Ha sok ne vedd meg.
Tudtam hogy az lessz az első hogy mindenki foo faa igysok ugysok.
Enyiért adom kész. Műr igyis volt rá érdeklődő.
Énsem bántásként mondomm csak ne idegeljetek fel.
áhh az nagyon sok papírok nélkülire
bár tudom h az ilyen átalakítások nagyon sok pénzben vannak, kíváncsi leszek végül mennyiért tudod eladni. sztem eléggé vissza fog esni a 125/50 piaca nemsokára...
(ne vedd sértésnek a posztot )
Én az ennél újabb felnit vettem 18 ért egy új elsőgumival fasza féktárcsákkal meg lánckerékkel.
Na az hibátlan üzlet volt, te is jóáron adod , ezek a felnik tökéletesek crm -be
honda nsr felnik pÁrban eladÓk!supermoto ÉpÍtÉshez elÖnyÖs,sokkal olcsobb mint akÁrmilyen supermoto felni!a kÉt felni Ára 22000,ami mellÉ adok ajÁndÉkba egy hÁtsÓ fÉktÁrcsÁt,de ha kell elsŐ is akkor mÁr 25000!
a felniknek semmi baja,Énis hasznÁltam Őket,csak lecserÉltem Újabakkra!
ha Érdekel,vagy bÁrmilyen kÉrdÉs lenne,akkor irj!
e-mail:karakter01@citromail.hu
msn:karakter01@citromai
l.hu
nemtudjátok mi a berugókarnál lévő szimering mérete és hogy milyen kell? hosszúhétvégén ki akarom cserélni, de addig nem lesz időm szétszedni, boltok meg már zárva lesznek...
okok értem...de sztem az nagyon nem volt normális ha nem egyszerre indul(ill. gázra nem kezdi el rögtön csavarni a különolajozás csigáját). lényeg, hogy most már jó
kíváncsi leszek, hogy az új beállításommal mennyi olajat eszik majd.
Csak azt mondtam hogy az alapbeállitáshoz képest több olajat adtam neki , mert hogy a nagyobb hgenger miatt inkább füstölögjön. Érted igy?
Amugy meg arról beszéltem hogy amikor elkezdtem huzni a gázt először elindult a súber aztán 5-6mm-el később kezdte el húzni a különolajzást erre én beállitottam ugy hgy egyszerre " INDULJON " el a két dolog vagyis egyszerre kezdje el huzni a bowden a subertet is meg a különolajzó motor oldalán lévő kis lószart amibe a bowden bele van akasztva
és akkor nekem a 250es miatt nagyon kéne füstölnie?
a többit nemértem amit írtál a gázbovden kétfelé válik, az egyik megy a karbihoz, másik az olajpumpához. ha húzod a gázt nyilván mindkét bovden behúzódik. a különolajozás az nem beindul hanem növekszik vagy csökken a keverési arány. (mindig van, max nem elég) nézd majd meg, nehogy az alapbeállításnál gyengébb keveréket használj. (magyarul a kis csücsök az a csiga ütközője és vonalka között legyen. úgy nagy baj nem lehet)!
most én is átállítottam, nekem maxon volt, nem füstölt, nem lett fekete a gyertya sem, nem folyt ki a kipufogón sem, viszont zabálta az olajat. korábban írtam, hogy mennyit fogyaszthat olajból, az most kicsit pontosítva kb 300km/l. ezt azért sokallom ugyhogy átállítottam.
Tudtam hogy az lessz az első hogy mindenki foo faa igysok ugysok.
Enyiért adom kész. Műr igyis volt rá érdeklődő.
Énsem bántásként mondomm csak ne idegeljetek fel.
bár tudom h az ilyen átalakítások nagyon sok pénzben vannak, kíváncsi leszek végül mennyiért tudod eladni. sztem eléggé vissza fog esni a 125/50 piaca nemsokára...
(ne vedd sértésnek a posztot )
üdv
ha valakit érdekel vagy nemismerné a motort akkkor leirom,
Na az hibátlan üzlet volt, te is jóáron adod , ezek a felnik tökéletesek crm -be
honda nsr felnik pÁrban eladÓk!supermoto ÉpÍtÉshez elÖnyÖs,sokkal olcsobb mint akÁrmilyen supermoto felni!a kÉt felni Ára 22000,ami mellÉ adok ajÁndÉkba egy hÁtsÓ fÉktÁrcsÁt,de ha kell elsŐ is akkor mÁr 25000!
a felniknek semmi baja,Énis hasznÁltam Őket,csak lecserÉltem Újabakkra!
ha Érdekel,vagy bÁrmilyen kÉrdÉs lenne,akkor irj!
e-mail:karakter01@citromail.hu
msn:karakter01@citromai
l.hu
-ezt csak úgy beírtam, hogy legyen már 1 post
Nincs valakinek eladó CRM 125 tank, ülés, első pár idom?
kíváncsi leszek, hogy az új beállításommal mennyi olajat eszik majd.
üdv: Ádám
Csak azt mondtam hogy az alapbeállitáshoz képest több olajat adtam neki , mert hogy a nagyobb hgenger miatt inkább füstölögjön. Érted igy?
Amugy meg arról beszéltem hogy amikor elkezdtem huzni a gázt először elindult a súber aztán 5-6mm-el később kezdte el húzni a különolajzást erre én beállitottam ugy hgy egyszerre " INDULJON " el a két dolog vagyis egyszerre kezdje el huzni a bowden a subertet is meg a különolajzó motor oldalán lévő kis lószart amibe a bowden bele van akasztva
a többit nemértem amit írtál a gázbovden kétfelé válik, az egyik megy a karbihoz, másik az olajpumpához. ha húzod a gázt nyilván mindkét bovden behúzódik. a különolajozás az nem beindul hanem növekszik vagy csökken a keverési arány. (mindig van, max nem elég) nézd majd meg, nehogy az alapbeállításnál gyengébb keveréket használj. (magyarul a kis csücsök az a csiga ütközője és vonalka között legyen. úgy nagy baj nem lehet)!
most én is átállítottam, nekem maxon volt, nem füstölt, nem lett fekete a gyertya sem, nem folyt ki a kipufogón sem, viszont zabálta az olajat. korábban írtam, hogy mennyit fogyaszthat olajból, az most kicsit pontosítva kb 300km/l. ezt azért sokallom ugyhogy átállítottam.
üdv