Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én ugy csináltam hogy le volt véve a karbi de a bowden nem volt kikötve aztán elkezdtem huzni a gázt és amikor megindult a subert akkor induljon a különolajzás is, szóval egyszerre huzza a két dolgot, nemtudom hogy ez jóe, nekem megy igaz igy kicsit lehet több anyagot kap a gép, de nekem amugyis a 160as henger miatt inkább füstölögjön .
kicsit tényleg leült itt a hangulat...

hogy mondjak valami hasznosat is:
leszeded az olajpumpa fedelét, tövig húzod a gázt(persze áll a motor) és ha a két bekarikázott rész egybe esik akkor az a gyári beállítás. a 125-ön nemtom így van e de minden olajpumpánál ezt kell csinálni(vonalat ponthoz, pontot vonalhoz, pontot ponthoz, kiálló csücsköt vonalhoz, stbstb, minden márka kitalált valami jelölést), magadtól is ki tudod találni ha nem pont olyan mint a 250esé.
aztán csak okosan, nehogy az legyen a következő post, hogy vkinek beállt a dugója mert nem ment az olajozás
üdv
plusz még egy kérdés!
akinek gyári 125 van nem ugy mint lacinak akinek 150 et megy
annak mennyit megy végre?
mert nekem olyan 110-115 max 120-nál többet nem megy a gép
irjatok crm esek
mert kezd kihalni megint a fórum
hello!
szerintetek jó a motulnak a 10w-40 es Technoszintetikus váltó olaja?
mert most az van benne és sokkal puhább a váltóm
nem tudom hogy az jó e
thx
fingomsincs már érdeklőttem sokfelé érdekelne engem is
ennél volt kicsit mélyebben is, féltem h nem fog beindulni, mert légszűrőhöz is befolyt a víz(képen is látszik), de kb 5 perc rugdosás után beindult. jó kis gépek ezek
Bocsánat Hercules Wankel 2000 (Wankelmotoros,Bolygódugattyús)
újonnan : fmf, dep, pro circuit (ezek jó drágák is, sztem nem éri meg rátenni, inkább vennék új motort ami erősebb)
használt: nem fogsz találni, max végdobot de annak sem látom sok értelmét erő szempontjából

bocs ha lehangoló voltam
Szevasztok! Hoztam Franciaországból egy kis érdekességet Igaz nem ide tartozik de tényleg ritka darab. Hercules Wankler 2000(Wanklermotoros 2000 cm3,1975-ös kiadás)
Szevasztok kollégák!
Nem tud valaki egy jó kipuff rendszert CRM-re?
a különolajzást hogyan lehet beállítani?
egy kicsit nagy a víz
*bőven
Csá!
az1:30 as őven elég bele sőt lehet h keverheted 1:35ösbe is én 1:35 ösbe keverem bőven jó!(cr250)
hétvégi motorozás...majd feltöltök többet a galériákhoz.
köszönöm a válaszodat
1:30-as keverés szerintetek elég bele?
vagy nyomjam 1:20-asba?
csak ugy már egy kicsit drágább lesz a tankolás
de még mindig olcsóbb mint egy henger
yz250 2t én is a Motult használom 10w50-t 4t-t
Üdvözlet néktek ismét magyar földről.Hogy megy a mocizás néktek?
öregmotornál szokták kikötni, ha jól kevered akkor nemlehet baja , még jobb is.
a rezonátorra meg nincs mit válaszolnom mert nemtudok,Nekem megy a különolajzás és arrow rendszer van a gépemen
csá!
basszus ittt sehun senki
azt szeretném kérdezni hogy abból adódhatnak a motornak problémái hogy a keverékolajzás kivan kötve?(keveréket öntök bele 1:30-asat) pls valaki válaszoljonnn
(L)CRM(L)
csá all!
valaki pls segítsen hogy honnan tudnék szerezni arrow rezonátort esetleg valakinek van eladó/vagy tud valakit akinek van eladó az feltétlen irjon légyszii köszi csáá
csá all!
Kösz,majd rakok fel képet,amúgy az enyém dupla hűtős.
má' nem kő' a túúfolyótartály kiccsávó.
de amúgy írtam az SM-ben is, csak lehet nem válasszal
de azért köszi, hogy felajánlottad! ;)
hátsó lámpám meg már van, sőt tegnap óta már féklámpakapcsolóim is, csak azok még nincsenek felrakva+bekötve.
csak így még nem volt időm képet lőni, mert ahogy fenn volt a lámpa+a rencám jöttem is Pestre, itt meg nincs gépem!
de holnap meglátod, ott leszünk mi is elvileg 1-2 körül, attól függ, hogy hogy tudunk haladni a csájéval
bár lehet ő fog rám várni...