Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok
Honnan tudok letölteni 125ös crm-hez service manual-t?
köszi
pereld be őket, és kérjél egy zsír új motort kárpótlásul
egyszer kimegyek Japániába 2 CRM főtengelyyej a hónomalatt lebaszom hondabácsi asztalára :


Nézdmeg bazdmeg megált az olajzómotor. Miért?
vannak egyforma blokkházak ezért van nsr-crm egyezés jópár dologban de 75ösel semmi meg a 250essel sem, az hogy azt nemvágom 75 mivel kompatibilis
az meg hogy miért jó nekik lehet csak a dizájnt fejleszteték a blokkot meg nem és igy volt jó nekik
ferdeszemü köcsögök kitudja mi jár a fejükben
sztem más piacra dobták ki, meg talán évjáratbeli különbség is van
MTX és CRM között annyi a hasonlóság, hogy mindegyik Honda
elsősorban motorikusan gondoltam. pl a crm75re rámegy az mtx80as henger ha minden igaz. bár a 75 meg a 125 között is tutira van egy csomó különbség. kb minden. de lehet hogy ez igaz a 125re is pl a egy tuninghenger esetében(nsr-rel is így van, nem?) bár nemtom miért jó a hondának hogy van egy crm75 meg egy mtx80, van köztük valami kurvanagy különbség vagy csak más piacra adták ki, vagy még az sem?
Nincsen.

A CRM nek a CR hez van köze a vázgeometriában meg az idomokban. MTX - CRm ég és föld semmi közük egymáshoz
az atac dolog meg ugytudom elavult és a CRM eken lévő poer jobb azért váltotta fel

képek:

CR 1990 - CRM 1990 - CRM 2007
mondjuk a 25ös CRM meg MTX -ben van közös vonás azt olvastam valahol. majd ezt Laci tudja. ha nemtudja akkor meg nincs!
de szertintem CRM-ben nem volt ilyen. vagy hallott már valaki erről? már az elsőkön is elektromos power volt(250-en).
az én MTX-emen is ez a megoldás van...
Fáy András Közlekedésgépészeti Szakközépbe járok autóvillamosság szakon idén vizsgázok.De sokat szóbajönnek a motorkerékpárok és én is sokat foglalkozok motorokkal.A könyv -Motorkerékpárok szerkezete és működése- pusztán kb 520 oldalas
power = kipufogószelep vezérlés
milyen tankönyv? hol tanulsz te?
Ez is egy "power" csak ez egy másik konstrukciója. Hasonlóan működik Scannelek be képet a tankönyvemből róla.
ha a honda használta az mtx eken és már a crm en nem akkor biztos megvan az oka hogy jobb a poweres megoldás, azért hagyták el ezt.
Ezt ATAC megoldást az olasz gyártmányú 125-ös MTX-eken lehet megtalálni és megkülönböztetnia a japántól.Ezzel tuningolni sztem nem nagyon lehet más motort mert ez gyárilag henger és blokk függő ketyere.
valami rémlik....
ezzel lehetne sokkal több teljesitményt kihozni CRm ből? nekem a tuningok sorrendjében szerintem nem állna az élen

valami képet tudsz betenni róla?
lol lóbetegség

ATAC
Automatic Torque Amplification Chamber / Automatikus nyomatéknövelõ kamra
Ilyen van pl az NS szériákon és az MVX-en. (MVX-en nincs- Mitogeri) A power egy kezdetleges fajtája, kicsit hasonlít a Suzuki SAEC-hez. Ez egy úgynevezett kamrás power. A kipufogónyílás mögött található egy kis kamra amit egy pillangószelep nyit és zár ezzel megnövelve a kiáramló gáz és a visszatérõ rezgéshullám útját (alsó tartományokban). Felül viszont bezár, hogy ezzel biztosítsa a rövidebb útat és nagyobb teljesítményt.

a gyakorlatban
az egy lóbetegség? vagy egy éghajlat?
mi az?
Üdv! :)
Mit tudtok az "ATAC"-rol CRM-ben?
Valami tapasztalat? valaki találkozott ilyennel?
ugyanez csak simóval
Kimentem egyet pörögni utcára piaggioval tükörjégen. Mekkora flash