Rendben én elhiszem Neked...csak próbálkoztam hátha... mert ismerősöm Nsr-jén is hasonló meghajtót láttam mint az én Nx-emen van gondoltam az a gyűrű is ugyanaz...de akkor ezek szerint nem...köszi az infót.
Hello!
Nekem olyan kérdésem lenne hogy nincs-e valakinek olyan alkatrésze hogy:
-ami a spirált meghajtja az első keréknél a kilométerórát...azt meghajtó szerkezetet ami összekapcsolja a kerékaggyal....az ien kis lemezgyűrű...
Nah olyan nincs valakinek eladó?
lehet megnyult a bowden! lehet utánna kel álitani mert ha nemjó akkor is zughat folyamatosan mert nemtudja melyik végponthoz igazitani! és pár milimétert folyamatosan jár ide oda a motor
igen a powerszelep nekem is mindig állítgatta magát de az most elmarad és helyett van vmi folyamatos zúgás ami egészen addig folytatódik amig le nem veszem a gyújtást
lehet h pont az powerszelep mozgató motorja (v nem tudom mi mozgatja) adta meg magát?
nekérdezd én nemtudom nekem ez nem volt gond néha kicsit a motoron a berúgókarral valamit állitgatott magán aztán bekussolt.
na de ebből kimaradt egy szó
Szóval az a lényeg hogy a powermotor tartja a helyén a powerszelepet és azért zúg ha a berugokarral forditassz a motoron egy két kört akkor zug ide oda és állít magán . ILyenkor volt hogy nekem elmult a zúgás de magyarázatot énsem találtam a dologra .
A power elektromotorja zúg. Hogy miért? nekérdezd én nemtudom nekem ez nem volt gond néha kicsit a motoron a berúgókarral valamit állitgatott magán aztán bekussolt. Az hogy nem indult be ne ess kétségbe az enyém is nagyon nehezen indult mert nagyon hidegvan és lecsapódik a cucc a hengerben. Ahhoz hogy tökéletesen induljon át kellene fúvókázni , de igy is belehet csak vedd ki a gyertyát és önts be pici benzint . karbit ne tekergesd el mert utánna nagyon nehéz bekalibrálni esetleg a tűt tedd egyel fejjebb hogy több benyát kapjon. ilyen ez a dellorto karbi KTMel is hasonlók a gondok
ma gondoltam meg járatom kicsit 1,5 hónap állás után a CRM et...
Gyujtás adok rá majd vmi gyanusan elkezd zúgni ((eddig nem rémlik h vmi ilyet csinált volna és nem tudom behatárolni honnan jön)) és hiába próbálom berugni nem indul.
nem volt időm behatóan foglalkozni a problémával gondoltam elöbb megkérdezlek titeket hátha van vmi ötletetek.
Kismaci89:
Igen "itt" több forumozónak is 250-es Crm-je van.
Ha visszaolvasol akkor választ találsz a kérdéseidre ,de a "boncterem" menüpont alatt találsz tesztet mind a 125-ös és a 250-röl is.
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni hogy volt-e már valakinek honda crm 250 motorja, vagy nem-e tudtok valamit róla? Jól bírja, strapabíró, teljesítmény,fogyasztás?
Mikorm megvettem a CRM-et 2 nap mulva pontosan ilyen hangja volt . A berúgókar határoló kilazult és beleért a kuplungkosárba. Egyik fórumos társunknak is volt ilyen problémálya, ő irt tesztet is amit a boncteremben el lehet olvasni.
Szia Tyson! A havernak van egy eladó CRM 125-ös ausztriából hozták ,nagyon szép,szerintem 2 kilóért odaadja. Ha érdekel hívd fel Attilának hívják a száma:30-5039047 ,még nem hirdette sehol.
ezt beraktad NSR fórumba is ugylátom, de a kettő nem ugyanaz!
Nekem olyan kérdésem lenne hogy nincs-e valakinek olyan alkatrésze hogy:
-ami a spirált meghajtja az első keréknél a kilométerórát...azt meghajtó szerkezetet ami összekapcsolja a kerékaggyal....az ien kis lemezgyűrű...
Nah olyan nincs valakinek eladó?
igen a powerszelep nekem is mindig állítgatta magát de az most elmarad és helyett van vmi folyamatos zúgás ami egészen addig folytatódik amig le nem veszem a gyújtást
lehet h pont az powerszelep mozgató motorja (v nem tudom mi mozgatja) adta meg magát?
nekérdezd én nemtudom nekem ez nem volt gond néha kicsit a motoron a berúgókarral valamit állitgatott magán aztán bekussolt.
na de ebből kimaradt egy szó
Szóval az a lényeg hogy a powermotor tartja a helyén a powerszelepet és azért zúg ha a berugokarral forditassz a motoron egy két kört akkor zug ide oda és állít magán . ILyenkor volt hogy nekem elmult a zúgás de magyarázatot énsem találtam a dologra .
Ja menyyire hangoz ez a zúgás?
A power elektromotorja zúg. Hogy miért? nekérdezd én nemtudom nekem ez nem volt gond néha kicsit a motoron a berúgókarral valamit állitgatott magán aztán bekussolt. Az hogy nem indult be ne ess kétségbe az enyém is nagyon nehezen indult mert nagyon hidegvan és lecsapódik a cucc a hengerben. Ahhoz hogy tökéletesen induljon át kellene fúvókázni , de igy is belehet csak vedd ki a gyertyát és önts be pici benzint . karbit ne tekergesd el mert utánna nagyon nehéz bekalibrálni esetleg a tűt tedd egyel fejjebb hogy több benyát kapjon. ilyen ez a dellorto karbi KTMel is hasonlók a gondok
ma gondoltam meg járatom kicsit 1,5 hónap állás után a CRM et...
Gyujtás adok rá majd vmi gyanusan elkezd zúgni ((eddig nem rémlik h vmi ilyet csinált volna és nem tudom behatárolni honnan jön)) és hiába próbálom berugni nem indul.
nem volt időm behatóan foglalkozni a problémával gondoltam elöbb megkérdezlek titeket hátha van vmi ötletetek.
Igen "itt" több forumozónak is 250-es Crm-je van.
Ha visszaolvasol akkor választ találsz a kérdéseidre ,de a "boncterem" menüpont alatt találsz tesztet mind a 125-ös és a 250-röl is.
Mi okozza azt a folyamatos kattogó , kerepelő , háttárzajt?
igen csörgik
Talan lesz belole valami.
ha kesz dobok fel kepeket.
:)
Igényes munka.
de anyi pénzt öltem bele amenyiért vehettem volna 3 crm et