Ha valakinek robbantott rajzok kellenének, akkor itt talál:
Hali Keme! Itt nézd meg:
- http://www.hondapartsdirect.ne... (Válaszd a bal oldalon a "honda parts finder" linket, majd kiválasztod a motorkerékpár kategóriát, gyártót, gyártási évet és a típust, és megtalálsz mindent ami kell.)
- http://www.ronniesmailorder.co... (Ez is egy ilyen oldal, a robbantott rajzok gyakorlatilag megegyeznek az előző oldalon találhatókkal. Klikkelj középen valamelyik szines képre, majd az "OEM PARTS" ablak melletti pros linkre - egy motorblokk rajzolt képe mellett -, ezt követően az eljárás ugyanaz, mint a HONDÁS- oldalon. Sok sikert! Csá!
A tippek jók, bár konkrétabb bontócímeknek, számoknak is örülnék. A nyereg újrahúzás miatt ha tudsz, csörögj rám légyszi, visszahívlak. Nagyon köszönöm a segítséget!
30 383 75 69
Erdelics kedvéért van itt néhány kép a CR 500- asomról. Még egy-két encsem-bencsem hiányzik róla, de már alakul. Fullra szétszedtem és minden alkatrészét festettem. Mire itt a jó idő, húzok motorozni!
Csá Keme!
Néztem, hogy milyen alkatrészeket keresel, nem tudom merre laksz, de Kecskeméten és Bp-en is van a Parillának üzlete, szerintem a keresett alkatrészeket majdnem mindet be tudod szerezni olcsón. CR 125- höz hajtó lánckerék tengelyt vagy bontóban érdemes megnézni (van néhány jó Mo- on), vagy le kell gyártatni valamilyen jó gépműhelyben (persze nem mindegy, hogy milyen anyagból). Ha a Hondánál akarod ezeket beszerezni, akkor heroin-árban kapod meg. Egyébként láncvezető görgőt tudsz esztergáltatni dalamidból 1000.- Ft- körüli összegért, univerzális lánckoptató gumi a Parillában van 1.500.- Ft-ért, első fékcső vezető gyűrű nem kell hogy gyári legyen, akármilyet rátehetsz szerintem (vagy készíts magad, nem nagy kunszt), üléshuzat is van Parilláéknál, de itt Kecskeméten tudok egy srácot aki 5.000.- Ft- ért áthúzza profin (Harley- ra is készít huzatokat), én is vele csináltattam a CR 500-asomra (egy kis kézügyesség és a mintát is vissza tudod festeni rá - én nitro-festékkel csináltam).
sziasztok!hol tudok olcson dugott venni a crembe 125ös néztwm ebayen wisecot ott van már 10000ért is de kicsit félek a távolság miatt!szoval ha valaki tud valami közelebbbit irjon!pisz
Válasz Erdelicsnek!
A CR 500-ast 150 e Ft-ért vettem (1986- os) néhány hónapja gyújtáshibásan (CDI hiányzott, alaplap elrepedve), amúgy egyben volt a gép. A blokkot belülről nem bántottam (kivéve vízszivattyú tengely - újat kellett esztergáltatni). Egyébként szétszedtem ripityre, mindent újra festettem (a vázat pl. előtte homokszórtam fémtisztára + beszakadt csavarok kifúrása), himbarendszer felújítva, műanyag-idomok festés előtt javítva. Még nincs készen teljesen, de már elég jól állok vele, pár nap múlva teszek fel képeket a kérésedre. A CDI-t egy profi szinten bügykölő - egyébként amatőr crossos - srác csinálta cseregaranciával 30 e- Ft-ért (ha lehetne venni gyárit, az úgy 150 ruppó, de természetesen csak egyben adják a hondánál a komplett gyújtást kb. 300 e- ért).
Kiscsuka! Olyan oldalt nem ismerek, ahol motorszám, vagy alvázszám alapján tudnál keresni, viszont ha van valahol a közeledben motorkerékpár márkakereskedés, akkor érdemes ott megpróbálni, mert nekik általában van gyári nyilvántartásuk. Nem rég én is vettem egy cr 500- ast, de kíváncsi voltam a gyártási évre, mivel az eladónak nem igazán hittem el (a motor külleme alapján nagyjából sejthető az évjárat). Beballagtam a hondásokhoz (hivatalos viszonteladó), és első szóra, nagyon korrekt módon segítettek, a számok alapján egyértelműen azonosítható volt a gyártási év. Ezen kívül mindenféle alkatrésszel kapcsolatos (gyártják-e még? rendelhető-e? fogy. ár, beszerzés, stb.) kérdésedre válaszolnak.
48 + postaktg. (képeket még nem tudtam felrakni, majd később)
Szerintem az valamilyen alu ötvözet, vagy pedig az electra szó utalhat arra, hogy valamilyen réteget visznek fel elektrolízissel.
Hali Keme! Itt nézd meg:
- http://www.hondapartsdirect.ne... (Válaszd a bal oldalon a "honda parts finder" linket, majd kiválasztod a motorkerékpár kategóriát, gyártót, gyártási évet és a típust, és megtalálsz mindent ami kell.)
- http://www.ronniesmailorder.co... (Ez is egy ilyen oldal, a robbantott rajzok gyakorlatilag megegyeznek az előző oldalon találhatókkal. Klikkelj középen valamelyik szines képre, majd az "OEM PARTS" ablak melletti pros linkre - egy motorblokk rajzolt képe mellett -, ezt követően az eljárás ugyanaz, mint a HONDÁS- oldalon. Sok sikert! Csá!
Itt a gép, amiről szó volt, csütörtökön valszeg megyek oda:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
A vebáruházat megtalálod: http://www.universalmotor.hu/s...
Gyönyörű a mocid. Megnézném élőben is, mindig érdekelt, hogy mire jó egy 500-as?
A Parillát megtalálod: http://www.parilla.hu/
30 383 75 69
Néztem, hogy milyen alkatrészeket keresel, nem tudom merre laksz, de Kecskeméten és Bp-en is van a Parillának üzlete, szerintem a keresett alkatrészeket majdnem mindet be tudod szerezni olcsón. CR 125- höz hajtó lánckerék tengelyt vagy bontóban érdemes megnézni (van néhány jó Mo- on), vagy le kell gyártatni valamilyen jó gépműhelyben (persze nem mindegy, hogy milyen anyagból). Ha a Hondánál akarod ezeket beszerezni, akkor heroin-árban kapod meg. Egyébként láncvezető görgőt tudsz esztergáltatni dalamidból 1000.- Ft- körüli összegért, univerzális lánckoptató gumi a Parillában van 1.500.- Ft-ért, első fékcső vezető gyűrű nem kell hogy gyári legyen, akármilyet rátehetsz szerintem (vagy készíts magad, nem nagy kunszt), üléshuzat is van Parilláéknál, de itt Kecskeméten tudok egy srácot aki 5.000.- Ft- ért áthúzza profin (Harley- ra is készít huzatokat), én is vele csináltattam a CR 500-asomra (egy kis kézügyesség és a mintát is vissza tudod festeni rá - én nitro-festékkel csináltam).
Tud valaki 125/250-es CR Hondához (89-95 közöttiekhez) az alábbiakat normális áron?
-láncvezető görgő
-lánckoptató gumi
-elsőfékcső-vezető gyűrű
-üléshuzat
-Hajtó lánckerék-tengely
Valamint jó lenne egy 91-es Suzuki RM250 jobb oldali hűtőtakaró-idom
macesz77@freemail.hu
A CR 500-ast 150 e Ft-ért vettem (1986- os) néhány hónapja gyújtáshibásan (CDI hiányzott, alaplap elrepedve), amúgy egyben volt a gép. A blokkot belülről nem bántottam (kivéve vízszivattyú tengely - újat kellett esztergáltatni). Egyébként szétszedtem ripityre, mindent újra festettem (a vázat pl. előtte homokszórtam fémtisztára + beszakadt csavarok kifúrása), himbarendszer felújítva, műanyag-idomok festés előtt javítva. Még nincs készen teljesen, de már elég jól állok vele, pár nap múlva teszek fel képeket a kérésedre. A CDI-t egy profi szinten bügykölő - egyébként amatőr crossos - srác csinálta cseregaranciával 30 e- Ft-ért (ha lehetne venni gyárit, az úgy 150 ruppó, de természetesen csak egyben adják a hondánál a komplett gyújtást kb. 300 e- ért).
meg bántad nem?
mikor év járat?
mennyiért is vetted?
Szerintem az valamilyen alu ötvözet, vagy pedig az electra szó utalhat arra, hogy valamilyen réteget visznek fel elektrolízissel.