Egyik napról a másikra ma fogom megnézni mert most van időm am a volt gazdája azt mondta hogy nála is volt ilyen és akkor a trafóval volt valami mert egy adott fordulaton letilt és szaggat is néha
Kifejlődött hiba, lassan vagy hirtelen? Karburátor tiszta? Jól van beállítva? Kipu tiszta? Gyújtás 3Knál F-nél van-e gázadásnál szabályoz-e?(T-ig) Membrán lapok zárnak? Trafó,pipa, testelés. Nem füstöl? Miféle cdi van rajta?
Ennél szűkebben nem tudom ...
Jólvan akkor marad a For eredeti gyűrűje.
És Emzoli szerinted a felső tűgörgőt is érdemes lenne lecserélnem? Hibátlannak tűnik és nemis kopott de kár lenne ha generál után széttörne benne.. Vélemények?
Feribá valamiért favorizálja a nagy feszítő erejű gyűrűket, énnem értem, hogy miért..
A piros dobozos hondához való dugó egészen használható ahhoz képest, hogy mennyire olcsó.
Nyilvűnnem gyűri mnőség, de nem is annyiba kerül.
Énnem tettnék rá keményebb gyűrűt.
Értem szóval akkor a For meg a Ram sem olyan rossz. Köszi srácok, akkor megnyugodtam. :) És a gyári gyűrű s jó, amit ezekhez adnak? Mert a Tábori tuning-nál azt mondták, hogyha náluk fúratom, akkor a for dugóhoz nagyobb szilárdságú krómgyűrűket adnak, mert tapasztalataik szerint így jobb. Szerintetek?
Sziasztok!
Most generálozom az MBX 80-asomat és dugattyúra vadászok hozzá.
Már sok időt eltöltöttem kereséssel de csak a FOR márkájúba ütközök mindig (4000-4200 Ft). Egy helyen találtam Athena dugót de az csak alapméretben kapható.
Lécci segítsetek hogy hol szerezhetnék a For-tól jobb minőségű dugót. pl Prox vagy Vertex, stb.
Köszi :)