Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

motorblokk sebváltó ház része megvan?
persze, hogyne ertenem meg. talald ki az arat, aztan meglatjuk h kell-e nekem km ora:) amugy valszeg kell...
Heló!
Írtam egy másikat! Majd meglátom, de má nemsokára kellesz az új gép
hehe - sok sikert most mondanám hogy akkor legyen egy ezres, de tényleg fogalmam sincs az áráról, és ha mondjuk egy bontott is 5 rugesz, akkor azért nem adom oda bagóért - már nem zsidóságból - csak most még a 100-asok is jól jönnek sajnos, szóval mindenből forintot akarok csinálni amiből lehet... remélem megérted üdv
nem kaptam, csak olyat h cserélni akarnak. . . . ez a címem: gyuri89@dunaweb.hu ha komolyan érdekel telóban mindent elmondok!
Üdv! Már írtam neked e-mailt. Majd válaszolhatnál rá!
hat mondj ra valamit. meg en is megnezem, hogy nem lehet e megcsinalni, vagy vmi mas megoldas nincs e. pl azt tudom hogy a dt kompatibilis a wartburg-gal hatha talalok vmi jot a crm-re is
udv
http://www.kepesmotor.hu/kawas...

http://motor.hu/mot
or_vpage.js...


na itt megtalálod a képeket is! első lámpát kell rá venni azért is olcsóbb. . . . .
az áráról fingom sincs - nem kellett még ilyent vegyek, de ha érdekel a cumó akkor kikalkulálom

a ktm-ről még nem csináltam értelmes képet, egy videót csináltam róla 7 végén, de annak meg szar az on-board része, mert a földet nézi végig, és gondoltam majd csinálok másikat, addig nem töltöm fel - de ki tudja mikor csinálok másikat, úgyhogy mindjárt feltöltöm, az indítás meg ilyesmi látszik rajta.
Váltó,kuplung kosár, kuplung oldali fogaskerekek, berúgótengely,gyújtás 2 db álló és forgórész,blokkház 2 jobb és egy bal oldali,rengeteg csavar, apróságok minden féle hézagoló távtartó ami a blokkban van(2db mindenből) van egy tárcsavédőm ha érdekel valakit, és még soksok apróság ami mostnem jut eszembe
Hali
Csak blokkcuccaid vannak?
Most momentán nemnagyon kell semmi, de jó ha van ez-az:)
Rövid felsorolást dobsz? Köszi
Üdv! Küldj már képet a kdx ről a t.92@freemail.hu-ra. Érdekelne engem!
Köszi!
370 E FT a legvége!
Mennyiért adod a KDX 250-et?
egy kepet tudnal rola dobni? csak mert biztosra akarok menni, hogy az e ami kell. meg mondj egy arat is ra. meg egy kepet dobhatnal a ktmrol is
jahh, nemcsak spirál, hanem lenti része is megvan gumistól zsírostól, szóval ráteszed a tengelyre meg bedugod az órába és megy üdv
nekem van egy hibátlan spirálom, elfelejtettem odaadni, amikor cseréltük a vasat. ha érdekel szólj!
125öt néztem tehát nem szóltam
sziasztok. keresek egy 125ös !RENDSZÁMOS! crm-et... lehetőleg 96nál ne legyen régebbi. Ha valaki tud, lécci irjon... :) Köszi
Ja, csúnya lenne egy 250 es endórótól a 28 lóerő. Még a legrégebbi 250-es crm is 37 lovas!
http://www.crm250.com/specs.as...
crm-nel gyarilag 42 van megadva, persze nem azt mondom h mindegyik ennyi, biztosan kevesebb mivel mar tobb mint 10 evesek. nincs itthon fekpadom hogy megmerjem, de sztem 28 nal tobb. a tobbi motort nem ismerem.
1 kicsit elolvastad a lovas részt mert 26-27-28 között vannak
nemreg bedoglott a km oram, gondolom km ora spiral vagy ilyesmi hiba lehet? ehhez van valamid?
nekem 250-esem 114 kg volt forgalmiban - ami szertinem elfogadható súly egy ilyen korú és célú motornak - sőt! és hozzáteszem, hogy a valóságban sem volt nehezebb szerintem - az exc is pont 114 kg forgalmi szerint, kb. ugyanolyannak érzem a súlyát, mint a crm-é volt - bár ezt csak ha tolom, mert menettulajdonságai azért sokkal jobbak. ha endurozni akarsz, akkor ne egy pehelysúlyú motort keress, egyrészt mert nem fogsz találni, másrészt nem feltétlen előny, ha túl szöcske a vas (ez is csak szvsz). remélem segítettem - üdv
a 125 ös crm re rálehet tenni a cr tankot.

amugy még mindig vannak 125ös alkatrészeim dögivel, ha most szól valaki ócsón megszámítom de ha nem szombaton elmegy a motorral egyyütt.