Endurozni kell! 25ős dt je van havernak azt kicsit kevés, van erre pár siratófal amelyiken nem megy föl mert félúton elfogy a lendület! „kellene bele felező ” Valamint nagyon lágy a rugózása a dt nek crm ről azt olvastam hogy nehéz az alkatrész beszerzés. Tsr-t nem ismerem. A régi dt-mel is az volt a legnagyobb bajom hogy nehéz volt. Menyit eszik egy 25ős cr ha endurozásra használják?
Nem kell hozzá semmilyen paszta, ha erre gondolsz. Elvileg (gyakorlatilag is) nyomatékra húzva a tömítés kell csak. Azt azért nem árt megnézni, hogy a felületek síkban vannak-e?
Tegnap váltam meg régi DT 80-asomtól és most a CR 125 nézegetem nagyon tetszik ez a moci csak kissé vegyesek még az érzéseim a cross gépekkel kapcsolatban. A váza és a teljesítménye miatt vennék crosst, de a pénztárcám nem szívesen venne. 90-94 közöttieket nézegetem amiket még talán meg tudnék fizetni. De ahogy a hozástolásokat olvastam az alkatrész árak elég húzósak. Főként a henger és dugattyú keserített el, na meg a fogyasztás. „persze megértem hogy a lovakat etetni kell”.
Nekem endurozásra kellene, de szeretnék vele ugrálni is kicsit. 95%ban erdei utakon szoktunk motorozni a max 90km/h mert a többiek gépei nem mindig bírják a tempót. Persze ha egy nagyobb eső után a vadászok meg a traktorok szétbarmolják az utat akkor sokszor jó ha 10-el tudunk haladni. Általában minden hétvégén meggyűnk 80km-t télen nyáron. Ezekkel a feltételekkel kb. menyi lenne egy 125ősnek a fogyasztása és meddig bírná egy henger és dugó?
helló motorosok! Azt szeretném megkérdezni,hogy amikor összekell rakni a hengert a hengerfejjel akkor a tömítéshez kell-e tömítö anyag! segítségeteket elöre is köszönöm! Laci
Ugy néz ki, hogy megvan a motor baja!Az állórésznél a tekercsbe megszakadhatott a szál, de érdekes mert jeladó az jó és a tekercs is jó a mérés szerint, de ha benne van a mociba akkor megint nem.Lehet h a mérésnél nincs akkora mágnesesség és mikor már a mociba van akkor pedig van és elmozdul a szál.Lehet h hülyeséget mondtam és ha van ötletetek akkor mondjátok kérlek.Kösz
Halihó! Nemtudom meg lett-e a motorod hibája?! Nekem egyszer csinálta ezt a cr250,énis le...optam magam mire rájöttem,nekem a gyújtókábel huzkodott átt a vízcsőre. Inditsd el sötétben,és ha bármilyen szikrát is látsz a hengerfej körül,cserélj gyújtókábelt,pipát,esetleg egy gyertyát is. Ha a többi cucc jó,(karbi,membrán..)tuti ez lesz.
Szeva! Gondolom új dugót fogsz venni a régi helyett,azért kell a méret... Nem fontos mekkora volt a régi dugó,az újakat amúgy is 1,vagy 2 százados türéssel lehet kapni,és nem mindegy hogy mekkorát veszel bele! Ha túl passzos,nincs olajtárolása,megragadhat,hamar elkopik,a túl kicsi meg csilingel a hengerben,meg nem tömit szépen az öblítö ablakoknál. Vidd be a hengert oda ahol veszed a dugót,és megmérik furat & ovalitásmérővel nogy mekkora a kopás a hengerben,ahhoz a mérethez adnak dugattyút.A boltosnak tudnia kell,a tutti tűrést! Remélem tudtam segitteni.csákó
Taki és cr 33!
köszi mindenkinek a gyors segítséget!
örök hála!
a service manual-t meg másnem elküldöm mailba ha neked jó! mert én nem igen értek a feltöltéshez(tárhelyre)
Hát jó hogy jó, máskülönben nem adtam volna meg.Igaz én a gyári méretet adtam ami kicsit más (tizedek)
De ha nem 95-ös akkor kidobott 4-5000ft-ot,mivel 94ben is meg 96ban is más a méret.
Meg általában ezeket az öregebb motorokat fiatalítani szokták 1-2 évvel .
Főleg ha nincs jelentős külalak változás .
csá jó8