Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te ledobtad róla a rendszámtartó rondaságot?
volt olyan nekem is 2002-es, rossi replica
ÓÓÓ de furkó vagyok!Bocsika 600F
milyen cbr-ed van? RR? vagy F?
Sziasztok CBR-es és nem CBR-es társaim!Kéne nekem egy kis segítség!
Fejembe vettem hogy picit megcsinosítom a motorom seggét!Le szeretném szedni azt az ormótlan fekete rendszámtartó szerkezetet amire az indexek is vannak szerelve hátul!
Elvágni nem akarom mert nagyon új még a gép és sajnálom!
Szeretnék olyan emberkével diskurálni aki csinált már ilyet a motorján!Hogyan lehet leszerelni házilag megy e a dolog vagy nem!Van e olyan cég aki foglalkozik ezeknek az átalakításával!A motorom évjárata 2005 ha ez picit segít nektek!Várom segítségeteket!Előre is köszike mindenkinek!
Üdv Laceeka
ya yóvan mán azhittem vmi baleet.
epekő, meg polip kivét a testéből :o(
hé lemaradtam valamiről?
mi az hogy LX et ma engedik ki és fáj mindene??
mi történt?????
igazatok van, nekem pl FZR500-as gépem volt és több mint 70ezer km-rel adtam el és én ebbő 20 ezert mentem vele hiba nélkül....
s egy 636 zx alapjárat amikor nem feszít a feszítő?
azt a kerregős mindenit! melegen abbahagyja.
mit csinálsz?
tank le, feszítő csavar ki, egy klikk be.
s milyen sima is lesz a járása?
mint egy hondának!
milyen erős lesz ettől? mint eddig volt.
sehol a suzu, kivéve amikor amarilla 2-esben úgy megy el mellettem mint a gyorsvonat. (30 kiló előnye van!!)

na az a valami!

hülye aki fikázza a másik motorját! + Danny Zsuval! de Ők ha nem mondanak semmit akkor is!
ja még egy!
LX meleg. ma kiengedik, fáj mindene.
Jimby, miért mi van, ha nem egyenletes az alapjárata? Nem szól olyan szépen? Attól még rendesen működik a motor, van ereje, csak kicsit nyersebb a hangzása.
A Honda tényleg jó minőségű motorokat csinál, de én nem hiszem, hogy Honda=minőség, minden más motor=trágyadomb.

Mellékesen némi saját tapasztalat. (Nem hallomás, meg olvastam, meg azt mondják: tapasztalatam)

Kawa ZX-9R: nyers, kattogó, agresszív járású motor. Ennek ellenére 57000 km-nél volt benne először gond - vezérműlánc feszítő. Ennyi.

Yamaha R1: selymesen egyenletes járású motor, középtartomyányban már böszme nyomaték, vég nélküli erő, DE! 1 l / 2000 km olajfogyás (szakszervíz szerint ez még normális)

Yamaha FZR 400 egyenetlen alapjárat, csattogó exup szelep, erő mint a barom (kategóriájához képest), 35000 km-t nyomtam bele és semmit nem kellett rajta bántani, szelepek, dugók, gyűrűk, főtengelycsapágyak, minden gyári értéken belül volt. Zakatolt, alapjáraton, de tuti jó kis gép volt.

Honda CBR 600 F: szép egyenletes alapjárat, kicsit gyengébb csúcsteljesítmény, 10-12 ezer kmenként vezérműláncfeszítő csere

Suzuki GSX-R 600 K2: tipikus suzukis hörgő alapjárat, power mint a barom, kifogástalan működés.

Ne értse félre senki, nem lehúzni akarom a Hondát, de nem szabad élből leírni a Kawát, a Suzukit meg a többieket. Azokat se Aprajafalván fejlesztették... Atóól, hogy nem svájci órához hasonló a hangja, még nem kell kukázni kapásból.
Pl. a Ducatit is sokan szidják a csörgő-zörgő kuplungja miatt. És??? A száraz kuplungnak ilyen a hangja, ettől még a motor jó.
Uccu!
észrevétel, javaslat neked emelőszemmel kapcsolatban. hívlak!
A német PS újság csinál minden évben 50000-es teszteket sportmocikkal, de láttam már 100000-es r1 tesztet is náluk. Mind elég jó állapotban szokott lenni.
A motor használat már a korunkbol is adodik, de inkább a tulajdonos gondosságának is nagy szerepe van az élettartamba.
Szervizeltem GSX-R amiben 48000km volt. Makulátlan volt.
Vezetet szervizkönyve volt, ennyi.
Az élettartamot nagy mértékben befolyásolja a pilóta is. Biztos, hogy a gixxerem nem lesz ilyen, de az is biztos, hogy teljesen más stílusban használjuk a motorjainkat.
A Hondák minösége mellet én is kiállok.
Az elözö VFR750 eladáskor a kilométerora állása 92000 volt. Azota átfordult.
A mostani 800 78000, most szelepállitáskor 1 szelepet kellet állitani, a többi mind gyári közép értéken volt.
A kopo fpgyo alkatrészeken kivül nem volt cserélve semmi.
Ez nekem elég meggyözö.
Elnézést, ha OFF voltam.
Minosegben a Honda verhetetlen az tuti.
Motorok jarasaval kapcsolatban, CBRDani velemenyevel megegyezo az enyem is.
Ja es nem csak kiprobalni, hasznalni kell oket es azutan biralni.
Próbáljatok ki minnél több márkát, és utána alkossatok véleményt.
talán a 900RR 92-ben nagy dobásnak számított, de utána le is maradt rendesen a versenyben....több nem jut eszembe.
Egyszer megpróbálta az NR-rel de sajnos a túlzásba vitt high tech cuccokkal és árral nem igazán lehetett eladni.....
eddig nem igazán volt olyan sportmotorja hogy "húú ba...a meg ez egy vadállat" hanem inkább "szép, jó, erős, de......", nem mindha ez baj lenne.
Ész!

Ezt nem vitatom, bár ismerek olyan CBR-t (nem is egyet), amellyel 0km-es kora óta gondok vannak.
De nyilván nem véletlen, hogy kialakult ez a kép a Hondáról, a VFR-ek például szuperjó gépek.
Csak ma már gyengének számítanak és nehezek.

Nem is értem, hogy a világ legnagyobb motorgyára a legtöbb pénzzel és fejlesztési kapacitásával már csak presztízsből is, miért nem csinál egy világverő sportmotort utcára?
Bizonyára képes lenne rá...
Szerencsére az utolsó helyét a lóerő versenyben mindig a hósszú élettartammal és megbízhatósággal ellensúlyozza....ezért szeressük a Hondát.
Háát, Dani, most nagy butaságot írtál...
Pont a Honda nem hozza SOHA a megadott ménest!
Néhány példa: CBR1100XX amikor kijött, hantáztak, hogy 164 ló. Soha nem mértek 150-nél többet, erre a következő évjáraton már 152 ló volt a gyári adat, holott egy csavar sem változott a gépen...
CBR900, 1000: soha nem tudják a gyári adatot, miért van az, hogy az összes ezres teszten tökutolsó a CBR? Most az idei Blade-nél is növelték a sűrítést, emelték a fordulatszámot, csökkentették a belső súrlódást (ezek mindegyike jótékonyan hat a teljesítményre) és láss csodát, ennek ellenére nem változott a teljesítményadat...de most legalább már van arra remény, hogy tényleg valahol 170 ló környékén van a vas.

Egyébként az igazság kedvéért a többi gyár is "optimista" kicsit, de közel sem annyira, mint a honda, egyedül a Ducati és a BMW az, amelynek rendszerint a gyári érték felett tudnak a gépei, nem alatta.
szeretem a hondat de az is tuloz rendesen
a cr 500 ra irja asszem a 75 lovat és 111 kilót.
at közbe olyan 65 ló, és 130 kiló.