Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

arra, hogyha perecel, ne húzza le a csilli-villi fémet a beton a szép arrow dobról
LaciCRM!
mire szolgál a kipufogód végén az a gumi?
Nos a mai nap :
eléggé kihalt a fórum
helótok .. még mindig keresné ma crm et.. -kék a tank és idomok. piros váz.. ,,tuningsimson hang"
hátúl 120as gumi volt ha segit.. és hátsó fék nem volt jo.. piros űlés ami szakadt votl egy hejen.
ha láttáto szoljatok köszönöm
Jaja közben eszembe jutott, h mondta unokaöcsém, h egész7en kresz van, úgyh gondoltam! Na akkor majd prénteken!
Bocsi Peti h nemírtam sms-t de nincs lóvém és csak msot értem haza és fater beállt már...nemtok kijönni....majd pénteken, akkor nincs kressz
120as(98% hogy az), de majd azért megnézem vmikor
Köszönöm a válaszokat az előző kérdésemre, de most lenne 1 új. Crm 250 tulajok, milyen gumitok van hátul? 120as befér, bár gyárilag az van benne úgytudom.
eredeti
semmi szinkron semmi felirat
de nincs is rá felirat sehol mert nemis készült ugytudom
Jól van már, he nem rajtam múlik! Bazz már azon is gondolkoztam, h veszek egy MZ-t!
szépek....csak vegyél végre vmit
Na meg még ez! De ez kicsit sok! Meg még regadó is! Jó okés 2000-es!

http://www.hasznaltauto.hu/1898994_honda_crm_2000
Hopp lemaradt!

http://www.hasznaltauto.hu/1915843_honda_crm125r
_1991
Na csiszi!
Most őtet nézegetem! Csak ugye 91-es
Nézd meg inyektort az csinál mindig ilyet!
Hy
A napokban voltam haverral egy kis városi mocizáson és érdekes gondjaim akadtak.Kicseréltem a hátsólánckereket 50-esről 48-asra elöl maradt a 16-os.Eddig az 50-es hátsó lánckerékkel 65 simán ment most a kisebb lánckerékkel amivel nagyobnak kéne lennie a top speed-nek 60-nál már nem igen akart gyorsulni.Meg 7000-es fordulaton húzok egy kuplongot és magától gáznélkül felpörög 8500-ig és aztán visszaesik a ford.szám.Ha találkoztatok ilyennel mondjátok mit szedjek szét .
Köszy
helló! még régebben láttam, hogy neked megvan a Supercross, az érdekelne, hogy milyen nyelven van meg? milyen a feliratod?
a lánckerék egy elég kritikus pont ebben a helyzetben. az enyémen is most nagyon kicsi lánckerék van, és alig harap, egykerék szinte lehetetlen vele, csak 1-ben, vagy esetleg max 2 ben, ha ügyes az ember, meg a végsebességet is majdnem el lehet érni 5-ben, mert 6-ban ilyen 140-150 körül még kevés neki a fordulat, hogy rendesen kiyónyisson a power. szóval mindenképp ajálnlom, hogy a lánckereket vizsgáld meg, hogy nem kisebb-e, mint kellene (2-3 fog is sokat számíthat)! aztán ha nem az a probléma, akkor jönnek a szarabb dolgok, mint amit Laci is írt - power-beállítás, karbibeállítások.. szvsz az a legjobb, ha a gyári beállításokat teszed vissza - az ilyen régi motorokból úgyis kihoztak mindent gyárilag, amit lehetett - szóval sokkal jobbat nem tudsz kihozni belőle azzal, hogy elállítgatod az anyagot, gyújtást, powert meg ilyeneket, max csökkented az élettartamát 1 lóerőért cserébe, vagy cserélheted a gyertyákat 1000kmenként meg ilyesmik. bár ez csak az én véleményem - erről eléggé megoszlanak a vélemények, amennyire én látom. remélem segítettünk! üdv
a végsebességetek megyegyyezik? mert lehet hogy más az áttételed és ezért érzed másként a teljesitményleadást.
amugy meg a poweren is lehet állitgatni én mostanában pont azzal kisérletezgetek, vagy esetleg még nincs összekopva teljesen a gép.
Sziasztok crm-esek, valami nagy szaki kellene nekem aki tud segíteni...
a helyzet a következő: már másfél éve használtam a gépem, most nemrégiben lett perselyezve dugózva..stb.. de valamiért nem az igazi nem túl nyomatékos power alatt (nem olyan kemény mint a haverok crm-jei), lánckerekek hasonlók ... és a kipufogó is kilett pucolva.. min lehet esetleg még bűvészkedni?
hát erre nem tom a választ, de az enyém most érett meg a teló-szimmering-cserére, szal ha valaki megmondja, annak én is hálás leszek!
egyébként nem tom ki járatos még az SM topikban innen, de a srácok szervezkednek ilyen fórumtalálkozó szerű kis versenygurulásra, akinek lenne hozzá kedve, az jelezze nekik! én el akarok menni, de fasza lenne, ha nem én lennék egyedül ilyen kis 2t géppel, szal gyertek!
hali
kicsit puhának érzem a hátsó telót és állítanék rajta. kb hány bar levegőt kell belenyomni, vagy mennyi lehet a gyári érték? 250es.
vegyen rá valami kipurendszert akkor lessz jó ütős hangja
a gyári sose lessz ojan faszányos