baszki
ha leveszi a szivbatyyút akkor le kell venni a job oldalio deknit a blokkról mert a fogaskerékmeghajtást is ki kell venni mert a motor tartja középen.
Jajjj, bocs, le kell szedni a szivattyút, úgy dugozd le a helyét... de a szivattyú lyukait is dugozd le ha már leszedted... ne menjen tele szeméttel...
Sziasztok.A segítségeteket szeretném kérni.HONDA CRM 250-ről lenne szó 96-os vagy 97-es.Dugattyú,hajtókar,19-es felső csapszeg,tömítéskészlet,simmeringkészlet kellene hozzá és úgy néz ki,hogy japán belpiacos agép.Ha valaki tud segíteni légyszives írjon.Előre is köszönöm.
Eladó Crm!1997 10. hónap!
Nagyon jó motorikus állapot! Jó futóművek ! Télen lett dugózva, azóta 1500 km ment, új fékbetétek.Gyári szerszámkészlet,gyári pótkulcs. képek az adatlapomon, 285000Ft.
ez hülyeség, pénzkidobás.. HÉTEZERÖTSZÁZ forint? egy gázbovdenért amikor 300ért lehet venni simson gázbovdent més egy kis kézügyességgel tökéletesen le tudod másolni a gyárit én is ezt csináltam , mondjuk nekem 11ezret mondtak a bovdenre a wilkerhondába.-
csá!
a gázbovdent szerintem érdemes megvenni egyben amit itt tudsz megtenni tel szám:96/425-995 (real motor) ami nekem szálítási költséggel együtt asszem 7500ft volt
olajat pedig ipone-t használok nekem(és még sokaknak) teljesen bevállt ami olyan 3500ft/liter
különben meg sokan arra esküsznek hogy kikötik a keverék olajozást(nekem is kivan kötve mellesleg) biztos kicsit megbízhatóbb nekem nem nagy probléma hogy kevergetek a benzinkútnál és akkor nem kéne szórakoznod,hogy jelekhez állítsd
nah csáá remélem tudtam segíteni
CRM
Sziasztok! Nem tudja valaki h honnan tudnék venni olyan bowdent ami a gázkar és az olajszivattyú között van? Csak az elágazástól a szivattyúig kellene. Vagy valami javítószettel meg tudom csinálni? Mikor megvettem akkor vettem észre h ki van szálasodva bowden és be volt akadva, ezért mindig max olajat kapott alapjáraton és kopp gázon egyaránt. Akkor rátákoltuk vmi másét, de az sem lett tökéletes, mert így sem tudom a jelhez állítani mert kicsit rövid lett a bowden. Így viszont most is sok zsé megy el olajra, bár így legalább tuti jó a kenése. Ha valakinek van vmi ötlete, hogy valami más típusé jó e rá v javítószettel meg lehet e csinálni akkor az szóljon már, mert nincs kedvem megint forraszgatni. Egyébként ti milyen olajat használtok? Re-cordról vélemény esetleg?
haveromnak is 80-as dt je volt most vett Ő is 1 ugyan ijen CRM-et neki is ijen mielött nyit a power dadog hörög rezeg
sztem nem egészen normális dolog szerintem
Hello! kb két hónapja van egy honda crm 125 ösöm előtte dt80 am volt és azt szeretném megkérdezni h normális dolog e hogy magas fordulaton mielőtt eléri a powert zizeg vagy zörög egy minimálisat és ez normális e?! előre is köszi csáó
ha leveszi a szivbatyyút akkor le kell venni a job oldalio deknit a blokkról mert a fogaskerékmeghajtást is ki kell venni mert a motor tartja középen.
Amúgy én is mindig kikötöttem az olajszivattyút...
Nagyon jó motorikus állapot! Jó futóművek ! Télen lett dugózva, azóta 1500 km ment, új fékbetétek.Gyári szerszámkészlet,gyári pótkulcs. képek az adatlapomon, 285000Ft.
Első teló szimering méret? vki?
a gázbovdent szerintem érdemes megvenni egyben amit itt tudsz megtenni tel szám:96/425-995 (real motor) ami nekem szálítási költséggel együtt asszem 7500ft volt
olajat pedig ipone-t használok nekem(és még sokaknak) teljesen bevállt ami olyan 3500ft/liter
különben meg sokan arra esküsznek hogy kikötik a keverék olajozást(nekem is kivan kötve mellesleg) biztos kicsit megbízhatóbb nekem nem nagy probléma hogy kevergetek a benzinkútnál és akkor nem kéne szórakoznod,hogy jelekhez állítsd
nah csáá remélem tudtam segíteni
CRM
sztem nem egészen normális dolog szerintem
megnyugodhatsz, no problem.
kivéve ha a fura hang a motorból jön
csak mondtam h nem néz ki rosszul