nekem leforog már a mínusz egy fog elöl-től is
monnyuk az óra 280-at mutat,tehát csalni éppen csal,de kit érdekel...
a lánckerék ügyében a tápai tomit keresd asszem a fighteres topokban van
és ne fossál,nem megy tönkre...minél több fog fog,annál kisebb az igénybevétele a láncnak is és a fogaskeréknek is...meg a kuplungnak is
hát igen,ez már nem lehet überelni
azt az a 50 fogas kerék mennyibe fáj 525-s lánchoz,és miféle anyagbúl készül?
a fogazat pluszban le vagyon edzve,amolyan indukciósan?......vagy fölösleges mert tuti anyagból van, és nem kenődik/hajlik szét mint a lepkeszar.
ennél a sebességmérő már nem kicsit csalhat +-ba, a 6. már biztosan leforog (15/50)
akko marad az inkább hosszabb lánc,(114) azt lehet rövidini.
15/50 az má fighter gyanús,az nekem nem kő,nem akarok állandóan kerózni meg driftelni egy kövér gáznál ,elég ha csak picit húzósabb lesz tőle
vérszagot érzel?
marad a 636?
vetté végre egy CBR-t?
monnyuk az óra 280-at mutat,tehát csalni éppen csal,de kit érdekel...
a lánckerék ügyében a tápai tomit keresd asszem a fighteres topokban van
és ne fossál,nem megy tönkre...minél több fog fog,annál kisebb az igénybevétele a láncnak is és a fogaskeréknek is...meg a kuplungnak is
azt az a 50 fogas kerék mennyibe fáj 525-s lánchoz,és miféle anyagbúl készül?
a fogazat pluszban le vagyon edzve,amolyan indukciósan?......vagy fölösleges mert tuti anyagból van, és nem kenődik/hajlik szét mint a lepkeszar.
ennél a sebességmérő már nem kicsit csalhat +-ba, a 6. már biztosan leforog (15/50)
a 14/80 az a fighteres
15/50 az má fighter gyanús,az nekem nem kő,nem akarok állandóan kerózni meg driftelni egy kövér gáznál ,elég ha csak picit húzósabb lesz tőle
én sosenem számoltam meg őket
elvágom,beleteszek amennyit kér,oszt gyía
tegyé fő 15/50-et legalább
belépett,ráköszöntem,rövidre zárta,tudomásul vettem...