Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezért drágák nálunk az NS1-esek ...
na jó nem is idegesítem fel magam rajta
tom 2 g
hát ja kb annyik ezek a kis segrakéták
de én azért hoztam fel példának az etz-t mivel az 11-12 ló és kicsit jobban megy mint egy széria 50es gép
az is jó, csak picit drága a ktm ----- de a jót meg kell fizetni
lóerőről volt szó basszus
és ki beszélt itt arról h mi a legjobb 125ös? am számomra a 125 királya az exc125
tom hogy nem jönn ide de 125ben mentem mzvel de inkább egy jó kis rs
(szerettek gyorsan haladni a fórumon mint egy chaten, ezért van ez a sok tovább lépés)
hogy jönide a125ös kategoria?
követve a logikát:rs125 jobban megy mint az ETZ 125.hogy hogy jön ez ide ne kérdezd
Úristen de sötét vagy
125ben az a king
hogy jön ide az RS 125?
etz-vel mentem már ..... inkább rs125
majd ha ráülsz egy 125ös ETZ-re ami 11-12 ló utána nem igen állítod h a tied 10lovas, 8körül lehet igaza van miskolcihondás-nak :)
1. nem az én pénzem ment rá mert én feeighter fejidomot akartam
2. bontóban nem voltak ilyenek és mintát se tudtak
ezis igaz
jó de azt is vedd figyelembe h tuning az nem volt normális mikor megvette 102ért a fejidomot
Most nekem a fejidom meg a plekó lesz zsír új a többi idom újra lesz fújva mert nem lett baja. Szóval nincsen semmi gáz.......
de mind1
amúgy ez a baleset nem volt bele számolva szóval ha azt nem számolod bele akkor is más meg akár hogy is számolod megint más...... ez nem ide való téma
ti tudtok olvasni? felmerül bennema kerdés ennyi baromság után...
Ki tudja lehet uttánna látja a neten ugyan olyat 200ért
de aki elviszi az nem fogja megbánni