enyémet soha a büdös picsába nemtudtam túlmelegiteni.
aznap amikor megvettem és kinoztam egy bozótosba egyesbe pörgetve akkoris csak a piros elejéig ment fel.
ezeknek jó a hűtője ha karba van tartva, tehát nincs elkoszolódva meg mindig rendesen fel van töltve.
ha mwgvetted dobhatnálbe képet.
csáááá
Hát nekem tök természetes a stoppi valahogy meg is lepődtem amikor beraktam először az sm szettet kapásból met a dolog, de az egykerótol irtózok a hátraeséstől
nem tom, én múltkor próbálgattam a stoppiet, de nagyon idegenkedem tőle - valamiért azt mondja az agyam, hogy NEEEEE, ELŐRE FOX ESNI! de majd csak legyőzöm valahogy, az egykeréknél is ez volt először, csak hátra... na meg most már jó az első telóm.. na majd visontára megtanulok!
az tényleg
az enyémmel akkor mentem annyit, amikor a 38as lánckerék volt hátul igaz, akkor mentem vele 160at is, és még sehol nem volt a felső fordulattartomány, csak hát a légellenállás miatt ott már szenvedett nagyon
bár lehet most is beleugrik, az új lánckerékkel még nem mértük meg, de nekem lassabbnak tűnik
viszont így jó erős. ma beálltam egy sv1000res mellé a lámpánál (nála 2személy, nekem meg 20 kiló csomag hátul felkötve ), zöld - a srác elhúztam, én meg megkuplungoltam úgy rendesen 1ben, úgy felrántotta, azt hittem hátravág! aztán szúrtam a 2-t és letette szépen lassan, de szerintem ha holnap meglesz a műszaki, elmegyek párszor csapatni itt a városban, nagyon zsír! csak nehogy elbombázzon valami vaddisznó, mert féklámpa még nincs...
basszus, én is már nagyon várom ezt a visontát, de holnap reggel még a műszakit valahogy meg kell biznicelni! (uhh, csak nehogy vácig megfogjanak, ma is jöttem fel, elmentem egy igazoltató rendőr-sereg mellett, csak hála istennek nem volt idejük feleszmélni, hogy megállítsanak ), meg egy rendőrautó is gyanúsan belassított előttem olyan 50 méterrel a rakparton, inkább félreálltam 2 percre, míg elment - baszki már csak kibackelem vácig - ááá, tisztára be vagyok most hülyülve ettől a sok minden izgalomtól )
hát nagyobb a karbi sokkal azt tudom, meghát hogy jól van e bekalibrálva azt jülenne tudni, de amugy nagyon megy , nagyon nagyon és pöpec, nemfüstöl meg ijenek.
hát sokminden befolyásolhatja a fogyit, de valószínű hogy a hengerűrtartalom a bűnös.. mert gondolom nagyobb karbi is van rajta, meg hát kérdés, hogy minden optimálisra van-e állítva?
Hááát örülhetsz a fogyasztásodnak, az enyém a 160as henger miatt nyelheti a 8at?
De mondom csak akkor ha csögázon meek , amugy 5-6 ból kijöne ezis de akkor csak 85ös tempó powernyitás alatt..
a kipufogóban lévő gyapot nem fojtja a motort egyáltalán!
a végdobban elmagyarázom hogy müködnek a dolgok( ezt én igy olvastam egy kipufogós cikkben még régebben):
na szóval!
van egy perforáltcső ugye amiköré tömik gyárilag a gyapotot ez azért van hogy a füst áramlását nem befolyásolja de a hangokat megtöri és (ez megvolt szépen fogalmazva én mát nemtom pontosan) és csak a mély jön ki belőle szóval ha kiszeded a gyapotot foslány hangja lessz, de nemlessz erősebb. de ennek én néztem utánna ha valaki tud okosabbat szóljon
bár most megnéztem az útvonaltervet, és számoltam még1x, de így is csak 6,1-6,2 - sztem ez ölég jau, ahhoz képest, hogy páran miket írnak kisebb gépekre.. (igaz Laci? )
250-es mesterek, mennyit zabál a vasatok? csak mert én ma először számolgattam egy kicsit tankolás után, és 5,8 jött ki (persze ez országúton nagyjából egyenletes tempóban, és viszonylag kis gázon - 100-120 közt) nem gondoltam vÓna, hogy ilyen keveset ki lehet hozni belőle
hát sztem ha nincs gyapot benn akkor eléggé herotos hangja van, de mondjuk akk estleg kicsit jobban megy majd , nemsokkkal mert az vmennyit visszafolyt a kipuffban
aznap amikor megvettem és kinoztam egy bozótosba egyesbe pörgetve akkoris csak a piros elejéig ment fel.
ezeknek jó a hűtője ha karba van tartva, tehát nincs elkoszolódva meg mindig rendesen fel van töltve.
ha mwgvetted dobhatnálbe képet.
csáááá
bazz, de idegesítő, meglazult a lánckerekem, és most egy fostos krovára várok
pedig milyen jót lehetne most motozni, nem fúj a szél, nem esik...
amúgy egy ismerősöm akar venni egy 125ös vagy 250es cross-gépet (láttam itt páran el akarják adni), szóval ha van valakinek eladó cr-je szóljon ;)
Ma gyakoroltam stoppizni , jolmegy.
az enyémmel akkor mentem annyit, amikor a 38as lánckerék volt hátul igaz, akkor mentem vele 160at is, és még sehol nem volt a felső fordulattartomány, csak hát a légellenállás miatt ott már szenvedett nagyon
bár lehet most is beleugrik, az új lánckerékkel még nem mértük meg, de nekem lassabbnak tűnik
viszont így jó erős. ma beálltam egy sv1000res mellé a lámpánál (nála 2személy, nekem meg 20 kiló csomag hátul felkötve ), zöld - a srác elhúztam, én meg megkuplungoltam úgy rendesen 1ben, úgy felrántotta, azt hittem hátravág! aztán szúrtam a 2-t és letette szépen lassan, de szerintem ha holnap meglesz a műszaki, elmegyek párszor csapatni itt a városban, nagyon zsír! csak nehogy elbombázzon valami vaddisznó, mert féklámpa még nincs...
De mondom csak akkor ha csögázon meek , amugy 5-6 ból kijöne ezis de akkor csak 85ös tempó powernyitás alatt..
a végdobban elmagyarázom hogy müködnek a dolgok( ezt én igy olvastam egy kipufogós cikkben még régebben):
na szóval!
van egy perforáltcső ugye amiköré tömik gyárilag a gyapotot ez azért van hogy a füst áramlását nem befolyásolja de a hangokat megtöri és (ez megvolt szépen fogalmazva én mát nemtom pontosan) és csak a mély jön ki belőle szóval ha kiszeded a gyapotot foslány hangja lessz, de nemlessz erősebb. de ennek én néztem utánna ha valaki tud okosabbat szóljon
http://www.kepesmotor.hu/honda...