Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gondolom azért kell a méret,mert valami olcsot akarsz szerezni ha igy van ne sporolj azon a 4ezren(mivel annyi a 2db szimering) ja,,amugy meg ha megrendeled pl a aprillátol,ők tudni fogják a méreteket
Cső all!
valaki megmondaná nekem h megkkora első teleszkóp szimering kell honda cr 250 r 95 ös géphez?
köszönöm a segítséget!
Köszi szépen a választ, sokat segítettél!
Szia!
Az a bizonyos elfolyó a gyújtás házba esetlegesen összegyűlő olajat,párát stb.hivatott elvezetni.
Ha neked ott olaj csepeg,nagy valószínűséggel a kuplung rudazatának a szimeringje enged.
Ez a Hondánál nem ritka jelenség(Minden szezon végén cserélendő)valószínűleg a szimering anyaga nem igazán van toppon.
Vagy a főtengely szimeringtől szivárog a keverék.De akkor mellékhatásként ingadozó alapjárat(főleg magas),valamint ismétlődő "felpörgés" jelentkezik.Pláne melegen!
Nem,köszi! Eladom a gépet!
mindíg ferodo érintkezik az acél(v. alu) tárcsával.
Ha ezt az elvet követed, nem tudod rosszul össni.zerak
Szia Katuszpeti,
nem érdekel gyári gyúszókuplung a Bergbe?
Egy kilóért odaadom.
Köszi, de egy kicsit bővebben tudná valaki?
Mitől lehet itt olajfolyás? Minek a hibája ez?
Túl sok olajat rakhattak bele?
Nem túl hanem el folyó
Sziasztok!

Valaki légyszi mondja meg mi ez a nyílás amit a képen bejelöltem. Nemrég észrevettem, hogy folyt ki onnan olaj. Nem lehet, hogy ez vmi túlfolyó?
A moci CR 250 "99 még mindíg :)

Ha valaki tudja a gyári futóműbeállításokat megírhatná!

Köszi szépen!
Köszi
köszi szépen, az eddigi segítséget is
Mi alapján? Tedd fel a bakra mérd meg az ülés csavar és a kerék tengely közti távolságot. Vedd le aztán mérd meg megint a motor súlya alatt max 5cm mehet össze ha ráülsz akkor összesen 8-11cm de legyen 10cm. A csavar pedig a tartályon csak akkor kell nagyon betekerni ha bazi nagyokat ugratsz de majd kitapasztalod a tartályba pedig 10bar nitrogén kell. Jó mocizást!
Csak jelzem:kész az adatlapom
Elég nehéz láttatlanban segíteni.A motort látni és hallani kell, hogyan viselkedik milyen tüneteket produkál.Csak találgatni lehet mi a hiba.Vagy bejön vagy nem ez a helyzet.
De azért még agyalok a dolgon pár kanyart.
le is áll
Hali!

Köszönöm az infót cr33!
Holnap lesz az inditás dugócsere,hátsó himba,felfüggesztés,kuplung csere után .Alig várom hogy végre megint mehesek vele.

Köszi
Le is áll, vagy csak erötlenül nyögdécsel full gázon ,kis fordulaton?
na megnéztem kiszedtem, semmi baja, azért kitisztítottam, de még annyira koszos se volt, az összes kis műanyag szar rendben van, még megrepedve sincsen, ha nem membrán, nem a kipufogó, nem a karburátor, akkor mi lehet a baja? még valaki adjon légyszi valami tanácsot!
Cső! mindenkinek
Olyan kérdésem lenne h állítottam a rugó feszességenn és most akkor azonn a kis csavaronn is állítani kell ami a gázpalacknál van?
köszi a segítséget, majd szétkapom, mondták h nézzem meg a fúvókát, de az a gyári méret mind kettő 172 és 50, a karburálással nem hiszem h gond lenne, állítgattam és nem lett jobb, a kipufogót leszedtem nincs elkokszosodva, mondták még ötletnek h nézzem meg a membránt szóval szétszedem majd és köszi még egyszer
érthetöbben:ha nagy gázt rántasz megszünik a suber adtafojtás a dugo nem tudja a forgattyusházba szivott keveréket süríteni mert visszatolja a karbiba.
de függ a törés negyságátol és lapkák záratlanságától is meg a fordulattol is
EZ CSAK EGY ÖTLET VOLT a hibára.
AdamX
Azt mondod ki lett próbálva másik karbival? akkor más.
Néztétek a szívómembrán lapkáit hogy rendesen zárnak-e vagy nincs valamelyik eltörve?
Részletezem:a dugó a felső holtpont felé haladva a törött menbránon keresztül keveréket szív a forgattyúsházba.
Lefelé haladva sürítené ezt a keveréket de nem tudja mert a törött membránon keresztül visszatolja a karbiba meg a légszürőházba.
De miért működik?
kis fordulaton kis gázállásnál a suber fojtásként müködik és nem tudja visszatolni és feláramlik a dugo fölé a keverék.
De he nagy gázt rántasz ez a fojtás megszűnik nincs sűrités nincs minek feláramlani a dugó fölé és nincs robbanás.
Szevasztok! Akinek gyújtásproblémája van, az küldjön nekem egy e-mailt a kennex@citromail.hu címre, és segítek névvel, tel.számmal. A gyújtást nem én javítom, csak azt mondtam, hogy tudok segíteni! Tekercs javítás, újratekercselés CDI ha kell, új CDI-t is csinálnak hozzá. Nekem is csináltak, és a NET-en több helyütt hívatkoztak az illetőre, kizárólagosan jó és korrekt tapasztalatokkal van róla mindenki. Én is ezt tapasztaltam!
nem vagy elkarburálva?