Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. nem tudja valaki véletlen hogy Honda Ns1(Mbx blokk vizes) gyárilag hol kell lenni-e a karbinál a tünek (melyik állásba)? Előre is köszönöm! :)
Szia!
Nos kérdésem lenne, hogy a 30tól semmilyen esetben sem tudnál elrugaszkodni!? Mert értem én hogy senkinek sincs pénze igazán.....
Várnám válaszod az ügyben:

v.adam1992@citromail.hu
ha tudnál inkább ide írni, hogy a fórumozókat se fárasszuk feleslegesen! Azért kérdem mert a hondában volt dugócsere, makulátlan hangja van, nincs semmi olyan ami nem illene oda! Főtengely és a csapágyak is tökéletesek, ha tudnál még dobni rá akkor megoldhatnánk, pár napig még itthon tartózkodok!
Eladó honda ns-1 a váznak minden porcikája felujjitva homokszórva majd porfestve a blokkon a henger fúrva ujj dugattyú még bejáratós a képen nincsennek rajta a féknyergek de már rajta van hiányzik rólla a tank oldalidom, sárvédő. A fejidomon apróbb heggesztéseket kell végezni.
sziasztok azt szeretném kérdezni hogy http://www.cmoto.net/index.php... ezt a 100ccm-es hengert rá lehet e tenni a honda ns1 75 re?

és hogy kel e valamit változtatni a blokon? (PL: kimarni) köszönöm
Jójó akkor holnap este írok a dologgal kapcsolatban!
ami hiányzik:hütő,elsővilla,"gyujtás doboz",km ill fordulatszám mérő bovden. kijelzők.Idomok közül két oldalso van meg amiket a képen látsz azok vannak meg...blokkja erős pörgös csörgés mentes. continental gumikkal elől 90% hátul60% attack racing gumik.db 10 000
de bukás után be inditottam és hibátlanul járt.egy "gyujtás doboz" kéne hozzá és akár mikor első rugásra indul...bármi kérdésed van csak nyugodtan meg probálok minnél előbb válaszolni hello
Hello! Persze tiszta sor, én is 90re tartom kp-ra, csereára lehetne több is akár, ámbár ilyen esetben csak az számít hogy bírjuk összecsiszolni az érdekeinket úgy hogy mindenképpen megérje! Nem tartózkodok jelenleg otthon, pénteken utazok haza, van még 1 ilyen beszámítósdi dolog a tarsolyban, ha úgy alakul írok neked még holnap este hogy mire jutottam!
Konkrétan le tudnád írni mi hiányzzik a motorról!? minden idom megvan?
Szia Hát jó semmi gond a motor ára 45000 a csere ár minidg több. De ha esetleg ugy adodik a komplett le szállitást meg oldanám csongrádig....ha meg gondolnád magad várom jelzéseid ...hello
Csongrádon van a motor, a 30at kevesleném érte, ugyh akkor bocsi a zavarásért! Amúgy 100kmre vagy
hello ahogy írtam is 30 000ft amit rá tudok fizetni .és sajnos ennél tobbet nem is szánnék rá... ha ezek elenére is érdekel az üzlet akkor gond nélkül meg egyezhetünk. helyileg merre?én Pest megye ,Csévharaszt.szállitást 40-50km belül meg tudom oldani..válaszodat várom hello
Szia 90 000Ftra tartom a motoromat, 45 000ftért be tudnám számítani a tied!
Konkrét évjáratot nem tudok, nem is akarok tippelni avagy hazudni 1 fiatalabbat, mivel konkrétumot nem tudok megállapítani!
Esztétikai hibák akadnak, a motorja csendes zörgésmentes! 6sebességes!
Szia milyen árba tartod a motorodat? milyen öszegü rá fizetéssel gondoltad? mikori évjáratu?üzem képes a moci?ha van hibája mégis mi lenne az előre is köszi
Szevasztok. A karbiba midegyik fúvókát cseréljem nagyobra? Ha igen akkor mekkorára lenne jó hogy jobban menjen. Köszönöm előre is a válaszokat
Leukoplaszt.
Szeva. Köszönönöm holnap szétszedem a karbit és megnézem hogy áll. Ám nem tudod hol lehethozzá újj tömítést veni. Köszi. Szeva
mi? bocs,de nem értem :D
Ez tetszett :)
Szia írtad, hogy motorra ráfizetnél, ha gondolod beszámítanám!
Honda mtx 80asom van! 50es papírokkal!
Hello lehet nem kap elég levegőt és igy nem tud be robbani mert tul sok az üzem anyag a levegőhőz képest ...csak Tipp. csaó
Szia a Mocit egyben szeretném el adni hogy semmi alkatrész ne maradjon rajtam tehát igy egyben lehet vinni csak ...(de ha egy hónapon belül nem viszi el senki akkor ujra alkatrész lesz) hello
Szia e-mail-ben nem engedte hogy küldejem a képeket ezért itt teszem meg
Helló Mindenki!
Gondom támadt az amúgy igen megbízható, jó erőben lévő 75-ös szúnyogommal, ha vkinek van vmi épkézláb ötlete, hogy mi lehet vele és megosztaná velem, nagyon hálás lennék! Szóval a probléma az hogy 4, 5 és 6-ban gyorsításnál kb 7200-8000 körül (mikor éppen milyen kedve van) egyszer csak berezonál az egész,mintha húsdaráló forogna alattam, nem pörög tovább és esik a fordulat. Üresbe és 3-ig rendesen kipörög, húz minden ahogy kell. van hogy 4be is jó, 5be 6ba ha kisebb terhelés alatt van, mondjuk lejtőn, később jelentkezik, meg van hogy 8000en sem csinálja. Nem szoktam kínozni, utazóba is 7500on tartom.. Ez alatt úgy viselkedik mint eddig. Idei utolsó túráján (Bp-Balaton-Bp) visszafele már csak a hazaérkezés volt a cél:( Úgyhogy télre megvan az elfoglaltság csak ki kéne találni mi a bibi.. Várom az ötleteket, akinek van ne fogja vissza magát! Előre is köszi minden hozzászólást!
Üdv
Szia! Megvenném az oldalsó idomokat, amennyiben egyben vannak. Mennyiért adnád, ha adnád?
Sziasztok. Lenne egy ólyan problémám hogy van egy honda ns1-esem 80-vanas. És Berugás után durrog meg 2 ezer fölé nem megy a fordulat és megáll mikor gázt adok neki. Alapjáraton jó amint gázt adok abban a pillanantben kezdi is. Köszi a segítségeteket
Hello.
Tudtommal ugyanaz a gyújtásuk.
Állórészhez van minden,csak összekell rakni.
De van forgórész is.