Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mármint az olajat cseréled le a kuplung meg nem megy tünkre
én beletenném azt az olajat is biztos...ha meg megcsuszik lecseréled kuplungot nem megy tönkre
szted akkor jó elővigyázatosnak lenni és cseréljem le olyanra amit ti mondatok?
mert nem akarok 1 szar olaj miatt kuplungot cserélni
mi legyen szerintetek?
2500, meg 5000, mondod te, ja és azt is tudod mekkora árréssel dolgoznak, biztos lehetsz benne nem 20 százalékot dobnak rá, hanem vagy ötvenet, így lessz neked 2500 meg 5000. , ahogy itt egy kurva fogaskerék váltóba 26000 pénz, kint meg 13 000 ugyanaz, na akkor
hát ha átverik motorosboltba akkor átvernek máshol is, amugy csápágyboltba is meglett mondva hogy mibe kell, és éppen azt mondom, hogy ugyanazt hoztak, de majd elküldöm a kermibe, hogy bevizsgálják az anyagot amiből gyártották , egyébként kétévet eljárok ezzel is, nekem megteszi.
De ha nem hiszel nekünk, bemész a csapágyboltba, és elmagyarázzák neked.
Szerintem akkor csúnyán átverték a haverodat, mert a szimering nem jó a telóba! Vagy jól benéztétek!
Ahogy már írták, sok külömbség van szimering és telószimering közt. Szimeringet kapsz 200ft-ért, telószimeringet meg 2500,-ért. WP telókba meg 5000,-ft.
azért köszi a sok okosságot, és tartsd is karban a gépet, adjál meg neki mindent, és akkor talán az új konstrukció 04-es is kibír majd 10-15 évet, de ez majd kiderül.
hát barátom nem akarlak elszomorítani, de a közönséges szimering (ahogy te nevezed), és az itthon kapható karmatyú között az a külömbség, hogy semmi, most vett spanom teljes felújító cumót, és láss csodát ugyanaz volt benne, hehe mily furcsa dolgok, és boltbol ráadásul, ugyhogy tesó hacsak nem japánbol rendeled akkor ugyanazt használod csak háromszoros áron ., egyszó mint száz én nem tudom te milyen szimeringet láttál biztos sima egyaljkút, hát az persze hogy nem jó :))))))))))
ha olajcsere elött jol müködött, az uj olajtol meg megcsuszik:olajcsere.
próba
aha értem és ha megcsúszik akkor új kuplung kell? vagy elég ha lecserélem az olajat?
sztem az elöbbi
sajnos nem tudom h a sima motorolajtol ami autoba valo megcsuszik-e,50-50% az esély rá.
a motorkerékpár olaj és az auto olaj másképpen van adalékolva.
Hali!
Mint azt az adatlapomon is láthattad volt egy Hornetem, amit beszámítattam. Elvileg Hondát szerettem volna, de már sajnos sehol nem volt raktáron, így maradt a Yamaha. Nem volt egyszerű döntés a modellváltás, míg meg nem jött a moci sokat törpöltem rajta, hogy jó döntés volt-e? Szerencsémre igen!
A Yamaha egy sokkal kezesebb, nyúlósabb motor a Hondánál. Kicsit fura volt először, de hamar összebarátkoztunk. Azért ez sem ment simán! Karburálási problémák léptek fel (Hondánál ilyen sosem volt), ami mára már megoldódott. Súlyomhoz kissé lágy volt a futóműve, kis igazítást ignyelt. Egyre jobban kedvelem, de ha most megkérdeznéd, hogy mi lesz a következő, akkor kicsit vakarnám a fejem. Valószínűleg kipróbálnám a Kawasakit, nagyon jókat írtak róla, vagy maradnék a Yamahánál. Ami számomra bizalomgerjesztő az YZF-nél az, hogy még nem kellett szelephézagot állítanom sem, minden gyári értéken, míg a Hondákon ez sűrűbben előfordult.
És akkor szted ettől az olajtól meg fog csúszni a kuplungom?
De olvastam erről az olajról ez is 4T olaj!
a 4T olajok tartalmaznak kuplung csuszásgátlo adalékot ,ez nem.ha nem akarsz drága 2T váltoolajat vagy 4T olajat venni jo az ATF automata váltoolaj,ez is tartalmaz csuszásgátlo adalékot.
de probáld ki,vagy jo vagy nem,ha már megvetted.
a 16-os az O gyürü,a 2-es az meg egy aluminium gyürü
Szecsu!
nagyon megköszönném ha az 1780 és az 1781 es kérdésemre válaszolnál
köszi
Hellósztok!
azt szeretném kérdezni h ezenn a képenn melyik az "O" gyűrű? a 2-es vagy a 16-os?
ha mondjuk a 2-es akkor a 16 os az mi?
vagy ha a 16 os az"O"gyűrű akkor a 2 es az mi?
remélem érthetően fogalmaztam
http://www.agrokerholding.hu/i...


Ien olajat vettem a blokkba ez jó bele?
Helló.
Hát az hogy milyen olajat rakjál a telóba sok dologtól függ(het).
Pl.Súlyod,tempód,vezetési stílusod meg ilyenek,mind befolyásolják azt hogy mi az ideális futómű beállítás.Aminek természetesen része a villaolaj sűrűsége,és mennyisége is.
Az álltalános(gyári érték) olaj Showa 5W forkoil,és ha jól rémlik akkor a min.385ccm a max. 425ccm.
Azaz a tanácsom valami normális minőségű 5W olajból 400ccm száranként,és utána próba.
Én helyedben úgy kezdeném hogy húzó és nyomofokozati csavart is középállásra tekerve indítani,és az állítással arról haladni a stílusnak és egyéb szempontok figyelembe vételével.
A "normális" olaj számomra a Motul,Showa,Öhlins esetleg a Bud Racing.
Áraik nagyjából 6 pénz/liter.
A blokkba jó a 10W40 es olaj,de csak ha 4t motorkerékpár olaj!
A normál (autóknál használt) olajak többségében van egy kenést segítő adalék,amit a motorok kuplungja nem annyira szeret.Van hogy megcsúszik a kuplung ha ilyen olajat raksz.

Na cső!
Hello szecsu!
olyan kérdésem lenne h mien olajat rakjak az első telómba?
meg h mennyi kell bele?
meg h valvoline 10w40 es olaj jó a blokkba?
Én aztán nem bánom...
Csak úgy kiegészítésként írnám,ha a szimering is éppen olyan kevés időt bír ki mint a karmantyú,akkor a telóddal akadnak problémák!
Vagy a cróm sérült,vagy a persejei kopottak,vagy egyszerűen csak szerelési hiba(mármint a kerék hézagolása nem megfelelő,vagy a kerék helyreillesztésének sorrendjét nem tartod be.)Ja és olajat sem árt cserélni kb 20 óránként,mert nem csak az olaj kenőképessége romlik hanem a súrlódásból adódóan koszolódik,apró alumínium kopadékkal telítődik és ezáltal sokkal jobban koptatja a gátlót,szimeringet és a perselyezést.

Megjegyezném hogy a jelenlegi motorom második szezonját tölti nálam és szimeringet(karmantyút) még nem cseréltem benne.Igaz olajat már háromszor,és sűrűn tisztítoma porvédő és a szimering közötti területet.Amibe minden alkalommal egy kevés szilikonzsírt kenek.
Szerintem ez a hosszú élet titka!A motort nem csak használni kell,hanem gondozni is!
Hát az mindenképpen ajánlatos mert meg fog halni a szimeringed!
ne vársz sztem a felújításig vele mert akkor ha megdöglik a szimeringed akkor vehetsz azt is!
sztem mihamarabb vegyél rá ahogy bódodban áll