hali mindenkinek, kellene egy kis segítség, cr250r 92-es, 1, 2 be magas fordulaton nem akar húzni dadog, mint mikor hideg a motor, akkor egyszer gondol egyet megint jó, aztán meg nem, 3, 4, 5 be viszont mindig jó, és alapjáratom is egyik napról a másikra elment (lehet vadászni ), karburátor szét lett szedve, kipucolva, akkor sincs alapjárat, ugyanúgy dadog egy kettőbe, gyertya lett cserélve, semmi, falsot nem szív mert megnéztem azt is, mi lehet a gond?gyertyakábel, gyújtás? vagy karburátor, még azon filóztam hogy lehet hogy az alapjárati fúvóka szar, dehát annak nem hiszem hogy köze van ahoz, hogy kisfokozatba nem húz, nem tudom mi lehet, ha van valakinek tippje, vagy már csinált hasonlót a motorja segítsen!
Sziasztok!
Nemrég adtam el a 2001-es 250-es CR-emet és most lenne kb 650-700 ezrem másik motorra. Csak azt nem tudom eldönteni, hogy 2 vagy 4 üteműt vegyek. Én igazából nem motorozom sokat, mert keveset vagyok otthon, bár megyek pályán is és endurózgatunk is.
Tetszenek a CRF-ek, meg jól is mennek, de állítólag sokkal szervízigényesebb mint a 2 ütemű. Mégis kb mennyibe kerül egy dugó, szelep és vezérműlánc csere és hány üzemóra az élettartama?
Ki mit venne ennyiből?
Előre is köszi a segítséget!
köszi majd megcsinálom a napokbs csak ma még nem érek rá:( bátyám ballag és készülünk:Dszoval majd utánna
De akkor azt a csavart egyártalán ne piszkáljam? csak szétszede és kitisztitim meg az uszot + nézem...
Az ott azzal a csavarral tudod leengedni a karbiból a benzint, de azon a csapon akkor is kifolyik, ha túl magas a benzinszint. Valószínűleg azért folyik mert felakadt az úszod, vagy valami kosz került az úszó alá, és ezért nem tud rendesen lezárni. Szed szét pucold ki 5 perc és már nem is fog folyni.
Hello
a motoromon a karburátor alatt van egy kis csap és egyszercsak elkezdett belöle folyni a benzin de nem tudom hogy miért? tömködés vagy mi lehet a baja?itt van kép hogy mire gondolok köszi ha segitetek
Biztos ugyanaz a megoldás mindenesetre a Suzuki meg a Yamaha megoldása jobban tetszik. Na majd holnap meglátjuk a foton de szerintem nekem egy rugós vagy kontakt alátét hiányozhatót valahonnan.
Aha igazad van kb 2 mm vastag!
de majd hnap lefényképezem és felrakom h hogyan néz ki!
az enyém amúgy 250 es de sztem ugyan az a szisztéma alapján van a 25 ös is!
Ha lefotóznád az segítene de nagyából én is tudom csak lehet hogy hiányzott nekem eddig is valami. Nekem eddig úgy volt, hogy az első lánckerék mögött volt egy nagy alátét azt hiszem rugós, aztán lánckerék előtte egy nagy alátét aztán a csavar.
Hogy kellene kinéznie az első lánckerék felfogatásnak? Mert nemrég sikerült elhagynom az eredetit is egy hagyományos alátétet raktam fel meg egy csavart és most az is lelazult és sikeresen letörni 15 fogat a hátsó lánckerékről. Akármennyire meghúzom a csavart mindig meglazul.
sziasztok! van egy muzeális 125 ös cr-em. már csajba is öreg ! olyan info kéne hogy dugattyú magasság meg persze csapszegtöl fel és lefelé! meg a hajtokarnak is kéne a mérete! mert nem megy a szemétdomb már amikor megvettem akkor se ment kopott is volt teljesen szétt lett döntve és fel lett furva és ujjitva!persze ugyan olyan dugot rendeltem bele mint amilyen benne volt 80-84-ig aztán hosszu baszakodás után rájöttem a motor 85 ös , de azért nem rendelem még meg a másik dugot mert a fötengely elég ujjnak tünik és ha a hajtokarral együtt cserélték a dugot szoval mind a kettö 84-es akkor lepippantom magam! IMÁDOM AZ ILYEN TÁKMESTEREKET! szoval ebben kérek segitséget vagy egy olyan oldalt ahol ezt megtudom nézni ahova le vannak irva a méretek!
Nemrég adtam el a 2001-es 250-es CR-emet és most lenne kb 650-700 ezrem másik motorra. Csak azt nem tudom eldönteni, hogy 2 vagy 4 üteműt vegyek. Én igazából nem motorozom sokat, mert keveset vagyok otthon, bár megyek pályán is és endurózgatunk is.
Tetszenek a CRF-ek, meg jól is mennek, de állítólag sokkal szervízigényesebb mint a 2 ütemű. Mégis kb mennyibe kerül egy dugó, szelep és vezérműlánc csere és hány üzemóra az élettartama?
Ki mit venne ennyiből?
Előre is köszi a segítséget!
De akkor azt a csavart egyártalán ne piszkáljam? csak szétszede és kitisztitim meg az uszot + nézem...
a motoromon a karburátor alatt van egy kis csap és egyszercsak elkezdett belöle folyni a benzin de nem tudom hogy miért? tömködés vagy mi lehet a baja?itt van kép hogy mire gondolok köszi ha segitetek
de majd hnap lefényképezem és felrakom h hogyan néz ki!
az enyém amúgy 250 es de sztem ugyan az a szisztéma alapján van a 25 ös is!
Hogy kellene kinéznie az első lánckerék felfogatásnak? Mert nemrég sikerült elhagynom az eredetit is egy hagyományos alátétet raktam fel meg egy csavart és most az is lelazult és sikeresen letörni 15 fogat a hátsó lánckerékről. Akármennyire meghúzom a csavart mindig meglazul.
1518 2 mp, akkor milyen átmérőjű dugattyú kell vennem?
http://www.barinkamotor.hu/mot...
itt megvan a szakrajz is hozzá,keresgélj
\' ÉVJÁRAT 80/84 \'85/86
GYÁRI SZÁM 13101-KA3-710 13101-KS6-000
TULMÉRETEK 0.25-2.00 0.25-2.00
asc. 0.25 asc. 025
A 55.50 54.00
B 59.00 61.00
C 14.00 14.00
D 21.50 21.00
E 12.50 14.00
F 12.50 ~~~
G 20.00 19.50
DUGATTYU FEJFORMA DOMBORÚ DOMBORÚ
Milyen Segítség kellene!
Lassan kész a motor de milyen hajtóműolajat vegyek bele?
Nem kell oly drága az ára viszonylag megfeleljen a kenési adottságaival...;D
Üdv:Steel