Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is egy 99-es F4-esem volt , mint írtam 60E km-et túráztam le vele , 40%-át 2 személlyel megcuccolva , nem volt vele semmi probléma , mindig elvitt ahova kellett , én csak ajánlani tudom ezt a tipust , mert kényelmes is , a későbbi változatok lépcső ülése , szerintem hátul hosszútávon egy kínpad
Ha túrázni fogsz vele ,akkor javaslok neked mindenképpen egy magasított túraplexit , nagyon hasznos tud lenni
Hello itt Piros=fikázó.
Hát a Sniper crácon kívül senki más nem fogta az adást. Többen személyes sértésnek vettétek a dolgot. Azért 1 dolgot elértem : felráztam a bandát. Szeretném ha a másik is sikerülne : segiteni a többi cbr - est a tapasztalatokkal, ami legyen akár jó, akár rossz. Ez a dolog hasonló autós oldalakon elég jól működik. ( szerelési, karbantartási tanácsok)
A Csibiruki skac felhívásának állok elébe, majd eggyeztetünk. De úgy játszuk majd le mint a nagyok. ( forgalmi és kulcs ) Majd közlöm az eredményt.
Ezennel távozom, de figyellek benneteket és ha kell visszatérek!!!!!!!!!
rookie: Szia!

Nekem egy 2004-es 600F-em van, de még csak október végén vettem így bár eddig csak jó tapasztalataim vannak vele, az nem mérvadó. Amit tudok, hogy nagyon frankó, hogy ez már injektoros, így nem kell szórakozni a szivatóval, automatikusan állítja az alapjáratot, így csak beindítod, pöccre indul és megvárod amíg a kijelző mutatja, hogy üzemmeleg azt kész. Eddig mindenkitől azt hallottam, hogy a hátsó üles ebben a kategóriában az egyik legkényelmesebbnek számít, persze gondolom nyilván egy túrásabb gépen ez jobb lehet. pl: cbf

De ha hozzáértőbb véleményekre vágysz, amit jól teszel , akkor regelj a http://www.cbr-club.hu -n lévő fórumon. Az a CBR klub fóruma, ott rengeteg olyan fickó van akinek 600f-je van/volt és rengeteget ment vele. A srácok nagyon segítőkészek, ezért én ezt javasolnám neked.
Hello !
Egy kérdésem lenne, régen volt egy 600 F4-em (karbis 99"), amit eladtam az össz. hibája az volt, h a vez.láncfeszítőt cserélni kelett. Most szeretnék venni egy újat, hosszútávon gondolkodom ezért érdekelne, egy összegzésféle a gépről, h ezeket a kisebb típushibákat kijavították-e?(pl vez.láncfeszítő), valószínűleg két személyes túrákra is használnám, mennyire kényelmes két személynek?. Ez számomra egy elég tetemes beruházás ezért kérdem a véleményeteket, hát ez nem egy kérdés lett sorry.
Előre is kössszi.
ez a piros gyerek nem ok de majd az első komolyabb napsutéses időknél elviszük egy rendes gurulásra /csopak ring felfelé hogy keljen a nyomaték is/ és utánna visszatérünk a témára persze csak akkor ha még lessz kedve dumcsizni.
Az új RR-ről nem tudok nyilatkozni , de én a F4-essel 60E km-et mentem minden hiba nélkül , sose hagyott ott sehol , szvsz szerintem a legmegbízhatóbb a Honda
Persze, csak ezt meg lehet többféle stílusban is tenni.

Az pedig, hogy valamire vki azt mondja, hogy szar, az nem túl konstruktív kritika.

Na mind1. Részemről befejeztem. peace.
A Busa vezér.lánc.fesz hibát én is halottam. Amugy bocs hogy csalódotságomat kendőzetlenül tártam elétek. De szerintem az a korrekt ha megmondjuk a faszát és nem futunk tisztelet köröket. Bár azt hittem a klubbon belül megosztjuk egymással a ROSSZ tapasztalatokat is.
ezzel a hayabusával van egy kis gond, vagy inkább a tulajjal??
piros: Nem vagy semmi. Jó a nickneved.

Komolyra fordítva, tény hogy a gsxr többet tud erőben, viszont kezelhetőségben meg a honda a jobb. Már másoktól is hallottam, hogy a hondára gsxr után átülve gyengébbnek tűnik, ami állítólag sokszor amiatt van, hogy nem érezni annyira rajta a sebességet.

Amúgy meg szerintem, ha vki nem versenyzik akkor annak tökmindegy, hogy 110Le, vagy 13x Le van a feneke alatt. Ami tényleg számíthat az az alsó tartománybeli különbség. Ebben igazad van, bár az ember egy sportgépet nem igazán használ alsótartományban.

Őszintén sajnálom, hogy neked nem jött be a gép. Viszont azért légyszíves legközelebb egy kicsit korrektebben és visszafogodtabban nyilatkozz.

Szerintem várj még egy kicsit, amíg itt a szezon és valóban ki tudod próbálni, mondjuk a ringen. Akárhogy is, akár RR-el, akár GSXR-el szívesen látunk valamelyik közös guruláson.
mert a hayabusákkal nem volt semmi gond,igaz?Én nem azt mondom hogy a 600rr egy hűdecsoda gép,nekem nincs olyan sok tapasztalatom,mint neked.de nem csak a hondának vannak fos szériái.elég sok busával volt gond úgytudom.Én rajtad kívül még senkitőlne hallottam rossz szót a 600rr-re,az igaz,hogy gyengébb mint a gixxer,de nemhiszem hogy olyan iszyonat fontos lenne ez az eszement lóerőhajszolás.
Az igazság az,piros bácsi,h, Neked már nem való sportmotor,ezért nem tetszik.A korodhoz jobban illene egy chopper ,vagy egy trike !Azon jobban elférne a járókereted is!
PIROS vagyok, azért van új nevem mert email címet váltottam és most nem enged be a gép PIROS néven. ha megoldom ezen néven folytatom. Amit eddig irtam a motorrol azt tök komolyan gondolom. Azért vettem ilyen vasat mert bedöltem a médiának ( motoros újságok ) ugyan is agyon dícsérték a 03-04 - es hez képest, hogy mennyivel erősebb lett alsó tartományban. Ez sajnos nem így van. Volt szerencsém próbálni 05" - ös gixer 600 - at. Hát sokkal keményebb lent, és egész fordulat tartományban is. Végre is többet megy. Az hogy szerintetek kevés hibája van a Hondáknak az annak köszönhető, hogy a kereskedők jól titkolják azokat. Tudok 1000 km- es 600F- ről amin kiköszönt a hajtókar, valamint közel 20db cbr 954 rr - ben cseréltek magyarországon motorblokkot garanciában mivel a 2-3 henger között elrepedt a blokk. Erröl senki nem beszél.
halló fijuk!csak azt szeretném megkérdezni a piros sráctól,hogy komolyan gondolta-e eladná a motorkerékpárját?mer én megvenném ám,mostvan egy jó állapotú simson schwalbe-m,igazi veterán!!!! ha azt beszámolnád piros,akkor mit adsz érte?azon van szélvédelem,és keveset eszik!igaz nem megy annyirade jó a fílingje!
Helló!Szerintem a piros kolega hülyeséget beszélt!talicskárol ült fel egy igazi motorra és a rémülettől nem tért napi rendre.Ezért irt a motorrol hülyeséget(SZERINTEM NAGYON KEMÉNY A GÉP)
Szerintem sem rossz egy ilyen RR, csak szerintem még nem éreztél rá ilyen kevés km alatt! Meg egyenletesebb a teljesítmény leadása mint a GSXR-é ezért érezheted úgy hogy nem megy rendesen!!!
Majd ha bejárattad és elkezdessz vele motorozni meglátod milyen jó kis darab!
Ha viszont ekkora szakerto vagy, akkor minek vetted meg?
Ezek utan ugy kell neked!
Szerintem menj ki vele az aszfaltra! ott jobb lesz!
Vannak de lényegesen kevesebb mint a vetéjtársainak
mivel volt szerncsém elég sok vasat kipróbálni (még a Bursi tuningos Bimotát is) és van pár km. a seggemben, azthiszem jogossan formálok véleményt. nem lázítani akarok, de sokatokkal ellentétben én nem vagyok elhalva és elszálva a Hondámtól, vagy is a Honda is csak 1 motor a többi márka között, és nem az isten. A Hondának is vannak hibái.
Ha nem tetszik add el és kész.

Amit eddig írtál, az csupa provokáció. Szerintem nem sok ember van, akinél nem a saját képességei, hanem a 600RR ereje a korlát...

Ez az én véleményem. Peace.
elakarod adni? Kapsz érte egy mito evot meg egy kis kp-t oks?
Fura vélemény,eddig csak jót hallottam rr-ről,nemértelek,,nekemis azvan,ma mentem vele kemény 1km-t,végre talpra állt a gép.
OK hogy ez 1 "SPORTMOTOR" , no szélvédelem - magas fogyasztás, de akkor hol a kraft, bika, paci? tudjátok lóerő!!! amivel a supersport vb - t megnyerték abban tuti nem honda blokk volt. ( GSX - R ???? ) és ha valaki kételkedik hogy csak habozok a gépről van kép is róla.
a Hungaroringen lesz az 11-12 iliter is!
szélvédelem?= Goldwing a márkahűség miatt4