Meg tudná mondani valaki, meddig gyártották régebbi honda CR eket(vagy más japán crosst) gyárilag acélhengerrel, ill. létezett-e gyárilag perselyes motorral a tipus? Azért kérdezem mert jobb lehet egy ilyen, mint egy utólag kisiparilag meghüvelyezett nicasilos henger, nem?
Azt mondják, hogy az utólag felvitt nikasil, már nem olyan mint a gyári, mert elvileg nem elektrolízissel viszik fel, de ehhez nem értek, szóval cáfoljon meg valaki, ha nincs igazam.
Tegnap haverom trafójával megpróbáltuk, de annyit ért mint szarnak a pofon.
Most keresek egy tekercselőt aki elvállalja a gyujtótekercset, remélem a CDI-vel nincs baj.
Nem tudja vki mekkora feszültséget kell generálnia a gyujtótekercsnek? (cr 125ccm)
Nekem 53-ér csinálták meg amikor elkopot a Nikacil hüvelyezték +dugót attak hozá de faszára csinálták.
nekem is régebben volt gondom a szikrával és ott a jeladónál enyhén megcsiszoltam és jó!
Nekem olcsóbb volt kb 60 körül jött ki, és szerencsémre A-s dugómérettel, de még mindig baja van a motornak:(((
tavaly nyár eleje óta nem tudtam menni vele.
Nem indul a hideg miatt lehet. A gyertya nem csinál elég szikrát, és nem is elég nagyot, hogy nyomás alatt mehessen. Mi lehet a baja?
ha enduroba nyomulsz akkor olyan 13-15literes fogyasztásra számolj 100on
pályázás esetében pedig egy tank olyan 3ora hossza +- szerintem...
az olajcseréröl meg annyit,hogy a váltoolajat félévente egyszer érdemes lecserélni
http://www.kepesmotor.hu/honda...
erröl a motorrol mi a vélemyényetek?
mert ha minden jolmegy ezt szeretném megvásásrolni!a fogyasztása mennyi?olajat hány üzemóránként szoktatok cserélni benne?az utolsó 2 kérdés főleg azokhoz szol akiknek van vagy volt ilyen motorja
Meg tudná mondani valaki, meddig gyártották régebbi honda CR eket(vagy más japán crosst) gyárilag acélhengerrel, ill. létezett-e gyárilag perselyes motorral a tipus? Azért kérdezem mert jobb lehet egy ilyen, mint egy utólag kisiparilag meghüvelyezett nicasilos henger, nem?