azt szeretném kérdezni, hogy a crm az a cr lámpás változata? tehát egy üzemórás versenyenduro vagy a nevén kivűl semmi közze a cr -hez? ja és főleg a 250es érdekelne ...
hát egy 4T husabergre 2x annyit kell költeni mint egy 2T hondára, legalábbis ez így szokott lenni, nekem még nem volt 4T motorom.
6-7-8 literre tippelném. de fogyasztást sztem senki nem nézi endurónál meg crossnál mert hülyeség és elég nehéz lenne számolni (max azért hogy tudja ha valami nem smakkol)
utcára kell, vagy pályára vagy erdőbe?
De kb mégis mennyi a fogyasztása egy 250 es crm nek(min-max), azért kérdezem mert volt egy 50 es Beta motorom ami átlagban megevett kb 6 l -t(nem azért mert ki volt kopva vagy valami más baja lett volna, csak azért mert volt benne erő).
Most akarnék nagymocit venni csak nem tom h most egy "olcsobb" 250 es 2T vegyek vagy egy kicsit drágábbért már egy 4T-t.(Husaberg)
én kimotoros boltban vettem de ez a gumi mindenhol anyyiba kerül 10e ft
mitas c10 16os méretben, láncvédőt, sárvédőt , és a középsztendert le kell venni.
LaciCRM üdv.. már énis jórég tag vagyok, és most tőled kérnék segítséget, nem nagy de kitérek rá. még pedig azt kérdezném hogy a simsonod ami volt, arra hol szereztél hátra cross gumit? mer szalonbol énis tudok de hátha te ólcsobban tudnál.. előre is köszönöm
-fogyasztás nem vészes, persze nagyon sok mindentől függ...ha endurót vagy cross-t veszel akkor ne azt nézd h mennyit eszik, mert úgysem arra költesz a legtöbbet, hanem olajokra, meg arra ami eltörik:D
-alaktrész van bontva is + hondánál is készségesek jó pénzért.
-pinkmotors.hu
-ha karban van tartva miért romlana el? (ha nincs akkor meg elég sok hibaforrás van)
nekem pl eltört a km óra meghajtó spirál, ez másnál is előfordult már, de sztem ez minden tizeniksz éves endurónál megesik. komolyabb típushibáról nem tudok, hiába gondolkodom. majd a többiek megmondják.
amiket meg időről-időre venni kell: olajok(váltó, teló, 2t, légszűrő,láncspray, ritkábban fék), lánc, lánckerék, szimeringek, karmantyúk, stbstb. de ez mind a motorozással jár
Pár kérdéssel fordulnék hozzátok.
Most szeretnék venni egy honda crm 250 est csak nem tom h megéri e!
pl:
- nem tom h mennyi egy ilyen 250 es nek a fogyasztása
- milyen az alkatrész ellátás/ár.
-mennyi bele az uj dugó.
- mi szokott rajta elromlani(ha normálisan karban van tartva és nem a dugóra gondolok)
a világért sem rontanám el a biznicedet de az ingyen az óccsóbb píz mint a 2ezer, én meg olyan ember vagyok, aki azért regisztrált ide, hogy segítsen vagy segítséget kapjon
szóval a link: http://cid-c7269c3f70eb18e9.sk...|51989-1999|6-%2
0Revue%20Moto%20Technique.pdf
(aki letölti az utaljon át a számlaszámomra 10ft-ot különben balhé lesz)
amúgy boldog karajcsont, remélem mindenkinek hozott valami motorosat a jézuska.
Szevasztok!
Ha CRM 125-höz kell service manual 1989-től 1999-ig minden tipushoz van Spanyol nyelven, részletes leirásokkal, képpekkel,rajzokkal.(Nem parts manual!)Jobb mint a gyári.Cd-n Pdf-ben,óccsó pizé 2 rugó + postaköltség.
van 2 blokkom a belsejével mindennel válto meg ijenek, henger nincs karbisincs de vanb gyujtás deknik merúórész kuplung kosár fogaskerekek vegyétek vigyétek. ja 125ösé
Eladó 2 db Mitas c-04 110/90-18 as gumik!Mind kettő szép állapotban van nincs repedezve stb...!11-12mm bütyökmagasság középen!3000Ft/db, a kettő együtt 5500Ft!Mail címem: izirajder2005@freemail.hu
hát igen ami piros az 600 lovas, de az enyém az ezer volt azért volt kék hogy a menetszél ne tépje fel a neolux pirosat, mert ez szubaru( ) gyöngyház metál vót
azt szeretném kérdezni, hogy a crm az a cr lámpás változata? tehát egy üzemórás versenyenduro vagy a nevén kivűl semmi közze a cr -hez? ja és főleg a 250es érdekelne ...