hy all!
az a helyzet,hogy nekem kivan kötve a különolajozás és ezért csak vmi sufni bovden van a karbimban ami most megadta magát ezért szétszedtem...azt szeretném kérdezni hogy a gyári nektek hogy néz ki?egy megy a pumpába egy meg a karbiba?ha valaki tud fényképet is nyomjon PLS pls választ!
Hát sajna nem nekem van,hanem szomszédomnak és megkért kérdezzek utána, hogy hogyan lehetne belőle kiszedni mert elég kicsi hangja van,és szereti a 2t cross hangot.Ahol vette ott monták neki hogy van benne valami hangtompító.
a 125 crm be tökéletes a 125 nsr kerék.
de a 250be belenetedd mer meghalsz 1 teljesen más meg jaja kicsibele
még az enyémbe is elférne nagyobb de énis csak azért vettem mert alkalmi vétel volt
szóóóóval 250 crmbe másfellé kell nézelődni...
a világért sem akarok vitatkozni meg okoskodni, de ezzel nem értek egyet. sőt! szerintem a 250-esbe nagy hiba lenne ilyen vékony felnit tenni. nem mintha az enyém egy úthenger lenne, de valamivel szélesebb, és még így is nagyon rúgja magát. ha sportmotor kerekeit szeretnéd belefaragni, akkor minimum egy négyszázaséval kell kalkulálni, vagy esetleg néhány 250esé még elég széles lehet, de szerintem inkább a nagyobb fele törekedj! még esetleg egy 600asét is be lehet faragni, csak arra már nehezebb lesz erre a célra jó gumit találni, meg hát nagyobb a felni súlya is valamivel, és már nem biztos hogy kényelmes a láncnak, na meg hát a blokknak sem. a legjobb megoldás, ha van pénzed, hogy veszel fasza küllős kerekeket, ami direkt erre készült (esetleg még direkt erre a típusra is találsz, és akkor nem kell szarakodni vele), vagy átküllőzteted másik ráfokra, és akkor is tökéletes lesz. csak akkor az első fék nem lesz egy világbajnok, de azért úgy is használható, főleg ha csak így hétvégi motorozásokra kell.
remélem segítettem. üdv
A forgalmiba meg a törzskönyvébe 1994 van írva. Magyarországon pedig 98-ban került forgalomban. Nem fontos h eladjam, mert elvagyok vele motorja erős, előző gazdi cserélt benne dugót, kábé egy éve, én meg most főtengely csapágyakat, szimeringeket, meg amit mondtam...... szeretnék vmi fiatalabbat, 2002 fölötti évjáratú, 125 ös sxet mondjuk......
Köszi!
Hát ez így okés, és bizti meglehet oldani a névreiratást, a gond csak a 40KW-al van, mert nekem max 25-öt engedélyez a jogsim! Akkor maradjunk annyiba, h még visszatérünk rá (nem mondom, h holnap meg azt se, h jövö7en jelenleg még sulizok, meg nincs is rá most keretem!) De a motor az érdekel! A 40 KW az bizti hülyeség, sztem max olyan 30 körül van és még utánaérdeklődök, mert lehet, h tudok csináltatni a 40ből 25öt ami, igaz illegál,na de ez még odébb van!
Mikori a gép? ÉS ha nem is égető, de miért akarnál megválni tőle?
Hát a forgalmiban érdekes módon 40 kW van beleírva mivel Crm250 esek japán belpiacosak, lehet a behozatalkor a lóerőt írták oda . Magyarországon volt forgalomban 2003 ig, azután megvette egy csávó és neki nem volt fontos h átírassa meg h legyen rajta műszaki, aztán hozzám került, nekem se volt fontos a papír, de a rendszám , a törzskönyv, a forgalmi mind megvan, nem tudom h lehetne megoldani, nem vagyok otthon az ilyenben. Egyáltalán nem fontos h eladjam, de ha valaki megadja érte amit kérek akkor viheti, és pénzemnél leszek
Hűűha! Fasza a gép! Még ne add el jó! Egyenlőre nem igérek semmit tetszik a gép!
Kérdéseim: -a forgalmilyában hány KW van beleírva?
-azért nincs a nevedre iratva, mert neked nem volt lényeg, vagy mert vmilyen okkból kifolyólag nem tudod a nevedre iratni?
-mennyire égető, h eladd?
Köszi szépen!
Nemrég lett kész a mocc! Főtengely csapágyak, szimeringek, légszűrő, gyertya, bowdenek lettek kicserélve, első telók felújjítva (szimering+ olaj). Ufo idomok. +Lánckerekek + gyári kipu stb.... Rendszám megvan hozzá, meg a forgalmi és törzskártya is, viszont nincs az én nevemen, nem tudom h lehetne vizsgáztatni De ha érdekel akkor i.á.: 420.
Hali! Mi lehet az oka ha huzom a kuplungot hogy visszapakoljak nehanyat, es leall a motor, es kuplung felengedesevel tok ujra eletet lehellni bele? Mer allhat le? Vmint hidegen is nagyon nehezen indul
Köszönöm! Teljesen értehtő volt minden! Igen én kb erre is számítottam! Még csak annyit kérnék tőletek, h ha netán tudtok rendszámos 250-est akkor légyszi feltétlen szóljatok! Köce!
az a helyzet,hogy nekem kivan kötve a különolajozás és ezért csak vmi sufni bovden van a karbimban ami most megadta magát ezért szétszedtem...azt szeretném kérdezni hogy a gyári nektek hogy néz ki?egy megy a pumpába egy meg a karbiba?ha valaki tud fényképet is nyomjon PLS pls választ!