Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok eladó a gépöem... ára 240 eFt
baszki
ha leveszi a szivbatyyút akkor le kell venni a job oldalio deknit a blokkról mert a fogaskerékmeghajtást is ki kell venni mert a motor tartja középen.
Köszi.
Jajjj, bocs, le kell szedni a szivattyút, úgy dugozd le a helyét... de a szivattyú lyukait is dugozd le ha már leszedted... ne menjen tele szeméttel...
És a szivattyú nem megy úgy tönkre, hogy nem kap olajat?
Le is kell húzni a csöveket, és ledugozni a lyukakat, ugyanígy a karbinál is le kell dugózni...
Hogy lehet kikötni a szivattyút? Csak a bowdent kell kiszedni v mást is?
Áh kösz nem inább autót szeretnék
Sok olaj se jó neki... eltömíti a kipuffot...
Amúgy én is mindig kikötöttem az olajszivattyút...
Talán taborituning.hu
Cseréljünk ?
Sziasztok.A segítségeteket szeretném kérni.HONDA CRM 250-ről lenne szó 96-os vagy 97-es.Dugattyú,hajtókar,19-es felső csapszeg,tömítéskészlet,simmeringkészlet kellene hozzá és úgy néz ki,hogy japán belpiacos agép.Ha valaki tud segíteni légyszives írjon.Előre is köszönöm.
Eladó Crm!1997 10. hónap!
Nagyon jó motorikus állapot! Jó futóművek ! Télen lett dugózva, azóta 1500 km ment, új fékbetétek.Gyári szerszámkészlet,gyári pótkulcs. képek az adatlapomon, 285000Ft.
hy all!

Első teló szimering méret? vki?
Hát jah. 7500 az tényleg sok. Akkor marad a tákolás.
ez hülyeség, pénzkidobás.. HÉTEZERÖTSZÁZ forint? egy gázbovdenért amikor 300ért lehet venni simson gázbovdent més egy kis kézügyességgel tökéletesen le tudod másolni a gyárit én is ezt csináltam , mondjuk nekem 11ezret mondtak a bovdenre a wilkerhondába.-
csá!
a gázbovdent szerintem érdemes megvenni egyben amit itt tudsz megtenni tel szám:96/425-995 (real motor) ami nekem szálítási költséggel együtt asszem 7500ft volt
olajat pedig ipone-t használok nekem(és még sokaknak) teljesen bevállt ami olyan 3500ft/liter
különben meg sokan arra esküsznek hogy kikötik a keverék olajozást(nekem is kivan kötve mellesleg) biztos kicsit megbízhatóbb nekem nem nagy probléma hogy kevergetek a benzinkútnál és akkor nem kéne szórakoznod,hogy jelekhez állítsd
nah csáá remélem tudtam segíteni
CRM
Sziasztok! Nem tudja valaki h honnan tudnék venni olyan bowdent ami a gázkar és az olajszivattyú között van? Csak az elágazástól a szivattyúig kellene. Vagy valami javítószettel meg tudom csinálni? Mikor megvettem akkor vettem észre h ki van szálasodva bowden és be volt akadva, ezért mindig max olajat kapott alapjáraton és kopp gázon egyaránt. Akkor rátákoltuk vmi másét, de az sem lett tökéletes, mert így sem tudom a jelhez állítani mert kicsit rövid lett a bowden. Így viszont most is sok zsé megy el olajra, bár így legalább tuti jó a kenése. Ha valakinek van vmi ötlete, hogy valami más típusé jó e rá v javítószettel meg lehet e csinálni akkor az szóljon már, mert nincs kedvem megint forraszgatni. Egyébként ti milyen olajat használtok? Re-cordról vélemény esetleg?
haveromnak is 80-as dt je volt most vett Ő is 1 ugyan ijen CRM-et neki is ijen mielött nyit a power dadog hörög rezeg
sztem nem egészen normális dolog szerintem
köszi szépen .. sztem nem a motorból jön kösz szépen:D
valami nincs rendesen lefogatva, és a rezonanciától zörög.
megnyugodhatsz, no problem.

kivéve ha a fura hang a motorból jön
Szerintem 125ös volt...
Hello! kb két hónapja van egy honda crm 125 ösöm előtte dt80 am volt és azt szeretném megkérdezni h normális dolog e hogy magas fordulaton mielőtt eléri a powert zizeg vagy zörög egy minimálisat és ez normális e?! előre is köszi csáó
A szép idő kicsal minden motorost
Tudom h nem a tied:)
csak mondtam h nem néz ki rosszul