Most rendeltem bele új kuplunglamellát és fékbetéteket, új az üléshuzat, most kap egy majdnem teljesen új főtengelyt, új az összes csapágy a blokkban majdnem az összes szimering, a 160as hengerben igaz van pár ezer km de ahogy megnéztem a dugót és a hengert hibátlan ! És erőben sincs hiány! kivülről szerintem nagyon szép , a váz nemrég lett lefestve, kapott egy gyöngyházmetál festést autófestő műhelyben nem otthon gányolt. sm szett nagytárcsa elöl fékátalakitóval . Adok egy cross szettet is a motorhoz a gyári felnikkel cross gumikkal hára 2. is van egy 140 es stonemaster guma plussz egy mitas c10 es, adok egy komplett blokkot, tárcsavédőt indexeket és tükröt a motorhoz . Nemrég lett minden bekalibrálva rajta az előirt érték szerint, az olajzás , a karburátor a póverszelep és sokminden apróság még át lett nézve és rendbetéve rajta.Van rajta még túlfolyótartály bukógombák és karika a kipufogón. A motor nekem azt első számú dolog mindig csinálok rajta valamit ha tökéletes állapotban van akkor is, pl szétszedtem a himbarendszert megzsírozni, lecseréltem a fékolajat, és sok sokminden. a motor egyetlen hibája hogy 90es évjárat de kb ojan szinten van mint egy 2004 es. Ha nem viszik el a hónapban akkor jövő hónapban egy kis optikázások fog átesni, akarok rá matricaszettet és airbrush-al fel lessznek rá festve a rajtszáámok a két oldalára és előre plussz kap hátra egy ledes hátsó lámpát. Néhány kép csak úgy érdekesség képpen. ha nem is veszi meg senki legalább felpörgessük kicsit ezt a topicot .
visszakell keresni pár előző gazdáját és beszerezni a papirjait, szerintem 80% hogy le lehet rendszámozni mert én is gondolkoztam rajta de ha érdekel megpróbálom megszerezni a papirjait.
2001-2003-körüli a legújabb asszem, a legfeltünőbb hogy a váz meg a blokk ezüst szinű akkor már egészen új, ha leveszed a jobboldali hűzőidomot az olajtartájba bele van ütve az éjvárat, met az ülés aljára is rá van irva
Meg tudná nekem valaki mondani hogy mikor jött ki utoljára cirmi a Hondától? A lehető legfiatalabbat akrom megvenni. Meg még annyi hogy hogyan tudom kiszűrni ha valaki ár akar baszni az évjárattal? Sajnos elég sok esetben előfordul ahogy az NSR hírdetéseket nézegetem...
Jah és a lényeg az ár! 410 ről indítottam 1 hónapja kb de nekem a motor ennél sokkal többe van . A motor utolsó ára 375ezer jómagyar forint de felőlem lehet dollár is (persze ugyanenyyi)
TE VAGY AZ EMBEREM !
Az enyém eladóóóóó 160 polini henger arrow kipufogó rendszer, dellorto karburátor,polini membrán, supermoto szett, endúrószett, gyöngyházmetál kék festék, kuplunglamella picit kopott de még elmegy enyyi a hibája amugy abszolút tökéletes, új üléshuzat, túlfolyótartály, új gyertya, adom a fékátalakítót, első sárvédőt az sm szetthez meg mindent.
csááá!lehet elég hihetetlen de nekem leforogja a 12-ezret sebességben szal nem tom mennyit pörög de 12-felett pedig nekem vmi sufni tuning rezo van rajta
csak most megint beszart az első teló
szerintetek mi baja lehet?vettem 2 uj krómszárat,jók a teflonok rajta,uj szimmering,ezenkívül mi a fasz kell még? amugy milyen olajjal használjátok a crm-et?:P
Az enyém eladóóóóó 160 polini henger arrow kipufogó rendszer, dellorto karburátor,polini membrán, supermoto szett, endúrószett, gyöngyházmetál kék festék, kuplunglamella picit kopott de még elmegy enyyi a hibája amugy abszolút tökéletes, új üléshuzat, túlfolyótartály, új gyertya, adom a fékátalakítót, első sárvédőt az sm szetthez meg mindent.
Megtudná mondani valaki hogy 125crm-be mekkora a gyári főfuvóka?
eladó a crm-em 230-ba sürgőssen!
képek:adatlapomon
geri1@citromail.hu
MSN:haw
yyyyyy@hotmail.com
csak most megint beszart az első teló
szerintetek mi baja lehet?vettem 2 uj krómszárat,jók a teflonok rajta,uj szimmering,ezenkívül mi a fasz kell még? amugy milyen olajjal használjátok a crm-et?:P
jah lánckerék (42) meg van még?