vannak egyforma blokkházak ezért van nsr-crm egyezés jópár dologban de 75ösel semmi meg a 250essel sem, az hogy azt nemvágom 75 mivel kompatibilis
az meg hogy miért jó nekik lehet csak a dizájnt fejleszteték a blokkot meg nem és igy volt jó nekik
ferdeszemü köcsögök kitudja mi jár a fejükben
elsősorban motorikusan gondoltam. pl a crm75re rámegy az mtx80as henger ha minden igaz. bár a 75 meg a 125 között is tutira van egy csomó különbség. kb minden. de lehet hogy ez igaz a 125re is pl a egy tuninghenger esetében(nsr-rel is így van, nem?) bár nemtom miért jó a hondának hogy van egy crm75 meg egy mtx80, van köztük valami kurvanagy különbség vagy csak más piacra adták ki, vagy még az sem?
A CRM nek a CR hez van köze a vázgeometriában meg az idomokban. MTX - CRm ég és föld semmi közük egymáshoz
az atac dolog meg ugytudom elavult és a CRM eken lévő poer jobb azért váltotta fel
Fáy András Közlekedésgépészeti Szakközépbe járok autóvillamosság szakon idén vizsgázok.De sokat szóbajönnek a motorkerékpárok és én is sokat foglalkozok motorokkal.A könyv -Motorkerékpárok szerkezete és működése- pusztán kb 520 oldalas
Ezt ATAC megoldást az olasz gyártmányú 125-ös MTX-eken lehet megtalálni és megkülönböztetnia a japántól.Ezzel tuningolni sztem nem nagyon lehet más motort mert ez gyárilag henger és blokk függő ketyere.
ATAC
Automatic Torque Amplification Chamber / Automatikus nyomatéknövelõ kamra
Ilyen van pl az NS szériákon és az MVX-en. (MVX-en nincs- Mitogeri) A power egy kezdetleges fajtája, kicsit hasonlít a Suzuki SAEC-hez. Ez egy úgynevezett kamrás power. A kipufogónyílás mögött található egy kis kamra amit egy pillangószelep nyit és zár ezzel megnövelve a kiáramló gáz és a visszatérõ rezgéshullám útját (alsó tartományokban). Felül viszont bezár, hogy ezzel biztosítsa a rövidebb útat és nagyobb teljesítményt.
Honnan tudok letölteni 125ös crm-hez service manual-t?
köszi