Látom kisebb vitát robantottam ki a kérdésemmel, hogy volt e a régi CR-ek közül gyárilag perselyes verzió. Kiderült, h az 500as volt ilyen, de esetleg a 125-250esek közül? Azért feszegetem ennyire, mert a nyárra jó lenne egy olcsó cross, viszont akkor már olyan amit gyárilag perselyesre terveztek, nem utólag kisipari módon tettek azzá. Egyébként úgy tudom, h a régebbi Suzuki RM-ek közt is volt gyárilag ilyen
A hüvelyezésre visszatérve amotor ausztriából való nem hiszem hogy az osztrákok barmolták volna.A dugóval kapcsolatban tévedtem 25 századonként növekszik BOCS a www.motosport.com-on megnézheted.A hengerről képeket itt találsz http://s89.photobucket.com/alb... cr 500r/ www.cr 500 riders.com -tech forum -86,88 and91 motor pics and spec. Üdv.
Hello!
Én is azt ajánlom h minnél fiatalabbat vegyél! Megéri 50-100 ezerrel többet adni érte. Ezek a ,,régebbi" motorok azért kaptak az élettöl és olyan krosszmotor szerintem nincs (legalább is csak kevés) ami nem ment volna versenyen, hiszen oda tervezték öket. Ha megnézed a hirdetést szinte mindegyikben ott van h versenyen nem ment. Lehet h ö nem nem ment vele, de az elözö gazdi biztos.
Ja és azt akartam mondni igazábol, hogy nekem van egy 2004es Cr-em. Ha godnolod hivj fel, nem csalodsz a gépben itt nézd meg
Üdv.: Ádám
Nem tudom miért tartod elképzelhetetlennek hogy a tiédet is már meghüvelyezte valaki?!
A dugó ha 5 tizedenként emelkedne kb egy dugó csere és elfogy a henger!A méretek 5 századonként vannak! A Wiseconál! A márkák nagy részénél századonként emelkedő a kínálat!
Mégegyszer leírnám hogy nem kételkedem abban hogy igazatok van,mindössze azt nem hiszem el hogy a Honda kihagyta volna a nicasillal járó súlycsökkentést!
Na csá!
Decemberben rendelt egyik haverom,a Suzuki Hollóson keresztül érkezett,kb.2 hét után.Ez egy 302-es shorty tompító (125-ös CR-re) 28.000- huf volt póstaköltségestől!
Kellene egy kis segítség.
Honda Cr 125-öst szeretnék venni 99-03 évjárat közöttit, ha esetleg tudtok valami típus hibát valamelyiknél, vagy tanácsot melyik évjárat megbízhatóbb, melyiket ajánljátok, azt megköszönném.
www.motosport.com . OEM PARTS. Csak az abaj hogy magyarországra nem küldik el csak németbe.Ha van ismerősöd aki behozza akkor szerencséd van.www.neubert-racing.com./teilek... német honlap.Ez se rossz.
Jól tudod a CR500 valóban hüvelyes.Nekem van egy 98-as,én már ujítottam fel a motorját.A dugattyú 0,5 tizedenként növekszik.A Wiseco dugó 38000 bele agyári sem olcsóbb.
Hali Nautilus!
Érdeklődni szeretnék hogy te honét rendelted a hengert mert nekem is nikaszil problémám van! 125-ös cr henger 2002-es évjáratú. 60-80 ezer közt lenne ha meg csináltatnám.
előre is köszi!
Csá
Nem túl valószínű hogy az gyárilag hüvelyes volna.Speciel a CR ből nem vagyok naprakész,de a KX ötöse tutira nicasil bevonatú alu henger.Erre mérget vehetsz!
Amúgy nem hiszem hogy a Honda ezt a sújcsökkentési lehetőséget kihagyta volna,mivel a bevonatal ellátott henger kb.2/3 súlyú mint a hüvelyes!
De biztosat nem tudok állítani!
Látom kisebb vitát robantottam ki a kérdésemmel, hogy volt e a régi CR-ek közül gyárilag perselyes verzió. Kiderült, h az 500as volt ilyen, de esetleg a 125-250esek közül? Azért feszegetem ennyire, mert a nyárra jó lenne egy olcsó cross, viszont akkor már olyan amit gyárilag perselyesre terveztek, nem utólag kisipari módon tettek azzá. Egyébként úgy tudom, h a régebbi Suzuki RM-ek közt is volt gyárilag ilyen