Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Önts bele keverket, az olaj pumpa két csövét kösd egymásba és tegyél bele olajat ( nekem így forgatta magába és így nem sül meg az olajpumpa)Nekem csak egyszer állt meg az olajzó akkor főtengelyt kellett cserélnem. Én ez után kikötöttem.
köszönöm mindenkinek a segítséget
az lenne a kérdésem hogy egy crm 250 mennyit eszik komolyabb használat mellet (endurózás)?
előre is köszönöm
Na remélem kialudtad magad, mer én csak forgolódtam! :D
Ööö...még annyi hogy a blokkban szeretném lecserélni az olajat. Milyet tegyünk bele?
Asszem nincs több kérdésem.
Én minden kérdésedre tudom a választ de ma igen fáradt vagyok, majd talán holnap válaszolok
Lenne pár kérdésem még! A motorba én kapásból keveréket töltöttem! Az olaj tartályból az olaj nem akar fogyni....viszont a motor füstöl (melegen már nem annyira....de úgy vélem sok olajat kaphat)! Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet kideríteni, hogy műxik e az olaj pumpa...? Mennyire megbízható ez a megoldás és mit lehet vele tenni, ha meg döglik a pumpa? Bedugózzuk és mehet keverékkel?
Nagy szépen köszönöm bumburnyák! Mi is erre tippeltünk! De az olaj nem igazán akart belőle fogyni! Ezután már tippünk sem volt :D
hali elcserélném honda nsr 125r jc20 as motoromon lévő malossi 160 ashengerszettem ugyan ehez a motorhoz való 125ös hengerszettre amik a képen vannak azt adom hozzá és azt várom a 125ös hengerhez igény esetén adok hozzá dugót is itt elérsz 06304702844
vagy email cimem Langlovag1995@citromail.hu
Az a tartály szolgáltatja (jobb esetben) a motor kenesehez kellö olajat, amit az olajpumpa a gazadasokra reagálva kuldi a karbiba ahol keveredika benzinbe ami aztan tovabb a membranon keresztul megkeni a fotengey bizonyos reszeit es a hengert. Mint ahogy a tesztben is olvasod ralehet fazni, ezert szoktak kevert benzint tolteni a tankba. Sok élvezetes km-t az uj motorodhoz! ;)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! egy 93-as crm 125-öt vásároltam tegnap!
A hűtő mellett (másik oldalon) van egy olaj tartály...azzal nem vagyunk tisztába, hogy az minek kellhet! A tulaj annyit mondott, hogy keverék kell bele....de minek kellhet még olajtartály!
Köszönöm a mielőbbi segítséget!
Van egy tesztem , valami motoros portálon volt fent, de eltűnt az oldaL.
Bemásolom a szöveget , képgaléria pedig az adatlapomon van egy jópár.


Tehát a teszt:

Na hol is kezdjem, egy 1990es évjáratú Honda CRM 125 R típusú olasz import motorról van szó. A motor 160as polini hengerrel, pollini membránnal és arrow kipufogórendszerrel van szerelve. Ezzel a kombinációval a motor olyan erő és súly arányú amivel számomra igazi élményt jelentett a motorozás a többi 125ös endúróhoz képest. Nyáron tökéletesen indult egészen addig, amíg az idő hidegebbre nem fordult ez betudható, annak hogy a motoron Dellorto karburátor van, amit elég sokat kell kalibrálgatni. Amikor a motort vásároltam az előző tulaj szerint 40 lóerő rejtőzött a blokkban, de szerintem abból kb 30-33 jöhetett ki egészen a kerékig. Erejével maximálisan meg voltam elégedve 1-es és 2-es sebességi fokozatban „gázra jött kerékre” és minden sebességi fokozatban kiválóan húzott, 6. sebességi fokozatban 12ezres fordulaton 145km/h-s sebességre volt képes a járgány.
Futóművével, amíg nálam volt nem volt gondom. Az első marzocchi gátlók kiválóan ellátták a feladatukat (leszámítva, hogy semmiféle állítási lehetőség nincs rajtuk) és terepen egyszer sem sikerült lekoppantanom, de lehet ez egy komolyabb pilótának már sikerült, volna. Hátul szintén probléma nélkül működött a himbarendszerrel ellátott központi teleszkóp, se olajfolyás se koppanás viszont csak a rúgó-előfeszítést lehetett rajta állítani. Az elsőfék működtetése viszonylag nagy erőt igényelt, ahhoz hogy hatásos legyen köszönhető ez a két dugattyús grimeca féknyeregnek és a sima gumi fékcsőnek. A harapósabb fékhatás elérése érdekében tehettem volna fém fékcsövet, de erre nem került sor. Mivel hogy egy endúrórol van szó a hátsó fék, ha tapostam csúszott, ha nem, nem 42es cross csizmán keresztül több következtetést nem tudtam levonni. Itt is 2 dugattyús grimeca féknyereg lassította a gépet csak itt nem egy oldalon helyezkedett el a két dugattyú hanem egymással szemben. A motor átlagfogyasztása csuklófüggő volt akár 5 literből is kijöttem, de volt hogy a 11 be is beleugrott, ami szerintem a nagyobb henger miatt lehetett ilyen magas. Vázgeometriájával én meg voltam elégedve, egyenesfutása jó volt, ugyanis a váza az 1990es évek elején gyártott CR-nek a mintájára készült, ugyanúgy mint azidomok ülés és egyéb apróságok amiben a közös vonások felfedezhetőek. A motor berúgókarral kelt életre amit én egy idő után meguntam és mivel olcsón hozzájutottam egy NSR önindítóhoz ( aminek még a helye is ki volt alakítva, csak ki kellett fúrni) ezért azt fel is szereltem, ami ezek után tökéletesen ellátta a feladatát és ha szükségvolt rá akár egy gombnyomásra keltette életre az egy nyolcad literes gépezetet. Néhány hónap terepen való használat után belekóstoltam a supermoto-ba is mivel szert tettem 2 db 17 colos öntött kerékre, így sikerült saját magamnak is megbizonyosodnom arról hogy a kis CRM akár pályán is megállja a helyét. Műszakilag a motorral 1 évig semmi gondom nem volt, aztán egyszer megállt az külön olajzás motorja és így került sor egy főtengely cserére, amit én magam végeztem el, így sikerült a motort kívül belül teljesen megismernem. Öszességében én egy nagyon jó motornak tartom ezt a típust, alkatrészellátása viszonylag jó, mert a blokkhoz más típus (nsr 125) alkatrészeit is fel lehet használni, és egy kis odafigyeléssel és karbantartással még a második x-hez közel is ki tudja szolgálni a gazdáját, akár napi szintű munkába járásról, akár hétvégi terepen való megőrülésről vagy egy gokart pályán való kanyargásról legyen szó.
Egyértelmű,hogy a CRM nekem is az van és nagyon baba
Amúgy eladó ha érdekel.
CRM. Nálam találsz alkatrészt is, ha úgy alakul. KDX-hez neccesen.
Hát öcsém,,fingom sincs,hogy ugyanaz-e a futóműve,mert még nemláttam 89es cr-t,csak képen ,,de az biztos,hogy a cr-ek közül arra hasonlít a legjobban
Egyetértek sziszkával crm topikba biztos nem azt fogják írni az emberek h ilyen szar meg olyan szar, amúgy azért is mert nem éppen szar a Kdx lomha a crm sokkal erősebb fürge, a futóműve ha jól tudom (de ha nem sziszka légypotrohos javíts ki) a 89-es Cr-é szóval elég jó, egyébként ugrató után se nagyon koppan le.
"ti melyiket választanátok?" Egy crm topikban szerinted erre milyen választ fogsz kapni?
a crm erőben olyan,hogy nagyon ,nem üzemórás,de van aki azzá teszi ,egyébként meg a legjobb utcai enduro,leszarom ki mit mond! , elbaszódni meg ugyanúgy eltud mint bármelyik motor ,,hallottam egyszer egy élettapasztalt fiatalembertől,hogy "a crm betegségei,azok a,,," Szerintem csak egy betegsége lehet a crm-nek,,egy hüje tulaj
na hajrá ,,,,,a kdx meg gyerekeknek való
sziasztok
véleményeket várok motort szeretnék venni kdx125 és crm125 között vacillálok(most 80-as dt van) papírok nélkül használnám endurózásra terepre kellene
ti melyiket választanátok?
crm erőben milyen?futóműileg?
ezek nem ü.órásak ugye?
minden infót meghallgatok
előre is köszönöm
Üdv ! Az volna a kérdésem , h több vonalról hallom h kössem ki a különolajzót és keverjem magam mielőtt beáll a motor lelke... Szóval a kérdés mi a legmegfelelőbb keverési arány az ilyen mocikhoz( mondjuk Castrol Power1 2T olajjal)? meg ha egybe fordítom a pumpánál lévő csövet h keringesse magába az olajat ne kopjon szét, az úgy jó lesz nem lehet baja? Bocs ha bugyuta kérdés de első motorom és jó gazdi szeretnék lenni :)

Jah és ezenfelül bontós fazonoktól jó állapotú szívócsonkot(karbi és blokk közötti) vmint oldalsztendert keresek.
Írni meg nem tudok...
*A csapágyak teljesen rendben vannak
Hali!
Van eladó CRM 125 első agyam ha érdekel valakit. Csapágyak teljesen renben vannak. Küllőt meg küllőanyát is tudok adni hozzá. 5000Ft-ért vesztegetem
Hali!
Keresek crm km csigát,nincs valakinek eladó?
Hello! Ha van ott OTP vagy K&H akkor be tudod fizetni a számlámra, ami ingyen van és nem kell hozzá semmi. Utánvétesen elég drága a posta. ~1400Ft lenne kb. Amúgy csak 500Ft. Nem tudom mitől hányt be. Üdv
ahha értem utalni nem tudok de a jeladó kellene postán fel tod adni után vétellel ? am akkor mim hányt be ha nem jó a fordulatszám mérőm ? :D
Hello! CRM-hez most ezek vannak. Bal oldalon tudsz szűkíteni. (honda022 helyett írhatsz reteskucko-t is, az is én vagyok, de ott aprilia van...) Ha kell valami, küldd a linkjét emailben és leveszem. Amúgy a spirál már elment, de tudni kell, hogy a CRM 125-nél a ford. mérő digitálisan veszi a jelet, tehát nincs spirál, csak a KM óránál. Az olajtartályból kiadom a jeladót 2000-ért, de abban a posta is benne van, ha utalsz. Üdv
spirál az km é ? vagy fordulatszámmérőé :d üdv