Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó nagy lesz az áttételed. szerintem nincs ezzel semmi gond
Előre 12-es megyen
persze vágom, de szerintem simán jó terepezni, ha az elsőre is megfelelőt választott.
nem mindegy szerintem hogy egy 250es vagy egy 125ös ( na jó 180as) de szerintem a váltó meg minden teljesen másképp van áttételezve, ezért szerintem nemnagyon lehet 250hez hasonlitan, csak a próbánál fog kiderülni mi a stájsz
ja, nekem is 48as vagy 50es van fent. nem lesz para
de számít az is hogy elöl mid van!
egy elektromos motor működteti 2 bovdennel. sok motoron így van.
Sajna a 250esekhez nemértek egyáltalán. elektromosra tippelnék
Helló! LaciCRM te úgylátom vágod a dolgokat ezekkel a crm-ekkel kapcsolatban!:)
Nem tudnád megmondani nekem hogy a 250-es CRM-en elektromos power szelep van-e vagy mechanikus?
majd az új gazdája kitisztítja

de a tiédet egyenlőre még neked kéne megmosni
Hú egy kicsit koszos a légszűrőd

Próba cseresznye
Nem vesztel vele semmit! Max egy kis pénzt
Hm, igazából nem is vettem volna semmit, ez ősszel gyakorlatilag az ölembe hullott .
Most dolgozgatok rajt amikor van időm és igen hétvégi motorozásra tervezem.
Minél agresszívebb legyen az a célom, harapjon , lehessen csapatni rendesen, aszfaltot nem is fog látni .
Mindenképpen nagy áttételt akartam hogy nehezebb terepen is tudjam használni a magasabb sebességfokozatokat ,bár igy meg lehet hogy az alsók vesztik majd értelmüket .
Talán kicsit túllőttem a célon ezzel az 50 es kerékkel :|
Jövő héten ha minden jól megy akkor kiderül.
Hát ja próbát megér
húú 180as hengerrel 50es lánckerékkel morcos lessz az a gép!
Csak nembiztos hogy sokáig fogja birni. Látom van nagyvasad is , és ez csak hétvégi mulatságokra van (gondolom én) de akkor miért nem veszel CR-t?
sziasztok
Nem tudtok 125ös crm-hez (1999es) eladó műszerfalat?
köszi
Egy próbát megér , meg már megvettem rá
Ha bukta akkor van egy eladó 50 es lánckerekem
Ledobtam a gyári kipufogót. Most egy Husquarnával próbálkozom, a hangja nagyon jóféle de erőt még nagyon nem próbáltam mert még eléggé darabokban van a bringa.

segitek ahol tudok
LaciCRM, köszönöm a motoros pályafutásom támogatását :)
hohóó 180as malossi? Az is bitang lehet de ha nincs kipufogórendszer akkor még nem az igaz , valami tuning rendszerrel jön ki belőle az állat

50est ne tegyél nagyon nemjó szétfogja pörögni az agyát 1-2 ben,
majd meglátod az nemjó!
50-est teszek hátulra, csak terepre lesz úgyhogy szeretném ha harapós lenne inkább mint gyors.
Amúgy egy 125-ös 180-as hengerrel
Remélem jó lesz
R&B31# Figyelj milyen vastag a fúró és pontosan fúrj, kevés a falvastagság ugyhogy galibát is csinálhatsz a csapágyházzal.

Én egy vaskarikába furtam bele és azt ütöttem bele az agyba
40es volt hátul elöl nemtudom 145öt ment 2ben gázra jött kerékre bitangerős volt
de ez nektek nem irányadó mert 160 ccm es tuning gép volt igy nemlehet alapul venni ha a gép erősebb vagy gyengébb

Egyebet nemtudok elmondani, kérem kapcsolja ki
kreativ vagyok, ha ez a fórumon eddig nem is jött át

Ugy rögzitsd hogy a pöcök valamivel nagyobb legyen mint a luk és kalapácsal üsd bele, szóval tulméretes legyen a pöcök na érted
LaciCRM...bazzeg...Neked agyad is van...én erre eddig nem gondoltam :) Mármint nem arra hogy van agyad /ezt egyből feltételeztem, úgyhogy nehogy sértésnek vedd a dolgot mert semmi ilyen szándék nem volt benne/ hanem arra hogy belefúrjak...de az a két "vaspöcök" az hogyan lett rögzítve? Előre is köszi.
Jóreggelt!

Azthiszem elértem a teljesítõképességem határát.
Ennél jobban fizikai képtelenség szétszedni egy motort. :D
Naszóval, most hogy így szét lett burítva kicsit gondolkodtam.
Esetleg valamelyikõtök nem kisérletezett az áttétel, elsõ hétsó lánckerék arányával?
Esetleg valami tapasztalat?
Mekkora átmérõjü hátszó lánckerék van a crm-eiteken? ^^