Hát, a fene se tudja már... a gyári műanyag keret a csavarnál törik el, a fém rendszámtartó meg rendszeresen szétreped. Úgyhogy most a hátizsákra madzaggal történő felkötést, és kábelkötegelővel történő rögzítést alkalmazom Szerintem ez a farokidom kialakítása miatt ilyen kaki, mást már nem tudok elképzelni... nem tudom, miért kellett megváltoztatni a régit. Most hátsó lámpa és indexek nélkül kell közlekednem...
Csak nem ValterMoto-s rendszámtartód volt? Én már 2x hagytam el miatta a renszámomat. Na és persze 1x a gyáriról tört le a műanyag keret a rendszámmal együtt...
Muszáj volt elhagyni az ívet,és teljesen kimenni az út szélére,különben csatt lett volna. Így meg majdnem padkavadászát lett, billeget a léc. (eljátszottam volna tegnap esti filmet VAS)
Nagy kérdésem van. 929RR-em van. és iszonyatosan fulladt,sokat kapott. Most szétszedtem. A visszafolyo csövön van egy vákumcsap. ha a vákumcsövet lehuzom ott jön az üzemanyag. Ugy ez nem jo igy?
Tudod, keresi az igazit!