem ott sem állt volna meg, de leállitottam. mitől lehet ez?
menet közben is tartotta a 75 -80 fokot, de most ha lassan mentem akkor melegedett. ilyen időben még nem fordult elő ilyen, legalább is nem vettem észre.
Miért nincs szerkesztési lehetőség?
Eladnám a szinte új hátsó Givi E460 Monokey hátsó dobozomat, E79 háttámlával + beépített féklámpával.
Mindkét kulcs megvan.
A féklámpa csatlakozása Skoda 5. ajtó érintkezővel van megoldva és vezetékkel előkészített hátsólámpa, csak a ledszallagot kell betenni (tudok adni ha kell).
A platniba való csatlakozót újat adok vagy adom a képen látható platnit ha kapok helyette csereplatnit-> (persze amit wingrackra tudok tenni).
Ez van, nem városi poroszkálásra való.
Az enyém így jár alapjáraton, mint ez, valahogy döcögősebb: http://youtu.be/no4I0a8r4A4
Ez tényleg normális?
Keresek Givi PL257 oldaldoboz tartót és Givi 257FZ tartót.
Egy szettben is jöhet!
ma elővettem a kicsikét és azt vettem észre, hogy nagyon melegszik. mentem egy pár kört és eddig nem ment feljebb a víz 75-80 foknál, de most mikor meg álltam kb 3-5 perc alatt 80-ról 95 ment fel és szerintem ott sem állt volna meg, de leállitottam. mitől lehet ez?
menet közben is tartotta a 75 -80 fokot, de most ha lassan mentem akkor melegedett. ilyen időben még nem fordult elő ilyen, legalább is nem vettem észre.