Ja meg be se kell indítani egyiket se. Vegyük le a tankot mind a kettőről. Aki tudja a válszt annak nem magyarázom. Egyik össze van dobálva a másiknál minden ott van mérnöki pontossággal ahol kell.
Ennyi! Erről nincs mit beszélni
Ja még el nem felejtem miért van az hogy a többi márkánál megadják lóerőbe azt a sok számot! Közbe nem is tud annyit. A Hondánál mindig annyi van megadva amennyit tud!
Ugyan már! Nincs értelme beszélni róla. Suzukit egy Hondával összehasonlítani????
Ez olyan mintha egy traktor motorját hasonlítanátok össze egy villanymotor hangjával és járásával. Amúgy egyszerű az egész. Indíts be egy 10 éves Hondát és egy vacsi új Suzukit.
A Hondának egyenletesebb a járása.
Ja és meddig lehet használni az egyiket és meddig a másikat
létezhet de attól függ hogy milyen távon?
a 200 ccm-ből ki lehet hozni erős tuningal 60-65 lovat a maga 100 kilójához,
a 600 cbr nem tom pontoran de szerintem olyan 120 ló körül van és 200 kiló( ezek csak hasraütés szinten)
tehát gyakorlatban létezik, főleg ha a cbr es gyerek még el is kurja a rajtot.
Még most is ki vagyok akadva azon amit az egyik haver mondott!!! Ő állítólag látta, hogy valamilyen hegyes(duplapower,stb... ) kis 200 ccm-es SUZUKI Krossz motor legyorsult egy régebbi 600-as CBR-t!!!
Szerintem lehetetlen, SZERINTETEK ???
Üdv mindenkinek!
Itt egy új emberke a fórumon! Remélem befogadtok!
Tron lehet, hogy mától csak váltógyilkosnak fogtok hívni, de én az eddigi motorjaimon megtett közel ~50.000km alatt nagyon keveset nyúltam a kuplunghoz. Persze elindulásnál és nagyobb fordultszámon történő visszaváltásoknál szinte mindíg (kivéve a simsonos korszakomban ami meg is hozta az eredményét =-léptetővilla törés ) használom. Csak rá kell érezni mikor kell elvenni a gázt és már emelheted is a váltókart.
De ha tartós és jó váltót akarsz magadnak használd a kuplungot. Nem véletlenül rakták föl oda balosnak!
Hali. egy haverom (900RR) azt állítja, hogy a gyors fölváltásoknál nem kell kuplungolni.
Nekem 1100XX van, arra vagyok kíváncsi ,hogy nem vágja tönkre ez a váltót? Mi a véleményetek?
Ok elfogadom hogy minden időben lehet motorozni.
Nekem is voltak olyan napok mikor Simóval elmentem hóban sárban hegyetmászni. Fel voltam öltözve de fél óra alatt úgy átfagytam hogy öröm volt bemászni egy kád langyos vízbe.
A kezem olyan szinten elgémberedett, hogy 10 percbe került mire meg tudtam fogi a garázskulcsot.
Ja 2 kesztyű is volt rajtam, de semmit nem értek :(
Most már sokkal jobb rucik vannak mint 15 éve voltak
Ennyi! Erről nincs mit beszélni
Ja még el nem felejtem miért van az hogy a többi márkánál megadják lóerőbe azt a sok számot! Közbe nem is tud annyit. A Hondánál mindig annyi van megadva amennyit tud!
Mert a legszebb a Yamaha, a legjobb a Honda, a leggizdább a Suzuki, a lezöldebb a Kawasaki!
Ez olyan mintha egy traktor motorját hasonlítanátok össze egy villanymotor hangjával és járásával. Amúgy egyszerű az egész. Indíts be egy 10 éves Hondát és egy vacsi új Suzukit.
A Hondának egyenletesebb a járása.
Ja és meddig lehet használni az egyiket és meddig a másikat
a gumiról?
a nyomatékról?
a motor felépítéséről? pl egyiknek lent marad az eleje a másiknak nem...
azt azért ne gondoljuk már, hogy egy ilyen motor 2,5 alatt van 100-on.... mert a cbr 3,5 alatt...
ettől függetlenül lehet. nem tudjuk tényleg verseny volt-e
nem tudjuk hogy rajtola gyerek a cbr-rel
elvileg bruce lee is megveri tysont....
a 200 ccm-ből ki lehet hozni erős tuningal 60-65 lovat a maga 100 kilójához,
a 600 cbr nem tom pontoran de szerintem olyan 120 ló körül van és 200 kiló( ezek csak hasraütés szinten)
tehát gyakorlatban létezik, főleg ha a cbr es gyerek még el is kurja a rajtot.
Persze abban az esetben ha hozzá volt kötve egy repülöhöz :D
Szerintem lehetetlen, SZERINTETEK ???
Itt egy új emberke a fórumon! Remélem befogadtok!
Tron lehet, hogy mától csak váltógyilkosnak fogtok hívni, de én az eddigi motorjaimon megtett közel ~50.000km alatt nagyon keveset nyúltam a kuplunghoz. Persze elindulásnál és nagyobb fordultszámon történő visszaváltásoknál szinte mindíg (kivéve a simsonos korszakomban ami meg is hozta az eredményét =-léptetővilla törés ) használom. Csak rá kell érezni mikor kell elvenni a gázt és már emelheted is a váltókart.
De ha tartós és jó váltót akarsz magadnak használd a kuplungot. Nem véletlenül rakták föl oda balosnak!
Nekem 1100XX van, arra vagyok kíváncsi ,hogy nem vágja tönkre ez a váltót? Mi a véleményetek?
Nagyon gyonyoru!
BakondiG
Ár: 790.000 Ft
Nekem is voltak olyan napok mikor Simóval elmentem hóban sárban hegyetmászni. Fel voltam öltözve de fél óra alatt úgy átfagytam hogy öröm volt bemászni egy kád langyos vízbe.
A kezem olyan szinten elgémberedett, hogy 10 percbe került mire meg tudtam fogi a garázskulcsot.
Ja 2 kesztyű is volt rajtam, de semmit nem értek :(
Most már sokkal jobb rucik vannak mint 15 éve voltak
Én is minden nap motorral jövök dolgozni. Munkába járás céljára van egy robogom és azzal robogok ha esik ha fuj.
Egyedül akkor nem ha a hó esik.
De volt rá példa hogy reggel száraz ut este mikor mentem haza meg kb 5cm ho letaposva jegesre.
Dehát ez van motorozni jó még ilyen hidegbe is de fel kell öltözni :D
(márt kifelé megyünk a télből nincs sok hátra és meleg lesz :D)