üdv nem azt mondtam hogy az egész alktrészt rakd bele csak azt a gömbcsapágyat ami a másikban nagyon lógott.Má nem tudom az melyik évjáraté volt de így egészen más lehet most a himbarendszer áttétele
Mi meg csak abban. Lápi versenyzőtől kaptam egy csere alkatrészt a hátsó himbához. Ettől olyan magas lett a fara, hogy lábujjhegyeznem kell, pedig 186 cm vagyok. Na így sárban kicsit izgi volt. Majd állítani kell a hátsó rugón asszem.
Na kérem...a CR hátsó kerekében 3 új SKF-csapágy, 2 új szimmering, 2 új NISSIN fékbetét, rajta egy új D.I.D.-lánc, minden beállítva, zsírozva...Kedden irány a phááályaaa
Hy! Egy kis segítségre lenne szükségem! Egy egyetemi feladat kapcsán szükségem lenne a CRF 450 motorjának súlyára. Ha valaki tudja, akkor megköszönném, ha megosztaná velem
Az van itthon. Akkor teszek is a szervóba, mert már kezd fura hangja lenni, hidraulikus rásegítés helyett pneumatikus
Hétfőn munkanap, kedden szerelés KÖZBEN pálya, hallod, Mr. Nautilus?!
Mehecc Matlé gépével is. Remélem Kakukkéval is...
De fasza volt!
Nagyon jó volt, csak még nagyon fosok a motortól, kevés a bátorság!
Peti végig 1kerekezgettet mellettem ,én meg örültem hogy a motoron tudok ülni!
Bugyi lesz a dologból.
Szivató balra,jobbra tekergetésével
Most értem haza, most visszaolvasok!
Nem rég még semmi baja nem volt. Mi lelete?
Hétfőn munkanap, kedden szerelés KÖZBEN pálya, hallod, Mr. Nautilus?!
Mehecc Matlé gépével is. Remélem Kakukkéval is...