Én csakis a Honda CR-re esküszöm!Ezeket jól összerakták !Ezzel még nem igazán volt problémám mint az eddigi tipusokkal amelyek eddig megfordultak nállam.ÉN szerintme a Honda egy jól összerakott motor. Motorba csak a hondát ajánlom mindenkinek
hello!
ma elmentem motorozni a crf250r-el és az egyik kigyorsításnál a motor váltója csúnya hangokat adott, és szorult a motor, csak 1-es fokozatban tudtam vele hazamenni de még abban a fokozatban is visitott a motor és szorult bal oldalt az első lánckeréknél, ömlött az olaj! mi lehet a problémája? ha tud vki segíteni kiv vok jövőhéten viszem szerelőhőz csak azért kiváncsi lennék h mi lehet vele!
1999-es évjáratú CR 250-hez keresek nicasilos hengert!
Az enyémnél sajnos ez a réteg a szívóablak felett kikopott, több mint valószínű azért mert az előző gazdája nem cserélgette benne gyakran a dugót. És mivel ez egy elég nagy ablak, minimálisan is de belebillent a dugó és kihordta ezt a réteget... Kb. 2cm magasan a szívónyílás teljes szélességében...
Ha valakinek van valami ötlete mit lehet vele kezdeni, vagy tud ilyen hengert légyszi írjon!
Sztem 1997-től 1999-ig ugyan ez a henger kell rájuk.
De ha valaki tudja hogy a 2000-esé vagy 2001-esé is rámegy-e és megírja azt is megköszöném.
Szia keme! Köszönöm a segítségedet, mielőtt feltettem volna a kérdést én is alaposan tanulmányoztam a robbantott rajzokat, meg fényképeken is összevetettem a berugókarokat. Én is azon a véleményen vagyok, hogy ránézésre teljesen ugyanaz, csak azért kérdeztem itt, mivel hátha valaki konkrétan is találkozott volna a kettővel együtt, urambocsá" tett volna fel 500-ra 250- ét. Azért köszi mégegyszer, egyenlőre nem élek az általad kínált lehetőséggel, de ha mégis szükség lenne rá, akkor feltétlenül szólok! Csuma!
Kiskokeny! Próbáld meg itt: http://www.universalmotor.hu/s...
Hívd fel őket és érdeklődj konkrétan típus szerint, itt viszonylag jó áron van minden (a Hondánál heroin-árban mérik az alkatrészt).
Tudomásom szerint ugyanaz, de ahova te utaznál, ott ha szépen megkéred, visszaveszi a srác, ha nem jó...ha jól sejtem
Viszont a haveri körben van 86-os CR250, ha nem sürgős, akkor megkérem a srácot, hogy adja kölcsön mintának.
Szevasztok!
Segítsen valaki legyenszives, aki látott már együtt CR 500 és CR 250 berugókart ugyanabból az évjáratból (1986)! A CR 500-ra keresek berugókart és 250-é lenne, de nem tudom, hogy méretben és anyagvastagságban megegyezik-e? Az ésszerűség azt diktálná, hogy az 500-é erősebb, de azért ez korántsem biztos, hogy így van. Utaznom kellene a 250-esért közel 100 km-t, ezért nem mindegy. Köszönöm a segítséget. Császtok!
hellosztok a hétvégén vettem egy hm cre 50et és tudnátok segiteni hogy tudnék rajta változtatni hogy erösebb legyen elöl a legkisebb lánckerék van elöre is köszi ha tudtok segitenija és ha tudnátok kilométer spitált serezni vagy tudjátok holés menyiért lehet veni az is érdekelne
Taki0822-nek!
Én Honda motor márkakereskedésben is megkérdeztem az olajat, mivel nem rég vettem egy CR 500-ast, és pontosan én sem tudtam, hogy mit tegyek bele. A lényeg az, hogy 4T jelű olaj legyen (ami a 4-ütemű motorok motorolaja is egyben), mivel tartalmazza azt a speciális adalékot, ami kell az olajfürdős kuplungnak, és tökéletesen megfelel a váltó kenésére is. 10w40, 10w50 teljesen megfelel, minőségben pedig a pénztárca a meghatározó, de azért én javaslom, hogy minimum "motorex" (a ktm által is használt svájci olaj - 2000 Ft/ l körüli áron), vagy castrol (ez kicsit drágább, - 3000-4000 Ft között). Ha nem sajnálod rá a pénzt, akkor repsol (4000-5000 Ft között már kapni jó minőségűt).
ma elmentem motorozni a crf250r-el és az egyik kigyorsításnál a motor váltója csúnya hangokat adott, és szorult a motor, csak 1-es fokozatban tudtam vele hazamenni de még abban a fokozatban is visitott a motor és szorult bal oldalt az első lánckeréknél, ömlött az olaj! mi lehet a problémája? ha tud vki segíteni kiv vok jövőhéten viszem szerelőhőz csak azért kiváncsi lennék h mi lehet vele!
Itt meg tudják javítani www.seniormotor.hu
Na csá
1999-es évjáratú CR 250-hez keresek nicasilos hengert!
Az enyémnél sajnos ez a réteg a szívóablak felett kikopott, több mint valószínű azért mert az előző gazdája nem cserélgette benne gyakran a dugót. És mivel ez egy elég nagy ablak, minimálisan is de belebillent a dugó és kihordta ezt a réteget... Kb. 2cm magasan a szívónyílás teljes szélességében...
Ha valakinek van valami ötlete mit lehet vele kezdeni, vagy tud ilyen hengert légyszi írjon!
Sztem 1997-től 1999-ig ugyan ez a henger kell rájuk.
De ha valaki tudja hogy a 2000-esé vagy 2001-esé is rámegy-e és megírja azt is megköszöném.
Előre is köszi!
Hívd fel őket és érdeklődj konkrétan típus szerint, itt viszonylag jó áron van minden (a Hondánál heroin-árban mérik az alkatrészt).
különben celldömölki ez a cim
Viszont a haveri körben van 86-os CR250, ha nem sürgős, akkor megkérem a srácot, hogy adja kölcsön mintának.
Segítsen valaki legyenszives, aki látott már együtt CR 500 és CR 250 berugókart ugyanabból az évjáratból (1986)! A CR 500-ra keresek berugókart és 250-é lenne, de nem tudom, hogy méretben és anyagvastagságban megegyezik-e? Az ésszerűség azt diktálná, hogy az 500-é erősebb, de azért ez korántsem biztos, hogy így van. Utaznom kellene a 250-esért közel 100 km-t, ezért nem mindegy. Köszönöm a segítséget. Császtok!
Én Honda motor márkakereskedésben is megkérdeztem az olajat, mivel nem rég vettem egy CR 500-ast, és pontosan én sem tudtam, hogy mit tegyek bele. A lényeg az, hogy 4T jelű olaj legyen (ami a 4-ütemű motorok motorolaja is egyben), mivel tartalmazza azt a speciális adalékot, ami kell az olajfürdős kuplungnak, és tökéletesen megfelel a váltó kenésére is. 10w40, 10w50 teljesen megfelel, minőségben pedig a pénztárca a meghatározó, de azért én javaslom, hogy minimum "motorex" (a ktm által is használt svájci olaj - 2000 Ft/ l körüli áron), vagy castrol (ez kicsit drágább, - 3000-4000 Ft között). Ha nem sajnálod rá a pénzt, akkor repsol (4000-5000 Ft között már kapni jó minőségűt).
sokan használják
Atf olaj magyarul, én is azt használom