Önts bele keverket, az olaj pumpa két csövét kösd egymásba és tegyél bele olajat ( nekem így forgatta magába és így nem sül meg az olajpumpa)Nekem csak egyszer állt meg az olajzó akkor főtengelyt kellett cserélnem. Én ez után kikötöttem.
Na remélem kialudtad magad, mer én csak forgolódtam! :D
Ööö...még annyi hogy a blokkban szeretném lecserélni az olajat. Milyet tegyünk bele?
Asszem nincs több kérdésem.
Lenne pár kérdésem még! A motorba én kapásból keveréket töltöttem! Az olaj tartályból az olaj nem akar fogyni....viszont a motor füstöl (melegen már nem annyira....de úgy vélem sok olajat kaphat)! Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet kideríteni, hogy műxik e az olaj pumpa...? Mennyire megbízható ez a megoldás és mit lehet vele tenni, ha meg döglik a pumpa? Bedugózzuk és mehet keverékkel?
hali elcserélném honda nsr 125r jc20 as motoromon lévő malossi 160 ashengerszettem ugyan ehez a motorhoz való 125ös hengerszettre amik a képen vannak azt adom hozzá és azt várom a 125ös hengerhez igény esetén adok hozzá dugót is itt elérsz 06304702844
vagy email cimem Langlovag1995@citromail.hu
Az a tartály szolgáltatja (jobb esetben) a motor kenesehez kellö olajat, amit az olajpumpa a gazadasokra reagálva kuldi a karbiba ahol keveredika benzinbe ami aztan tovabb a membranon keresztul megkeni a fotengey bizonyos reszeit es a hengert. Mint ahogy a tesztben is olvasod ralehet fazni, ezert szoktak kevert benzint tolteni a tankba. Sok élvezetes km-t az uj motorodhoz! ;)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! egy 93-as crm 125-öt vásároltam tegnap!
A hűtő mellett (másik oldalon) van egy olaj tartály...azzal nem vagyunk tisztába, hogy az minek kellhet! A tulaj annyit mondott, hogy keverék kell bele....de minek kellhet még olajtartály!
Köszönöm a mielőbbi segítséget!
Van egy tesztem , valami motoros portálon volt fent, de eltűnt az oldaL.
Bemásolom a szöveget , képgaléria pedig az adatlapomon van egy jópár.
Tehát a teszt:
Na hol is kezdjem, egy 1990es évjáratú Honda CRM 125 R típusú olasz import motorról van szó. A motor 160as polini hengerrel, pollini membránnal és arrow kipufogórendszerrel van szerelve. Ezzel a kombinációval a motor olyan erő és súly arányú amivel számomra igazi élményt jelentett a motorozás a többi 125ös endúróhoz képest. Nyáron tökéletesen indult egészen addig, amíg az idő hidegebbre nem fordult ez betudható, annak hogy a motoron Dellorto karburátor van, amit elég sokat kell kalibrálgatni. Amikor a motort vásároltam az előző tulaj szerint 40 lóerő rejtőzött a blokkban, de szerintem abból kb 30-33 jöhetett ki egészen a kerékig. Erejével maximálisan meg voltam elégedve 1-es és 2-es sebességi fokozatban „gázra jött kerékre” és minden sebességi fokozatban kiválóan húzott, 6. sebességi fokozatban 12ezres fordulaton 145km/h-s sebességre volt képes a járgány.
Futóművével, amíg nálam volt nem volt gondom. Az első marzocchi gátlók kiválóan ellátták a feladatukat (leszámítva, hogy semmiféle állítási lehetőség nincs rajtuk) és terepen egyszer sem sikerült lekoppantanom, de lehet ez egy komolyabb pilótának már sikerült, volna. Hátul szintén probléma nélkül működött a himbarendszerrel ellátott központi teleszkóp, se olajfolyás se koppanás viszont csak a rúgó-előfeszítést lehetett rajta állítani. Az elsőfék működtetése viszonylag nagy erőt igényelt, ahhoz hogy hatásos legyen köszönhető ez a két dugattyús grimeca féknyeregnek és a sima gumi fékcsőnek. A harapósabb fékhatás elérése érdekében tehettem volna fém fékcsövet, de erre nem került sor. Mivel hogy egy endúrórol van szó a hátsó fék, ha tapostam csúszott, ha nem, nem 42es cross csizmán keresztül több következtetést nem tudtam levonni. Itt is 2 dugattyús grimeca féknyereg lassította a gépet csak itt nem egy oldalon helyezkedett el a két dugattyú hanem egymással szemben. A motor átlagfogyasztása csuklófüggő volt akár 5 literből is kijöttem, de volt hogy a 11 be is beleugrott, ami szerintem a nagyobb henger miatt lehetett ilyen magas. Vázgeometriájával én meg voltam elégedve, egyenesfutása jó volt, ugyanis a váza az 1990es évek elején gyártott CR-nek a mintájára készült, ugyanúgy mint azidomok ülés és egyéb apróságok amiben a közös vonások felfedezhetőek. A motor berúgókarral kelt életre amit én egy idő után meguntam és mivel olcsón hozzájutottam egy NSR önindítóhoz ( aminek még a helye is ki volt alakítva, csak ki kellett fúrni) ezért azt fel is szereltem, ami ezek után tökéletesen ellátta a feladatát és ha szükségvolt rá akár egy gombnyomásra keltette életre az egy nyolcad literes gépezetet. Néhány hónap terepen való használat után belekóstoltam a supermoto-ba is mivel szert tettem 2 db 17 colos öntött kerékre, így sikerült saját magamnak is megbizonyosodnom arról hogy a kis CRM akár pályán is megállja a helyét. Műszakilag a motorral 1 évig semmi gondom nem volt, aztán egyszer megállt az külön olajzás motorja és így került sor egy főtengely cserére, amit én magam végeztem el, így sikerült a motort kívül belül teljesen megismernem. Öszességében én egy nagyon jó motornak tartom ezt a típust, alkatrészellátása viszonylag jó, mert a blokkhoz más típus (nsr 125) alkatrészeit is fel lehet használni, és egy kis odafigyeléssel és karbantartással még a második x-hez közel is ki tudja szolgálni a gazdáját, akár napi szintű munkába járásról, akár hétvégi terepen való megőrülésről vagy egy gokart pályán való kanyargásról legyen szó.
Egyetértek sziszkával crm topikba biztos nem azt fogják írni az emberek h ilyen szar meg olyan szar, amúgy azért is mert nem éppen szar a Kdx lomha a crm sokkal erősebb fürge, a futóműve ha jól tudom (de ha nem sziszka légypotrohos javíts ki) a 89-es Cr-é szóval elég jó, egyébként ugrató után se nagyon koppan le.
"ti melyiket választanátok?" Egy crm topikban szerinted erre milyen választ fogsz kapni?
a crm erőben olyan,hogy nagyon ,nem üzemórás,de van aki azzá teszi ,egyébként meg a legjobb utcai enduro,leszarom ki mit mond! , elbaszódni meg ugyanúgy eltud mint bármelyik motor ,,hallottam egyszer egy élettapasztalt fiatalembertől,hogy "a crm betegségei,azok a,,," Szerintem csak egy betegsége lehet a crm-nek,,egy hüje tulaj
na hajrá ,,,,,a kdx meg gyerekeknek való
sziasztok
véleményeket várok motort szeretnék venni kdx125 és crm125 között vacillálok(most 80-as dt van) papírok nélkül használnám endurózásra terepre kellene
ti melyiket választanátok?
crm erőben milyen?futóműileg?
ezek nem ü.órásak ugye?
minden infót meghallgatok
előre is köszönöm
Üdv ! Az volna a kérdésem , h több vonalról hallom h kössem ki a különolajzót és keverjem magam mielőtt beáll a motor lelke... Szóval a kérdés mi a legmegfelelőbb keverési arány az ilyen mocikhoz( mondjuk Castrol Power1 2T olajjal)? meg ha egybe fordítom a pumpánál lévő csövet h keringesse magába az olajat ne kopjon szét, az úgy jó lesz nem lehet baja? Bocs ha bugyuta kérdés de első motorom és jó gazdi szeretnék lenni :)
Jah és ezenfelül bontós fazonoktól jó állapotú szívócsonkot(karbi és blokk közötti) vmint oldalsztendert keresek.
Hali!
Van eladó CRM 125 első agyam ha érdekel valakit. Csapágyak teljesen renben vannak. Küllőt meg küllőanyát is tudok adni hozzá. 5000Ft-ért vesztegetem
Hello! Ha van ott OTP vagy K&H akkor be tudod fizetni a számlámra, ami ingyen van és nem kell hozzá semmi. Utánvétesen elég drága a posta. ~1400Ft lenne kb. Amúgy csak 500Ft. Nem tudom mitől hányt be. Üdv
Hello! CRM-hez most ezek vannak. Bal oldalon tudsz szűkíteni. (honda022 helyett írhatsz reteskucko-t is, az is én vagyok, de ott aprilia van...) Ha kell valami, küldd a linkjét emailben és leveszem. Amúgy a spirál már elment, de tudni kell, hogy a CRM 125-nél a ford. mérő digitálisan veszi a jelet, tehát nincs spirál, csak a KM óránál. Az olajtartályból kiadom a jeladót 2000-ért, de abban a posta is benne van, ha utalsz. Üdv
az lenne a kérdésem hogy egy crm 250 mennyit eszik komolyabb használat mellet (endurózás)?
előre is köszönöm
Ööö...még annyi hogy a blokkban szeretném lecserélni az olajat. Milyet tegyünk bele?
Asszem nincs több kérdésem.
vagy email cimem Langlovag1995@citromail.hu
Segítséget szeretnék kérni! egy 93-as crm 125-öt vásároltam tegnap!
A hűtő mellett (másik oldalon) van egy olaj tartály...azzal nem vagyunk tisztába, hogy az minek kellhet! A tulaj annyit mondott, hogy keverék kell bele....de minek kellhet még olajtartály!
Köszönöm a mielőbbi segítséget!
Bemásolom a szöveget , képgaléria pedig az adatlapomon van egy jópár.
Tehát a teszt:
Na hol is kezdjem, egy 1990es évjáratú Honda CRM 125 R típusú olasz import motorról van szó. A motor 160as polini hengerrel, pollini membránnal és arrow kipufogórendszerrel van szerelve. Ezzel a kombinációval a motor olyan erő és súly arányú amivel számomra igazi élményt jelentett a motorozás a többi 125ös endúróhoz képest. Nyáron tökéletesen indult egészen addig, amíg az idő hidegebbre nem fordult ez betudható, annak hogy a motoron Dellorto karburátor van, amit elég sokat kell kalibrálgatni. Amikor a motort vásároltam az előző tulaj szerint 40 lóerő rejtőzött a blokkban, de szerintem abból kb 30-33 jöhetett ki egészen a kerékig. Erejével maximálisan meg voltam elégedve 1-es és 2-es sebességi fokozatban „gázra jött kerékre” és minden sebességi fokozatban kiválóan húzott, 6. sebességi fokozatban 12ezres fordulaton 145km/h-s sebességre volt képes a járgány.
Futóművével, amíg nálam volt nem volt gondom. Az első marzocchi gátlók kiválóan ellátták a feladatukat (leszámítva, hogy semmiféle állítási lehetőség nincs rajtuk) és terepen egyszer sem sikerült lekoppantanom, de lehet ez egy komolyabb pilótának már sikerült, volna. Hátul szintén probléma nélkül működött a himbarendszerrel ellátott központi teleszkóp, se olajfolyás se koppanás viszont csak a rúgó-előfeszítést lehetett rajta állítani. Az elsőfék működtetése viszonylag nagy erőt igényelt, ahhoz hogy hatásos legyen köszönhető ez a két dugattyús grimeca féknyeregnek és a sima gumi fékcsőnek. A harapósabb fékhatás elérése érdekében tehettem volna fém fékcsövet, de erre nem került sor. Mivel hogy egy endúrórol van szó a hátsó fék, ha tapostam csúszott, ha nem, nem 42es cross csizmán keresztül több következtetést nem tudtam levonni. Itt is 2 dugattyús grimeca féknyereg lassította a gépet csak itt nem egy oldalon helyezkedett el a két dugattyú hanem egymással szemben. A motor átlagfogyasztása csuklófüggő volt akár 5 literből is kijöttem, de volt hogy a 11 be is beleugrott, ami szerintem a nagyobb henger miatt lehetett ilyen magas. Vázgeometriájával én meg voltam elégedve, egyenesfutása jó volt, ugyanis a váza az 1990es évek elején gyártott CR-nek a mintájára készült, ugyanúgy mint azidomok ülés és egyéb apróságok amiben a közös vonások felfedezhetőek. A motor berúgókarral kelt életre amit én egy idő után meguntam és mivel olcsón hozzájutottam egy NSR önindítóhoz ( aminek még a helye is ki volt alakítva, csak ki kellett fúrni) ezért azt fel is szereltem, ami ezek után tökéletesen ellátta a feladatát és ha szükségvolt rá akár egy gombnyomásra keltette életre az egy nyolcad literes gépezetet. Néhány hónap terepen való használat után belekóstoltam a supermoto-ba is mivel szert tettem 2 db 17 colos öntött kerékre, így sikerült saját magamnak is megbizonyosodnom arról hogy a kis CRM akár pályán is megállja a helyét. Műszakilag a motorral 1 évig semmi gondom nem volt, aztán egyszer megállt az külön olajzás motorja és így került sor egy főtengely cserére, amit én magam végeztem el, így sikerült a motort kívül belül teljesen megismernem. Öszességében én egy nagyon jó motornak tartom ezt a típust, alkatrészellátása viszonylag jó, mert a blokkhoz más típus (nsr 125) alkatrészeit is fel lehet használni, és egy kis odafigyeléssel és karbantartással még a második x-hez közel is ki tudja szolgálni a gazdáját, akár napi szintű munkába járásról, akár hétvégi terepen való megőrülésről vagy egy gokart pályán való kanyargásról legyen szó.
Amúgy eladó ha érdekel.
a crm erőben olyan,hogy nagyon ,nem üzemórás,de van aki azzá teszi ,egyébként meg a legjobb utcai enduro,leszarom ki mit mond! , elbaszódni meg ugyanúgy eltud mint bármelyik motor ,,hallottam egyszer egy élettapasztalt fiatalembertől,hogy "a crm betegségei,azok a,,," Szerintem csak egy betegsége lehet a crm-nek,,egy hüje tulaj
na hajrá ,,,,,a kdx meg gyerekeknek való
véleményeket várok motort szeretnék venni kdx125 és crm125 között vacillálok(most 80-as dt van) papírok nélkül használnám endurózásra terepre kellene
ti melyiket választanátok?
crm erőben milyen?futóműileg?
ezek nem ü.órásak ugye?
minden infót meghallgatok
előre is köszönöm
Jah és ezenfelül bontós fazonoktól jó állapotú szívócsonkot(karbi és blokk közötti) vmint oldalsztendert keresek.
*A csapágyak teljesen rendben vannak
Van eladó CRM 125 első agyam ha érdekel valakit. Csapágyak teljesen renben vannak. Küllőt meg küllőanyát is tudok adni hozzá. 5000Ft-ért vesztegetem
Keresek crm km csigát,nincs valakinek eladó?