Csak nem értem, miért jó 7fokban, a jéghideg aszfalton pihengetni a Belvárosban? Te legalább szép helyen "pihentél meg" és barátkoztál az állatvilággal is...
De ne bántsuk a nagyH-t, a farokidomnak semmi baja. A gyári rendszámtartó+lámpa ronda (a 2006os sokkal szebb az idomba szerelt lámpájával), de ezt az első pillanatban tudtam, ment is a kukába. A műanyag rendszámkeret meg nem Honda gyártmány...
Akkor tedd vissza a gyárit (bár az több, mint ocsmány szvsz) és csavarozd arra a rendszámodat, akkor tuti nem hagyod el. Csak ne keretbe tedd, hiszen a történeti hűség kedvéért neked a műanyag rendszámtartó keret tört el először, ha jól emléxem...
30ezer. Amibe kb. 1000 km fél bele, mert utána letörik. Szerintem nem éri meg. Főleg, hogy a 30ezer forinthoz nekem még hozzá jött a két új rendszám forgalmistul, összesen 20ezerért...
Nekem sem volt még semmi baja év elején. De egyszer mentem 150km-t és megint elkezdett repedni keresztben. Összesen talán 400 km-rel mentem többet, úgyhogy 400km múlva kezd el nézegetni te is
De bántom, mert a legutóbbi is elkezdett repedni. De most már nem kértem helyette újat . Azt mondták, lesz egy újabb kiadás, sokkal többet fog tudni, de jóval drágább is lesz...? Mit kell többet tudnia, ha még az alap funkcióját sem tölti be? És még ennél drágábban?
Az enyém ilyen hátul:
meg az F Sportomhoz egy undertailt lécci
1500-ért,amit sörben letudtunk
30000?
Csak nem értem, miért jó 7fokban, a jéghideg aszfalton pihengetni a Belvárosban? Te legalább szép helyen "pihentél meg" és barátkoztál az állatvilággal is...
De ne bántsuk a nagyH-t, a farokidomnak semmi baja. A gyári rendszámtartó+lámpa ronda (a 2006os sokkal szebb az idomba szerelt lámpájával), de ezt az első pillanatban tudtam, ment is a kukába. A műanyag rendszámkeret meg nem Honda gyártmány...
Az a valami, hogy a belvárosban szépen lepihenünk egy furgon mögé az aszfaltra!
És így legalább félévente van új tartóm!