Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi!

Meg tudnád adni esetleg a tekercselő emberünk számát? Bár nekem nem volt világos h CDI gyártással, vagy tekercseléssel foglalkozik. Merre laksz, illetve a tekercselő?
Belülröl kifelé:3 alu,2 acél,2 alu
Hali!

Azt értem hogy a ferrodolosal kell kezdeni....és befejezni is
Csak azt nem tudom hogy hol helyezkedik el sorrendben az a 2 acéltárcsa.


Hali száraz!
motorozni mindenfele szoktam,de pályára kőszegre,csákányba és most már szhelyre(szabadidőközpont) is járok.Amugy amerre éppen elindulok.

Hello
5+2 az 7! nem 8! Logikus, hogy amiből több van, azzal kezded!
Cső!
merre szoktál motorozni?
én is vas megyei vagyok azért kérdezem!
Hali mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek kuplung témában.
CR 250-em van 1999-es.
Komplett kuplungot cserélek benne,de nem tudom hogyan helyezkednek el a lamellák gyárilag.(előttem vki nem jól rakta össze sztem)

Elvileg: 8db Kuplunglamella,
5db alumínium surlodótárcsa,
2db acél surlodótárcsa van bent

Ezekek berakási sorrendje érdekelne.
Nem tudom hogy hová megy az alu és hová az acél.

Ha valaki esetleg tudna nekem segíteni előre is köszönöm
igen én voltam kint, szóval láthattad te is h ott kellett ülnöm és néznem a többi crossost ahogy nyomják, mert az én szarom nem pörgött fel, legalább kipróbálhattam Szecsu 250 esét állat az a gép
Hát a hengert vidd be szervizbe ott bemérik neked microméterrel és megmondják hányas méret kell bele én mindig ezt csinálom dugobol a wisecot javaslom a mocidba sztem az a crbe tökéletes de a többi se sokba külömbözik!
Szerintetek melyik dugó a legjobb CR250-be:
Prox, Vertex, Wiseco, vagy melyik?

Az is érdekelne, hogy szerintetek egy 9 éves nikasilos henger kophatott-e annyit,hogy a gyárinál 1 századdal nagyobb dugó kéne bele...
Mert a Prox-nál láttam ilyet. A gyári 66.36-os, és van belőle 66.37-es is.
Csinált már valaki ilyet? És ha igen jobb lett vele?

A válaszokat előre is köszi!
hali
bocsi az off ért
Vasárnap te voltál kinnt a Crosspályán nem? meg ismerősőm vagy MyVipen (skYro)
valaki segítsen nekem is légyszi, a karburálás jó, kipróbáltam másik karbival is, a gyújtás is jó mert van szikra, mi baja lehet? mitől fullad le ha rárántok és ha lassan húzom akkor miért pörög fel?
Saját tapasztalat:ha a jeladó túl messze van a lendkeréken lévő kiálló résztől vagy nem volt szikra(TSR 125)vagy kevés volt(CR125)és még melegen is kérte a szivatót.
Az a baja a gyújtásnak, hogy már nincs szikra se, volt kicsi de már egyáltalán nincs.Be lett méretve a gyújtás és azt mondák, hogy jó de vissza lett rakva és még mindig nincs szikra.Hol keressem a hibát?Mit tegyek vele, hogy kiderüljön hol a baj(sajna nemnagyon értek hozzá) Kösz
Egy versenyző mindent megad a motorjának hogy a legtutibb állapotban legyen, mivel a pályan minden másodperc-(tized) számit körönként,a futomű a lehető legjobban van belőve(nem össze-vissza tekergetve)mert nem mindegy hogyan érkezel ,hogyan rugaszkodsz el.
Két éve csináltattam egy öreg bácsival aki értett hozzá 10000ft-ért.Nem tudom dolgozik-e még.Garancia?én ugy tudom verseny motorokra(cross) nincs garancia.Még nem vettem uj motort.
Olyan versenymotort csak a szalonból fogsz venni ami nem versenyzett.

Nagynehezen bele lehet akadni ismerettségi körben, de azok meg túrán nyomják a fullgázas kilométereket az sem jobb.
épp ez az,hogy egy versenyző ha nem akar rosz motorrral indulni,akkor idöben cseréli a dolgokat(olajat,dugot stb.) nem gagyi olajat rak bele,rendszeresn karban tartja stb..stb..az meg,hogy versenyeztek vele és nyélen mentek,csak egy dolog! nem erre lett kitalálva -
www.yamaha-racing.hu itt megtalálod a cimet,tel.számot
Hi kennex!

Érdekelne, hogy gyújtáson mit tudsz javítani.Tekercset, trafót, CDI-t? Nekem elsődlegesen a tekerccsel vannak gondok, kicsi szikrát ad, ha van ötleted írj.
csa!letekered a felsö részen lévö nagy csavart ott kifolyatod az olajat majd alul megengeded a villa csavarját kb tele van sárral meg össze is nyomodhatott de ha nem jön ki akkor egy erös csvarhuzoval is korigálhatsz az aluminiumon telo összenyom also csavar kijön majd a tetején kitudod huzni a belét ez után csak a két szár marad porvédö ki biztosito gyürü ki és szétránt nem kell félni töle szét fog jönni majd látsz teflon karikákat azokat leveszed szimering le uj fel teflon gyürük vissza sorrendre figyelj majd also gyürüt beigazitod kicsit a felsö villaszárba majd mivel nincs behuzatod ezért én ugy szoktam h régi szimering elvág felrak azt ütve helyére ütöd a szimeringet majd belerakod a ciztositott és vissza a belét ugyan ugy és ennyi!fél liter 5ws oljat rakj bele száranként vagy ha nagyon brutál vagy akkor 7.5 10wis mehet...ennyi a hoka moka remélem érthetö voltam
Hát azért egy versenyző azért mindig nyélenn ment vele!
himbarendszer!
telók! nem kotyog
motorja nem csörög zörög ,kompresszió jó legyen!
rezó ne legyen horpadt meg ilyenek
lehet versenyzett de akkor is csak 15 üzemórát futott, és lehet 1 versenyzö jobban meg becsülte mint 1 hobbi motoros
mit értessz alapon?
hát ez versenyzett motor!
nem tom én nem vennék olyan motort ami versenyzett!
bár nem tudni h aki nem írja oda h nem-e versenyzett vele!
hát jah nem rossz meg kell nézni próbáldd ki!
meg az alap dolgokra figyelj oda!