helótok .. még mindig keresné ma crm et.. -kék a tank és idomok. piros váz.. ,,tuningsimson hang"
hátúl 120as gumi volt ha segit.. és hátsó fék nem volt jo.. piros űlés ami szakadt votl egy hejen.
ha láttáto szoljatok köszönöm
Köszönöm a válaszokat az előző kérdésemre, de most lenne 1 új. Crm 250 tulajok, milyen gumitok van hátul? 120as befér, bár gyárilag az van benne úgytudom.
Hy
A napokban voltam haverral egy kis városi mocizáson és érdekes gondjaim akadtak.Kicseréltem a hátsólánckereket 50-esről 48-asra elöl maradt a 16-os.Eddig az 50-es hátsó lánckerékkel 65 simán ment most a kisebb lánckerékkel amivel nagyobnak kéne lennie a top speed-nek 60-nál már nem igen akart gyorsulni.Meg 7000-es fordulaton húzok egy kuplongot és magától gáznélkül felpörög 8500-ig és aztán visszaesik a ford.szám.Ha találkoztatok ilyennel mondjátok mit szedjek szét .
Köszy
a lánckerék egy elég kritikus pont ebben a helyzetben. az enyémen is most nagyon kicsi lánckerék van, és alig harap, egykerék szinte lehetetlen vele, csak 1-ben, vagy esetleg max 2 ben, ha ügyes az ember, meg a végsebességet is majdnem el lehet érni 5-ben, mert 6-ban ilyen 140-150 körül még kevés neki a fordulat, hogy rendesen kiyónyisson a power. szóval mindenképp ajálnlom, hogy a lánckereket vizsgáld meg, hogy nem kisebb-e, mint kellene (2-3 fog is sokat számíthat)! aztán ha nem az a probléma, akkor jönnek a szarabb dolgok, mint amit Laci is írt - power-beállítás, karbibeállítások.. szvsz az a legjobb, ha a gyári beállításokat teszed vissza - az ilyen régi motorokból úgyis kihoztak mindent gyárilag, amit lehetett - szóval sokkal jobbat nem tudsz kihozni belőle azzal, hogy elállítgatod az anyagot, gyújtást, powert meg ilyeneket, max csökkented az élettartamát 1 lóerőért cserébe, vagy cserélheted a gyertyákat 1000kmenként meg ilyesmik. bár ez csak az én véleményem - erről eléggé megoszlanak a vélemények, amennyire én látom. remélem segítettünk! üdv
a végsebességetek megyegyyezik? mert lehet hogy más az áttételed és ezért érzed másként a teljesitményleadást.
amugy meg a poweren is lehet állitgatni én mostanában pont azzal kisérletezgetek, vagy esetleg még nincs összekopva teljesen a gép.
Sziasztok crm-esek, valami nagy szaki kellene nekem aki tud segíteni...
a helyzet a következő: már másfél éve használtam a gépem, most nemrégiben lett perselyezve dugózva..stb.. de valamiért nem az igazi nem túl nyomatékos power alatt (nem olyan kemény mint a haverok crm-jei), lánckerekek hasonlók ... és a kipufogó is kilett pucolva.. min lehet esetleg még bűvészkedni?
hát erre nem tom a választ, de az enyém most érett meg a teló-szimmering-cserére, szal ha valaki megmondja, annak én is hálás leszek!
egyébként nem tom ki járatos még az SM topikban innen, de a srácok szervezkednek ilyen fórumtalálkozó szerű kis versenygurulásra, akinek lenne hozzá kedve, az jelezze nekik! én el akarok menni, de fasza lenne, ha nem én lennék egyedül ilyen kis 2t géppel, szal gyertek!
mire szolgál a kipufogód végén az a gumi?
hátúl 120as gumi volt ha segit.. és hátsó fék nem volt jo.. piros űlés ami szakadt votl egy hejen.
ha láttáto szoljatok köszönöm
semmi szinkron semmi felirat
de nincs is rá felirat sehol mert nemis készült ugytudom
http://www.hasznaltauto.hu/1898994_honda_crm_2000
http://www.hasznaltauto.hu/1915843_honda_crm125r
_1991
Most őtet nézegetem! Csak ugye 91-es
A napokban voltam haverral egy kis városi mocizáson és érdekes gondjaim akadtak.Kicseréltem a hátsólánckereket 50-esről 48-asra elöl maradt a 16-os.Eddig az 50-es hátsó lánckerékkel 65 simán ment most a kisebb lánckerékkel amivel nagyobnak kéne lennie a top speed-nek 60-nál már nem igen akart gyorsulni.Meg 7000-es fordulaton húzok egy kuplongot és magától gáznélkül felpörög 8500-ig és aztán visszaesik a ford.szám.Ha találkoztatok ilyennel mondjátok mit szedjek szét .
Köszy
amugy meg a poweren is lehet állitgatni én mostanában pont azzal kisérletezgetek, vagy esetleg még nincs összekopva teljesen a gép.
a helyzet a következő: már másfél éve használtam a gépem, most nemrégiben lett perselyezve dugózva..stb.. de valamiért nem az igazi nem túl nyomatékos power alatt (nem olyan kemény mint a haverok crm-jei), lánckerekek hasonlók ... és a kipufogó is kilett pucolva.. min lehet esetleg még bűvészkedni?
egyébként nem tom ki járatos még az SM topikban innen, de a srácok szervezkednek ilyen fórumtalálkozó szerű kis versenygurulásra, akinek lenne hozzá kedve, az jelezze nekik! én el akarok menni, de fasza lenne, ha nem én lennék egyedül ilyen kis 2t géppel, szal gyertek!
kicsit puhának érzem a hátsó telót és állítanék rajta. kb hány bar levegőt kell belenyomni, vagy mennyi lehet a gyári érték? 250es.
a gyári sose lessz ojan faszányos