Bátyusé a Honda, de tény, hogy elszakadt benne a spirál és most csak úgy mindenféle kontroll nélkül száguldozik...
Amúgy 250-es motorod volt, vagy ebbe a 25-be is ugyanaz a spirál jár? Meg hogy lehetne egyeztetni (karácsonyi ajándéknak jó lenne )
hello. én is beletöltöttem a cirmibe - még mielőtt eladtam - a shell 2t-t. annyit kell tudni róla, hogy benzinkúton 2 rugó volt belőle 1 littyó, és wareszhoz, trabihoz, meg hasonló 2ütemű versenymotorokhoz ajánlották. na de a lényeg csak annyi hogy elment azzal is, bár hosszabb használat után biztos nem köszönte volna meg a vas. előtte viszont q8 rs-extreme-et töltöttem bele mindig, ami 2500 ft volt motorosboltban a liter - és nagyon sokféle igénybevételt kibírt vele minden probléma nélkül. én merem ajállani - tekintve hogy itt nem milliós motorokról beszélünk, nem hiszem hogy érdemes megvenni bele a legdrágább legprofibb olajat, ha ugyanúgy elmegy másikkal is. üdv
Hello!
én 1:40-es keverékkel használom.az olaj pedig változó..vagy ipone S2 vagy elf xt.
de azt mondják mindegy csak full szintetikus legyen...
mondjuk nekem elment a legszarabb ásványi agipossal is amikor nem volt más..de azért 1:20 ba kevertem akkoriban:D
tarján az tarján:) www.gerecsemotor.hu
a többit azt meg kell keresni, nem tudom az elérhetőségeket, de guglizd meg: mesterszállás meg majosháza.
idomok terén nézz szét a www.universalmotor.hu -n biztos van olyan amit rá lehet faragni, meg van sok univerzális idom is.
hát igen, a rezó az sajna elég nehéz(meg a fém tank is)...ha lesz alkalmam lecserélem, de még énsem tudom mire lehetne. persze lehet rendelni DEP, pro circuit meg FMF rendszereket, de az nemhiszem hogy megérné a crm esetében....
helló! nekem Honda CR Sárvédők voltak ráfaragva anno a bike-ra :D! Jól néztek ki! a rezót meg vagy szétvágod és kiszeded belőle a folytást ( nekem úgy volt) vagy teszel rá egY normálisat! remélem tudtam segíteni
Kösz kissa!
Ha leszedem a hátsó (tényleg katasztrofális gyári) lámpát, akkor viszont a sárvédőn lévő bevágás éktelenkedik a motoron. Milyen motornak a hátsó sárvédőjét lehet a crm-re rászerelni (hogy jól is nézzen ki). Látom a motorodnak sem eredeti az első sárvédője (talan vmelyik yamahájé?). Ja és a rezó dobról van vmi hallomásod (a gyárinak egyrészt olyan súlya van hogy na, a hangja meg túl csendes).
Ja, és tarján az Salgótarján, meg ott hol vagy kit lehet elérni?
Üdv
A napokban sikerult hozz`ájutnom egy honda crm 125-ös gyári versenymocihoz.
A cross/enduro kategóriában ez az elsõ motorom ezér megkérlek benneteket,aki tud segitsen néhány kérdés megválaszolásában.
Jobb oldalon a motorbol,a vizpunpa felöli rèszröl a motorzajba keveredik egy halk kattogó ,ketyegõ hang amit nem tudok hova tenni.
A motor tokeletesen müködik, jól megy, minden fordulatszámtartományban jól adja le a nyomatékot.Csak ez a hang... nem tudom természetes e, vagy valami hibára utal.
Ha valakinek ezzel kapcsolatban van tapasztalata, ötlete akkor szivesen várom.
Ja és ha esetleg valakinek lenne egy eladó kitámasztója a mocihoz akkor kérem jelezze.
Köszönöm elöre is a segítséget!
hali
amikor elkezdtem olvasni akkor azt hittem, hogy valami extrabrutál alaktrész kell ami a földön sincs, nemhogy itt. km spirálja van zoltan_r -nek, ő jár néha itt is de mostanában átnyergelt egy ktm-re, szal ktm fórumokban is keresheted. (szakadt spirálom + minden műszer van nekem is ha valamiért olyan kéne:D:D)
indexből + hátsólámpából vegyél utángyártottat. index kb 3-4000/pár. ledes hátsólámpát én 4 rongyért vettem(E betűs), egy soros, nagyon szép és alig látszik.
persze mindenből lehet venni bontottat, sokkal nem olcsóbb viszont nagy és csúnya. nagyobb bontó a mesterszállási és a tarjáni, nekik biztos van mindenféle, crmhez is biztos(talán még spirál is).
üdv.
CRM-es szakik! Tudja vki, hogy 250-es CRM-hez honnan lehet bontott, vagy jól árasított alkatrészt szerezni (redbaron kizárva, márcsak az ára miatt is)... Ilyenek hiányoznak: km spirál, index+hátsó lámpa. Ja, és próbálta már vki azt, hogy hogyan hat a mocira a rezó kicserélése, illetve melyik gyártmányét érdemes felrakni?
minap vettem egy 125 CRM et ! Szeretnék kérni az itteni tapsztal tulajoktól tanácsokat... minden féle hasznos dolog az üzemeltetéssel kapcsolatban érdekelne! (pl: hidegindítás, tartalékkal mennyit megy még kb ((egyáltalán milyen állásban van a beinzincsap tartalékon? )) van vmi amire külön kéne figyelni?))
Nerm nem semmi gond , ezért kérdeztem
Gondolom tudtad( a képek alapján) hogy mit veszel, részemről abszolút semmi gond az üzlettel, használd egésségel, én is azt teszem a vodkával
Nem az állapotát kritizáltam semmi gond félreértessz !Azt látom hogy ez hüvelyes csak kiváncsi vagyok hogy az újat is hüvelyezi a polini vagy nicasilozza?
A malossi vezérlése jobb tuningolás szempontjából kedvezőbb és ideálisabb a hengerfej alakja ,és az nicasilos gyárilag bocs ha félreértettük egymást!
Ez nicasilos, de ettől jobb vagy úgy általában jobbak a malossik?
Ha általában akkor emondanád miért?
Egyébként én mondtam meg képeket is tettem fel hogy ez bizon ilyen állapotban van.
Igen köszi tegnap este hozta haza a bratyó!
Szerinted ez hüvelyezett vagy az új nicasilos ?
A malossi klassisokkal jobb mint a polini mert 1 et már szereztem!
Amúgy 250-es motorod volt, vagy ebbe a 25-be is ugyanaz a spirál jár? Meg hogy lehetne egyeztetni (karácsonyi ajándéknak jó lenne )