Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azzal hogy állitosd a csavart nem változik .
csak anyira minimálisat hogy azt nem veszed észre az csak arra van hogy a bowdenfeszességet álitsd. azt a 125 nél is lehet.
én nem értem, miért gondolja mindenki, hogy attól jobb lesz a motor, hogy mindeféle szir-szarhoz hozzányúlkál... már ne vegye senki agitációnak vagy ilyesmi, nem azért mondtam, csak én azt vallom (sok tapasztalat és szenvedés után és miatt), hogy ami működik, ahhoz nem kell nyúlni. legalábbis úgy nem, hogy nem ért hozzá az ember...
csá
125öst nem ismerem, de a 250 esnél lehet állítani. a henger oladlán leveszed a powerról a burkolatot
és ott egy csavarral tudod feszíteni a bowdent , ha túl hamar nyit az se jó mert lustább lesz a motor.
ugytudom nem lehet.
nem nem csak felfestettük a markolónak a nyomvonalat
Hali
haverom a napokba vet 1 125-ös CRM-et 90 -körüli
kérdésem az lenne lehet e állitani hogy mekkora fordulaton nyison a power? ha igen akkor hol?
Udvozlet nektek otthoniak. Koszonom aki jo utat kivant. Itt eszmeletlenul sok motoros van;Majd dobok fel kepeket ha erdekel titeket. Nep motorok: Honda Dominator650,Varadero.Transalp; es rengeteg robogo.Es a naon Naked bike.
Na csasztok sok jo kilometert
Hello Seby!

Jól látom, hogy a krosszpálya ott van a focipálya közelében?


Spinner: Vigyázz magadra! Jó tanulást
hali mi is "nyomultunk csoportosan" és a cecei cross pálya is épül a kép már "régi" mára már használható a pálya (tagok részére, [felvétel van]) mostanság ott vadulunk és gyilkoljuk a gépeket, de hiányzik már a sár
hozzál légrúgót


Jó utat !Mire visszajössz jóidő lessz.
CSő
Most búcsúzom tőletek és a motorozástól 3 hétre mert Párizsba megyek gyakorlatra a Citroen-hez.
Aztán jó mocikat kevés műszaki problémát.
Csőgáz
Mi má gurultunk csoportosan
kiváló időjárási viszonyok, asszem betolom a szekeret
ha valaki esetleg értékegyeztetéssel cserélné arrow dobját a sima crm dobra az szoljon érdekelne egy..
hát tök egyszerűen ülök mint amúgy is és power elött rávágom a gázt akkor kiemeli az elejét igaz most lett megcsinálva szal a henger 1000kilométeres..lehet azért
nagyon zsír, a hétvégén elviszem az enyémet is egy kis üdítő-szervízre. telószimmeringek, hátsó lánckerék, ha minden jól megy, még a hátsó ledes lámpát is feldobom, tükröket ma hoztam el, azokat is feldobom. még a fejidomon lesz 1 kis festési munka, azt is megcsinálom. aztán 20-ára nagyon penge kis géppel fogok menni, ha összejön na de majd holnap lövök egy képek, szerintem nagyon sokat segített azon az otromba dt-fejidomon, hogy sárga, meg hogy normális helyre van téve. majd meglátjátok ;) na üdv mindenkinek és hajrá, megjött a jóidő!
hogyhogy 2.ba lazán kerékre?
azt még az enyém se csinálja(de attól még lehet)
hali skacok, meglett a CiRmi baja... csupán a power zsinorja volt elszakadva, most 2 ikba lazán kerékre áll.. naon faja:) hú de jó basszus már nemtudtuk eltalálni mi lehet a baja tök örülök..gondoltam megosztom veletek s dobok pár képet
óóóó
még verseny SM
na nem csak arra lehet értelme
a multkori bukásom miat raktam rá mert igy pont az fexik fel meg a kormányvég meg a lábtartó és nem karcolódik az idom meg semmi más.
És azért nem subarukék mert csak ijen csövem volt
amugy szövetes belsejű csőre fogom cserélni amint találok méretben

szóval nem értelmetlen dolog
jol van a tied is jo de neked ott a YZ azt meg szeretem, mentem is olyannal
Köszy a segítséget de azt már néztem és kifogástalanul működik
habár annyira nem tetszetek a CRMek soha, nincs bajom a Hondákkal, és a tied szerintem nagyon szép lett...
valahogy énis erre gondoltam volna
de azért jól néz ki
sztem ez elég költői kérdés volt.... ha perecel akkor minden másról lejön a festék, karcolódik, index, rezo, stbstb.
verseny SM-en van értelme, itt nemsok, viszont látványelem, bár miért nem fekete vagy subaru kék?