gondolom azért kell a méret,mert valami olcsot akarsz szerezni ha igy van ne sporolj azon a 4ezren(mivel annyi a 2db szimering) ja,,amugy meg ha megrendeled pl a aprillátol,ők tudni fogják a méreteket
Szia!
Az a bizonyos elfolyó a gyújtás házba esetlegesen összegyűlő olajat,párát stb.hivatott elvezetni.
Ha neked ott olaj csepeg,nagy valószínűséggel a kuplung rudazatának a szimeringje enged.
Ez a Hondánál nem ritka jelenség(Minden szezon végén cserélendő)valószínűleg a szimering anyaga nem igazán van toppon.
Vagy a főtengely szimeringtől szivárog a keverék.De akkor mellékhatásként ingadozó alapjárat(főleg magas),valamint ismétlődő "felpörgés" jelentkezik.Pláne melegen!
Valaki légyszi mondja meg mi ez a nyílás amit a képen bejelöltem. Nemrég észrevettem, hogy folyt ki onnan olaj. Nem lehet, hogy ez vmi túlfolyó?
A moci CR 250 "99 még mindíg :)
Ha valaki tudja a gyári futóműbeállításokat megírhatná!
Mi alapján? Tedd fel a bakra mérd meg az ülés csavar és a kerék tengely közti távolságot. Vedd le aztán mérd meg megint a motor súlya alatt max 5cm mehet össze ha ráülsz akkor összesen 8-11cm de legyen 10cm. A csavar pedig a tartályon csak akkor kell nagyon betekerni ha bazi nagyokat ugratsz de majd kitapasztalod a tartályba pedig 10bar nitrogén kell. Jó mocizást!
Elég nehéz láttatlanban segíteni.A motort látni és hallani kell, hogyan viselkedik milyen tüneteket produkál.Csak találgatni lehet mi a hiba.Vagy bejön vagy nem ez a helyzet.
De azért még agyalok a dolgon pár kanyart.
na megnéztem kiszedtem, semmi baja, azért kitisztítottam, de még annyira koszos se volt, az összes kis műanyag szar rendben van, még megrepedve sincsen, ha nem membrán, nem a kipufogó, nem a karburátor, akkor mi lehet a baja? még valaki adjon légyszi valami tanácsot!
köszi a segítséget, majd szétkapom, mondták h nézzem meg a fúvókát, de az a gyári méret mind kettő 172 és 50, a karburálással nem hiszem h gond lenne, állítgattam és nem lett jobb, a kipufogót leszedtem nincs elkokszosodva, mondták még ötletnek h nézzem meg a membránt szóval szétszedem majd és köszi még egyszer
érthetöbben:ha nagy gázt rántasz megszünik a suber adtafojtás a dugo nem tudja a forgattyusházba szivott keveréket süríteni mert visszatolja a karbiba.
de függ a törés negyságátol és lapkák záratlanságától is meg a fordulattol is
EZ CSAK EGY ÖTLET VOLT a hibára.
AdamX
Azt mondod ki lett próbálva másik karbival? akkor más.
Néztétek a szívómembrán lapkáit hogy rendesen zárnak-e vagy nincs valamelyik eltörve?
Részletezem:a dugó a felső holtpont felé haladva a törött menbránon keresztül keveréket szív a forgattyúsházba.
Lefelé haladva sürítené ezt a keveréket de nem tudja mert a törött membránon keresztül visszatolja a karbiba meg a légszürőházba.
De miért működik?
kis fordulaton kis gázállásnál a suber fojtásként müködik és nem tudja visszatolni és feláramlik a dugo fölé a keverék.
De he nagy gázt rántasz ez a fojtás megszűnik nincs sűrités nincs minek feláramlani a dugó fölé és nincs robbanás.
Szevasztok! Akinek gyújtásproblémája van, az küldjön nekem egy e-mailt a kennex@citromail.hu címre, és segítek névvel, tel.számmal. A gyújtást nem én javítom, csak azt mondtam, hogy tudok segíteni! Tekercs javítás, újratekercselés CDI ha kell, új CDI-t is csinálnak hozzá. Nekem is csináltak, és a NET-en több helyütt hívatkoztak az illetőre, kizárólagosan jó és korrekt tapasztalatokkal van róla mindenki. Én is ezt tapasztaltam!
valaki megmondaná nekem h megkkora első teleszkóp szimering kell honda cr 250 r 95 ös géphez?
köszönöm a segítséget!
Az a bizonyos elfolyó a gyújtás házba esetlegesen összegyűlő olajat,párát stb.hivatott elvezetni.
Ha neked ott olaj csepeg,nagy valószínűséggel a kuplung rudazatának a szimeringje enged.
Ez a Hondánál nem ritka jelenség(Minden szezon végén cserélendő)valószínűleg a szimering anyaga nem igazán van toppon.
Vagy a főtengely szimeringtől szivárog a keverék.De akkor mellékhatásként ingadozó alapjárat(főleg magas),valamint ismétlődő "felpörgés" jelentkezik.Pláne melegen!
Ha ezt az elvet követed, nem tudod rosszul össni.zerak
nem érdekel gyári gyúszókuplung a Bergbe?
Egy kilóért odaadom.
Mitől lehet itt olajfolyás? Minek a hibája ez?
Túl sok olajat rakhattak bele?
Valaki légyszi mondja meg mi ez a nyílás amit a képen bejelöltem. Nemrég észrevettem, hogy folyt ki onnan olaj. Nem lehet, hogy ez vmi túlfolyó?
A moci CR 250 "99 még mindíg :)
Ha valaki tudja a gyári futóműbeállításokat megírhatná!
Köszi szépen!
De azért még agyalok a dolgon pár kanyart.
Köszönöm az infót cr33!
Holnap lesz az inditás dugócsere,hátsó himba,felfüggesztés,kuplung csere után .Alig várom hogy végre megint mehesek vele.
Köszi
Olyan kérdésem lenne h állítottam a rugó feszességenn és most akkor azonn a kis csavaronn is állítani kell ami a gázpalacknál van?
de függ a törés negyságátol és lapkák záratlanságától is meg a fordulattol is
EZ CSAK EGY ÖTLET VOLT a hibára.
Azt mondod ki lett próbálva másik karbival? akkor más.
Néztétek a szívómembrán lapkáit hogy rendesen zárnak-e vagy nincs valamelyik eltörve?
Részletezem:a dugó a felső holtpont felé haladva a törött menbránon keresztül keveréket szív a forgattyúsházba.
Lefelé haladva sürítené ezt a keveréket de nem tudja mert a törött membránon keresztül visszatolja a karbiba meg a légszürőházba.
De miért működik?
kis fordulaton kis gázállásnál a suber fojtásként müködik és nem tudja visszatolni és feláramlik a dugo fölé a keverék.
De he nagy gázt rántasz ez a fojtás megszűnik nincs sűrités nincs minek feláramlani a dugó fölé és nincs robbanás.